使用意見

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4400

畀面勳章


181#
發表於 12-2-25 10:56 |只看該作者

回覆:~principal~ 的帖子






子爵府

積分: 12172


182#
發表於 12-2-25 10:57 |只看該作者
wendykaka 發表於 12-2-25 03:41
當年我有温馨提示 ada 姐可以去志趣開個topic 日日 post 媽媽味道. 可能 ada 姐怕志趣人流唔夠多.
當然. ...

呢輪好似唔見咗ada好耐, 佢唔知去咗邊呢

點評

wendykaka  佢個 a/c 已封  發表於 12-2-25 18:20
      


大宅

積分: 4400

畀面勳章


183#
發表於 12-2-25 10:57 |只看該作者

引用:仲有,點解咁多"撐"啾嘅post冇close,係

原帖由 viotior 於 12-02-25 發表
仲有,點解咁多"撐"啾嘅post冇close,係因為唔應同嘅人冇留言,冇"機會"成為戰場;但"唔撐"嘅post, ...
講得好




大宅

積分: 4400

畀面勳章


184#
發表於 12-2-25 10:58 |只看該作者

引用:Quote:wendykaka+發表於+12-2-25+03:41+當

原帖由 matoba 於 12-02-25 發表
呢輪好似唔見咗ada好耐, 佢唔知去咗邊呢
可能佢都怕咗被人攻擊,read only 算吧





翡翠宮

積分: 87423


185#
發表於 12-2-25 11:08 |只看該作者

引用:其實今次事件引發咁大反應,群情洶湧,cdro

原帖由 viotior 於 12-02-25 發表
其實今次事件引發咁大反應,群情洶湧,cdrom出哂嚟,bk管理層係時候反省下,讀者不只一次反映不公平事,版 ...
呢件事真係好令我第一時間就諗到因為某某人粉絲多,版主驚繼續落去群情凶擁,所以先下手為強掛,不過,都係我覺得姐~~~

坦白講,我覺得好無奈囉,成件事比我的感覺係撐佢既post可以留低,仲要開咁多個,本來佢地鍾意撐自己友無問題,但無需要開咁多個都係開哂名撐同一個人的post囉,我真係覺得好個人主意,令我好反感,而且入去睇兩睇絕大部份都係打個表情公仔頭,擺明呃分,但好奇怪唔撐佢既post就要close,當然版主close得既一定有佢的理由,我明白版主好難做,所以我唔會質疑版主的做法~~~

不過,今次呢件事令我更明白到人多好辦事的道理,但我仍然會堅持我行我素的作風,唔會埋堆~~~



點評

mamaYoYo  agree  發表於 12-2-25 11:46


翡翠宮

積分: 78289


186#
發表於 12-2-25 11:08 |只看該作者

引用:Quote:wendykaka+發表於+12-2-25+03:41+當

原帖由 matoba 於 12-02-25 發表
呢輪好似唔見咗ada好耐, 佢唔知去咗邊呢
被封了




翡翠宮

積分: 87423


187#
發表於 12-2-25 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BB_nathaniel 於 12-02-24 發

原帖由 MrsSingSing 於 12-02-24 發表
點解成日講到非fans係搞事分子?
就好似你睇完套笑片,覺得唔好笑,但因為呢套笑片既宗旨係發放正能量,咁 ...
比喻得好好,但好明顯依架係人地粉絲多,所以只可選擇撐佢,唔撐佢既都唔好開post話人,如果唔係就要close,我的感覺就係咁~~~




子爵府

積分: 12172


188#
發表於 12-2-25 11:18 |只看該作者
JunichiOkada 發表於 12-2-25 11:08
被封了

"被封了" 但係好似都好耐路喎, 咁耐都未解對倒?!
      


王國長老

積分: 119115

王國長老


189#
發表於 12-2-25 11:22 |只看該作者
小manman 發表於 12-2-25 11:13
比喻得好好,但好明顯依架係人地粉絲多,所以只可選擇撐佢,唔撐佢既都唔好開post話人,如果唔係就要close ...
早晨manman, 我在57樓澄清過, 有一個影射蜜蜜斟既主題都被我關閉文章(不要讓BK惡人得逞!), 版主冇偏心既. 就算有一位會員有好多支持者, 每位會員都應該尊重他人.


我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 4400

畀面勳章


190#
發表於 12-2-25 11:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viotior+於+12-02-25+發表其

原帖由 小manman 於 12-02-25 發表
呢件事真係好令我第一時間就諗到因為某某人粉絲多,版主驚繼續落去群情凶擁,所以先下手為強掛,不過,都係 ...
講出我心聲




王國長老

積分: 119115

王國長老


191#
發表於 12-2-25 11:24 |只看該作者
matoba 發表於 12-2-25 11:18
"被封了" 但係好似都好耐路喎, 咁耐都未解對倒?!
唔會再解封啦. ada由第一次鬧事到永久封戶, 再返黎俾個機會佢, 可惜佢最後仍然鬧事, 我地商議後決定唔會再俾佢返黎.

點評

cat囝    發表於 12-2-25 11:31
matoba  原來係咁, 明白哂!  發表於 12-2-25 11:25
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


192#
發表於 12-2-25 11:28 |只看該作者
rosepink 發表於 12-2-25 11:22
講出我心聲
你錯啦. 如果版主怕強權就唔可能再坐呢個位.

而且, 版主雖然想寬容, 但有D位置唔會再讓步, 凡事都有底線, 一定要強逼版主屈服, 最後, 版主會請離場. 就算好多人一齊鬧版主都冇用, 做得版主已經預左做乞人憎, 唔受歡迎既事都要做, 如果版主只係順從一群人既意思, 咁同傀儡有咩分別? 版主係服務BK, 以大局為重.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


翡翠宮

積分: 87423


193#
發表於 12-2-25 11:31 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 12-2-25 11:13 比喻

原帖由 edea 於 12-02-25 發表
早晨manman, 我在57樓澄清過, 有一個影射蜜蜜斟既主題都被我關閉文章(不要讓BK惡人得逞!), 版主冇偏心既. ...
版主:我有睇你的回覆,唔使一再重複你close個topic,我從來無話過你偏見,你有你難處我明白,但我亦有我的諗法,如果真係人人平等,我唔明白點解咁多人圍插lazy姐,仲要插足30幾版都無事,不過,算喇,上黎bk都係為求打發下時間,有意見分歧一d都唔出奇,我都唔想再浪費時間係呢件事上,反正再講落去都唔會有結果,我有我睇法,你有你做事的原則~~~




水晶宮

積分: 64904


194#
發表於 12-2-25 11:31 |只看該作者

引用:Quote:wendykaka+發表於+12-2-25+03:41+當

原帖由 matoba 於 12-02-25 發表
呢輪好似唔見咗ada好耐, 佢唔知去咗邊呢
Ada姐比人終第監禁丫嘛!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


195#
發表於 12-2-25 11:33 |只看該作者

引用:Quote:JunichiOkada+發表於+12-2-25+11:08+

原帖由 matoba 於 12-02-25 發表
"被封了" 但係好似都好耐路喎, 咁耐都未解對倒?!
終身被封啊!我係da姐都bye bye啦!心灰意冷



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


196#
發表於 12-2-25 11:34 |只看該作者
本帖最後由 6299daside 於 12-2-25 11:35 編輯
edea 發表於 12-2-25 11:28
你錯啦. 如果版主怕強權就唔可能再坐呢個位.

而且, 版主雖然想寬容, 但有D位置唔會再讓步, 凡事都有底線, ...
sorry,改左你篇文...........期待白武士

你錯啦. 如果特首怕強權就唔可能再坐呢個位.

而且, 特首雖然想寬容, 但有D位置唔會再讓步, 凡事都有底線, 一定要強特首屈服, 最後, 特首會請離場. 就算好多人一齊鬧特首都冇用, 做得特首已經預左做乞人憎, 唔受歡迎既事都要做, 如果特首只係順從一群人既意思, 咁同傀儡有咩分別? 特首係服務香港, 以大局為重.






王國長老

積分: 119115

王國長老


197#
發表於 12-2-25 11:37 |只看該作者
小manman 發表於 12-2-25 11:31
版主:我有睇你的回覆,唔使一再重複你close個topic,我從來無話過你偏見,你有你難處我明白,但我亦有我的 ...
如果lazy小姐有異議, 請佢向夫婦版版主聯絡啦.

我冇追佢果D post, 亦話唔定當事人係enjoy同大家交手呢, 如果佢有異議係可以同版主聯絡.

我睇自由講場, 我睇到衝突所以關文, 唔想大家再嘈落去, 唔係話聲大可以嚇驚版主, 版主只係唔想大家傷和氣.


我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


198#
發表於 12-2-25 11:40 |只看該作者
發生左咩事啊??點解我次次都咁out


男爵府

積分: 6043


199#
發表於 12-2-25 11:43 |只看該作者

回覆:edea 的帖子

講咁耐版主都不段重複講自己做得啱,都冇口答我點解今次快手close post




翡翠宮

積分: 87423


200#
發表於 12-2-25 11:44 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 12-2-25 11:31 版主

原帖由 edea 於 12-02-25 發表
如果lazy小姐有異議, 請佢向夫婦版版主聯絡啦.

我冇追佢果D post, 亦話唔定當事人係enjoy同大家交手呢, ...
我明白架喇,所以我一直都話你有你難處,你有你做事的作風,你想bk和諧嘛,但我都可以有自己的意見,我都可以堅持自己的睇法,反正係呢件事上我的睇法就係咁~~~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo