烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


大宅

積分: 4320


181#
發表於 12-10-14 13:25 |只看該作者

回覆:vane 的帖子

收到。




寶石宮

積分: 281776


182#
發表於 12-10-14 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happysheung+於+12-10-13+發

原帖由 vane 於 12-10-13 發表
我買左十幾個潮州柑,皮就晒做果皮、肉就沉酵素
聰明


大宅

積分: 3131


183#
發表於 12-10-14 14:39 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

各位媽媽,上星期試浸咗第一樽萍果梨酵素,但頂層0檬邊吽咗d黑毛,我係咪失敗咗?仲有冇方法補救到?
myphoto.jpg




大宅

積分: 3131


184#
發表於 12-10-14 14:41 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

補多一張相
myphoto.jpg





大宅

積分: 1867


185#
發表於 12-10-14 15:18 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

試下"不"走佢,再加糖,可能有得救


大宅

積分: 1867


186#
發表於 12-10-14 15:20 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

雪梨,水蜜桃收成啦!
1350199082394.jpg


大宅

積分: 1867


187#
發表於 12-10-14 15:23 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

呢兩曰浸咗兩大樽,一樽8L,一樽5L
1350199184469.jpg

點評

smallwitch24    發表於 12-10-16 12:25


別墅

積分: 615


188#
發表於 12-10-14 15:34 |只看該作者
Babysiu 發表於 12-10-14 15:23
呢兩曰浸咗兩大樽,一樽8L,一樽5L

雜果有冇酒味?

我今日收成左類似上圖果個, 仲未試.

有D杰, 可能火龍果的關係, 以後都唔加了


大宅

積分: 4320


189#
發表於 12-10-14 16:12 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

係呀,小心唔好掂到d汁,用牙答掦走舊毛!





大宅

積分: 3004


190#
發表於 12-10-14 16:25 |只看該作者

狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

啱啱買左奇異果同橙,今晚試下第一次整,希望成功!



點評

doggiemama01  加油~  發表於 12-10-15 10:33


大宅

積分: 1867


191#
發表於 12-10-14 16:29 |只看該作者

引用:Quote:Babysiu+發表於+12-10-14+15:23+呢兩

原帖由 detachment 於 12-10-14 發表
雜果有冇酒味?

我今日收成左類似上圖果個, 仲未試.
我第一次浸大樽,唔知味道,如果唔想酒味重,可以每日打開蓋放下氣,到收成時就冇乜酒味


大宅

積分: 3131


192#
發表於 12-10-14 16:33 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

諗諗下都係倒咗佢,可能係d冰糖喺沾板到拍過污染咗,我浸提子酵素用咗細細粒冰糖就無事,但就好大酒味,老公話似紅酒,所以我要日日開蓋散下味,下星期收成期,希望呢樽成功la。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


193#
發表於 12-10-14 17:00 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

我果樽重有兩日就收得啦!

不過,見底部有沈澱,正常嗎?
1350205313621.jpg

Stay Hungry , stay foolish !!


寶石宮

積分: 281776


194#
發表於 12-10-14 17:27 |只看該作者

引用:呢兩曰浸咗兩大樽,一樽8L,一樽5L+

原帖由 Babysiu 於 12-10-14 發表
呢兩曰浸咗兩大樽,一樽8L,一樽5L
好大工程


大宅

積分: 4320


195#
發表於 12-10-14 18:12 |只看該作者

回覆:hinhin_ma 的帖子

不用擔心〜




水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


196#
發表於 12-10-14 18:16 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

想問下7歲細路飲唔飲得? 佢係食肉獸想比佢飲下改善腸胃,我想試整草莓,藍莓,奇異果,係咪加檸檬好d? 咁既配搭好唔好飲呢?麻煩酥素達人教下路


大宅

積分: 4320


197#
發表於 12-10-14 20:28 |只看該作者

回覆:廷廷媽 的帖子

小朋友加水開浠飲,你講的配搭應該會好香!


大宅

積分: 4320


198#
發表於 12-10-14 20:39 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

跟進“士多檸”第三晚,已有大半樽汁,

糖只剩最上層少許未溶。

能看到果肉已皺了,果肉中的水份已排出不少。


報告完畢。
1350217782432.jpg


大宅

積分: 1867


199#
發表於 12-10-14 23:09 |只看該作者

引用:想問下7歲細路飲唔飲得?+佢係食肉獸想比佢

原帖由 廷廷媽 於 12-10-14 發表
想問下7歲細路飲唔飲得? 佢係食肉獸想比佢飲下改善腸胃,我想試整草莓,藍莓,奇異果,係咪加檸檬好d? 咁既 ...
小朋友可以飲,早晚10ml至15ml,溝水飲


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


200#
發表於 12-10-15 10:13 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子

如果整士多啤梨, 洗乾淨索乾水仲要吹幾耐度先浸好? 水唔水吹過夜?

點評

doggiemama01  我都係即晚洗, 「鯨」乾約一個鐘, 切開入樽前再用廚房紙印乾身.  發表於 12-10-15 10:21

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo