跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8096


181#
發表於 06-1-10 20:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

cc,

ic, 咁又係既,去呢d都要等咁就唔駛睇佢啦...係呢多口問,睇呢d貴唔貴呀? 我係工聯診所就每次約一百幾十,執1,or 2日藥(可以翻煲1次).但我冇睇好耐,因為佢收8pm,我放得工黎都趕唔切咁滯,但係我唸我都要睇下, 我而家手腳好易冰涷...俾隻佬話我係冷血人.. :-(


子爵府

積分: 12712


182#
發表於 06-1-10 20:10 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

哈哈~~ 咁都比你知道添 :mrgreen:
kiu媽 寫道:
563~~

妳真係快手!! 岩岩講完就咁快織起一隻!
我諗你今晚又有功課交啦~ :mrgreen:


子爵府

積分: 12712


183#
發表於 06-1-10 20:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

肥仔楠order 既手襪

[size=x-large]手套

[size=x-large]真人show


大宅

積分: 2115


184#
發表於 06-1-10 21:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

真係又快又靚 ... 好一對 motor 手

563angela 寫道:
肥仔楠order 既手襪

[size=x-large]手套

[size=x-large]真人show


大宅

積分: 3484


185#
發表於 06-1-10 22:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

563~~~~~~~~~~~~

嘩~~~妳對超級無敵犘打手丫~~~

肥仔楠就正啦,對手仔暖笠笠喇 :mrgreen:
563angela 寫道:
肥仔楠order 既手襪

[size=x-large]手套

[size=x-large]真人show


伯爵府

積分: 17567


186#
發表於 06-1-10 22:25 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

563
你真係快得噤緊要呀,重要噤靚呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 3484


187#
發表於 06-1-10 22:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

cc~~

acintl 寫道:
kiu媽,

kiu kiu係學校開班, 記住叫佢收學費呀!


大宅

積分: 3484


188#
發表於 06-1-10 22:28 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

563~~

估到妳架啦~
563angela 寫道:
哈哈~~ 咁都比你知道添 :mrgreen: [quote]
kiu媽 寫道:
563~~

妳真係快手!! 岩岩講完就咁快織起一隻!
我諗你今晚又有功課交啦~ :mrgreen:
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


189#
發表於 06-1-10 22:44 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

hihi


伯爵府

積分: 18746


190#
發表於 06-1-10 23:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

[size=large]功課(1)

[size=large]功課(2)


伯爵府

積分: 18746


191#
發表於 06-1-10 23:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

呢度冇人既???


伯爵府

積分: 15560


192#
發表於 06-1-11 00:12 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

vickym,

又唔算好貴bor, 醫師診金: $50, 藥就百幾蚊一日藥, 但係佢好似收7pm喎! 我諗你放假去睇會好d, 快d駗後生睇好佢啦! 就算唔為隻佬, 都要為自己身體著想麻

vickym 寫道:
cc,

ic, 咁又係既,去呢d都要等咁就唔駛睇佢啦...係呢多口問,睇呢d貴唔貴呀? 我係工聯診所就每次約一百幾十,執1,or 2日藥(可以翻煲1次).但我冇睇好耐,因為佢收8pm,我放得工黎都趕唔切咁滯,但係我唸我都要睇下, 我而家手腳好易冰涷...俾隻佬話我係冷血人.. :-(


大宅

積分: 3484


193#
發表於 06-1-11 00:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

奀媽~~

兩件功課都好靚呀~~~~
我鐘意件紫色,正正正~~~


伯爵府

積分: 17567


194#
發表於 06-1-11 07:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17567


195#
發表於 06-1-11 07:17 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

奀媽
好耐無見啦,你唔出現就係密密織呀. 奀囡點呀,睇幅相都有d似你喎.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 2115


196#
發表於 06-1-11 08:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

你去左閉關呀 兩件都好好 !! 我都係 like 紫色個件多 d ..


大宅

積分: 2756


197#
發表於 06-1-11 08:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨!!!!
該用戶已被刪除

198#
發表於 06-1-11 08:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3003


199#
發表於 06-1-11 09:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨

皓皓
ee有野比你呀! 唔該你叫你隻馬黎拎丫


大宅

積分: 3003


200#
發表於 06-1-11 09:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

等我陣間都摷d功課交先 :wink:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo