烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   48


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


181#
發表於 12-9-7 08:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-07+發表未

原帖由 ilj 於 12-09-07 發表
波羅我刀想呀不過懶去買臭粉、好像還有其他才料要買
有食譜!整開包的好多材料都有,買臭粉同煉奶就搞掂!
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 10253


182#
發表於 12-9-7 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-07+發表波羅我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 391


183#
發表於 12-9-7 11:30 |只看該作者
整緊起司蛋糕..好香檸檬味 不過唔知要整既時間.. SET左一小時去睇下..


複式洋房

積分: 391


184#
發表於 12-9-7 12:47 |只看該作者

失敗的蛋糕 用麵包機焗...1個鐘 之後囉焗爐再焗多10mins


禁止訪問

積分: 10253


185#
發表於 12-9-7 13:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 391


186#
發表於 12-9-7 13:32 |只看該作者

回覆:ilj 的帖子

教整呢本書又無講焗幾耐,整係話蛋糕功能~0~ 之後睇期他書同上網睇,大部份都係一個鐘,所以試下,但味道都ok係樣衰左d 面頭散開左




大宅

積分: 1867


187#
發表於 12-9-7 15:06 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

依家用#4号功能整甜包,希望成功!




禁止訪問

積分: 10253


188#
發表於 12-9-7 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


189#
發表於 12-9-7 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13193


190#
發表於 12-9-7 15:50 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機






大宅

積分: 1867


191#
發表於 12-9-7 18:35 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

我要退錢!部機完全唔掂
1347013970832.jpg




禁止訪問

積分: 10253


192#
發表於 12-9-7 18:56 |只看該作者

引用:我要退錢!部機完全唔掂+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11488


193#
發表於 12-9-7 19:07 |只看該作者


大宅

積分: 1867


194#
發表於 12-9-7 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babysiu+於+12-09-07+發表我

原帖由 ilj 於 12-09-07 發表
我刀試左好幾次全機做失敗!不過我冇跟佢食譜、搵日跟下睇下係味真係整到



...
我係跟機食譜做




複式洋房

積分: 391


195#
發表於 12-9-7 23:17 |只看該作者
回覆 Babysiu 的帖子

跟足???? 4號仔落朱古力奶應用朱古力色...


複式洋房

積分: 391


196#
發表於 12-9-7 23:58 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

發到上頂了!經過教授之後
4號仔全機。。 好緊張今次
myphoto.jpg




大宅

積分: 1867


197#
發表於 12-9-8 00:13 |只看該作者

引用:回覆+Babysiu+的帖子 跟足????+4號仔落朱

原帖由 kyo123hk 於 12-09-07 發表
回覆 Babysiu 的帖子

跟足???? 4號仔落朱古力奶應用朱古力色...
係呀!跟足機既食譜,用朱古力奶




複式洋房

積分: 391


198#
發表於 12-9-8 00:23 |只看該作者
回覆 Babysiu 的帖子

我今次成功啦...你個決液種有冇放一晚...完來個麵團要乾身先算合格既麵團,,,!我要比跟機個食譜落多左20G粉!


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


199#
發表於 12-9-8 00:28 |只看該作者

引用:回覆+Babysiu+的帖子 我今次成功啦...你個

原帖由 kyo123hk 於 12-09-08 發表
回覆 Babysiu 的帖子

我今次成功啦...你個決液種有冇放一晚...完來個麵團要乾身先算合格既麵團,,,!我要比 ...
其實我想知,吐司同麵包有咩分別?




複式洋房

積分: 391


200#
發表於 12-9-8 00:31 |只看該作者
123baby123 發表於 12-9-8 00:28
其實我想知,吐司同麵包有咩分別?

好問題!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo