想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


181#
發表於 11-9-22 15:55 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:49
回覆 ChanyeungC9 的帖子

湊個b 一個月要幾多洗費呀?

我真的有計過一個星期大約要4-5罐奶粉嗰度大約$1000,紙尿片用3-4包(如正常一日用7-10片左右)$600
大約預$2000左右喇,但未計睇E生買衫褲,開奶茶.......所以餵人奶係最化算!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


182#
發表於 11-9-22 15:56 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

2千.....
開奶茶咩意思?

我要努力儲錢.......................


大宅

積分: 4617


183#
發表於 11-9-22 15:58 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-22 15:44
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我同你情況一樣....我大女女都係10歲! 依家好似新手咁...咩都唔記得晒~~~~

歡迎加入等待中.......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


184#
發表於 11-9-22 16:00 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 15:50
個個bb唔扭計個時都係好鬼可愛!!

無錯我認同!!!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


185#
發表於 11-9-22 16:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:56
回覆 ChanyeungC9 的帖子

2千.....

有d bb去唔到便便熱條~~就要去買開奶茶加入奶到俾bb飲的飲料!!!粉狀的
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


186#
發表於 11-9-22 16:03 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哦, 都好貴ga?


男爵府

積分: 5940


187#
發表於 11-9-22 16:10 |只看該作者

回覆:我等待中....

一個開支都幾大




男爵府

積分: 6108


188#
發表於 11-9-22 16:16 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你呢
洗係囝囝身上一個月大約用幾多?


男爵府

積分: 5940


189#
發表於 11-9-22 16:18 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 你呢洗係囝囝身上一個

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

你呢
我無多計,尿片$300,而家唔使換咁多,以前一日真係要12片

食物又同我地一樣

係返playgroup洗得最多$1200/月




男爵府

積分: 6108


190#
發表於 11-9-22 16:24 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

$1200/月 playground..真係好好賺呢
開番間都好,hahhaha


男爵府

積分: 5940


191#
發表於 11-9-22 16:30 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 $1200/月+playground.

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

$1200/月 playground..真係好好賺呢
返緊兩間,而家做家長同bb都辛苦




男爵府

積分: 6108


192#
發表於 11-9-22 16:33 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

其實番playground係咪比小朋友同其他朋友仔玩多d,溝通多d咁架咋?
多d帶佢去朋友家ge同d小朋友玩,係咪一樣?


男爵府

積分: 5940


193#
發表於 11-9-22 16:37 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 其實番playground係咪

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

其實番playground係咪比小朋友同其他朋友仔玩多d,溝通多d咁架咋?
返playgroup真係學到野,不過唔學都會識,係遲d




男爵府

積分: 6108


194#
發表於 11-9-22 17:06 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你係咪睇住佢上堂ga?
會做d咩?


男爵府

積分: 5940


195#
發表於 11-9-22 17:07 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 你係咪睇住佢上堂ga?

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

你係咪睇住佢上堂ga?
主要係大小肌肉訓練




男爵府

積分: 6108


196#
發表於 11-9-22 17:16 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哦! 我以為淨玩GAME 添


大宅

積分: 4617


197#
發表於 11-9-22 17:32 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 16:37
返playgroup真係學到野,不過唔學都會識,係遲d

我就無諗過俾BB返playgroup wor~~只會由K1開始返學law~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


198#
發表於 11-9-22 17:33 |只看該作者
我返嚟喇....因我老公要用電腦所以走開咗
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


199#
發表於 11-9-22 17:46 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,你番黎la~~~~


男爵府

積分: 5346


200#
發表於 11-9-22 17:48 |只看該作者
我反而覺得俾佢多些同人接觸, 多些睇光碟同教佢講話說先最緊要,有時去playgroup未必幫到手, 主要都係靠自己.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo