烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   71


大宅

積分: 3172


181#
發表於 12-6-10 13:53 |只看該作者

1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

今日買野煲老火湯…已經超支啦




子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


182#
發表於 12-6-10 16:30 |只看該作者
我只係整兩個飯盒聽日帶飯,所以淨係煮左粉絲節瓜蝦米。夠三人份量喇
節瓜$6 兩個, 煮左一個即係$3
蝦米$7一小包,用左2/3, 大概$5
粉絲兩小包$5
夾埋都係13蚊左右。

我希望每次個飯盒(二人份)唔超過20蚊啦。


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


183#
發表於 12-6-10 18:13 |只看該作者
appleling 發表於 12-5-30 19:28
我係一個在職C9,一星期最少煮五餐晚飯,粥粉面飯都會煮,但而家買送真係好貴,有時想慳,但不自覺就買得好 ...


樓主睇番你$50係4個人份(2人晚餐+2個飯盒), 即是12.5/份....都幾緊,重要一定要有肉...

有無考慮有D 菜/肉可以買多少少分做2~3餐, 計起來會平D....即是你有100元晌手, 買野會易D...
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 3172


184#
發表於 12-6-10 18:26 |只看該作者

引用:Quote:appleling 發表於 12-5-30 19:28 我

原帖由 hinhin_ma 於 12-06-10 發表
樓主睇番你$50係4個人份(2人晚餐+2個飯盒), 即是12.5/份....都幾緊,重要一定要有肉...

有無考慮 ...
你提議都吾錯…等我試下





侯爵府

積分: 23730


185#
發表於 12-6-10 20:14 |只看該作者
回覆 阿布媽咪 的帖子


子爵府

積分: 12427


186#
發表於 12-6-11 20:28 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

今晚飯:白汁吞拿魚蜆殼粉$30
節瓜咸蛋瘦肉湯$11
今日目標內完成




侯爵府

積分: 23596

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


187#
發表於 12-6-11 20:44 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

豆鼓菱魚$19 炒 $5 苦瓜(可豆鼓菱魚分2餐吃)

勝瓜 $ 7, 粉絲 $ 2 ,肉片$ 15 湯




侯爵府

積分: 23596

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


188#
發表於 12-6-11 20:50 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

豆鼓菱魚炒苦瓜,勝瓜粉絲肉片湯(加左旦花)
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo