自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


181#
發表於 12-11-16 13:40 |只看該作者
點家而家搞到咁? 唔讓座比人=殺人放火? 家下犯左法咩? 我無公德心啫, 唔係傷害到人呱, 如果我唔比個位人坐, 果個人就會死就話啫, 都唔係, 我有權選擇囉 (不喜勿插)


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


182#
發表於 12-11-16 14:06 |只看該作者

引用:係咪無經濟能力就唔可以出街? 無論搭巴士、

原帖由 小倩 於 12-11-15 發表
係咪無經濟能力就唔可以出街?
無論搭巴士、搭地鐵
一講到讓座話題,好多人都話“咁想坐咪搭的士囉",又或“ ...
大部分咁都講得出嘅人得三種,
(一)已經覺得自己過左要人幫嘅階段
(二)未試過呢個階段
(三)自私




男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


183#
發表於 12-11-16 14:13 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

巴士下層前幾行係for 有需要嘅人坐,
麻煩d 自私精咪霸住果d 位賴死唔起身:;pppp:




禁止訪問

積分: 1573


184#
發表於 12-11-16 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4287


185#
發表於 12-11-16 14:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1665


186#
發表於 12-11-16 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyheima+於+12-11-16+發表

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-16 發表
呢個話題係Bk睇過無數次,而討論既人都係無位座同讓人果堆,所以某d媽媽會提出解決方法,話搭的士同早d上車 ...
其實多數有需要嘅人都唔會滿懷希望要人讓,但只係通常係呢個時候都會令人覺得公徳心唔係人人有,所以先會有人帶出呢個問題




禁止訪問

積分: 4287


187#
發表於 12-11-16 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


188#
發表於 12-11-16 14:21 |只看該作者

引用:Quote:babyheima+發表於+12-11-15+15:23+好

原帖由 Hugo0804 於 12-11-15 發表
你估如果第一行寫腦殘人仕專用。
仲會晤會有人會睇唔到呢?





大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


189#
發表於 12-11-16 14:25 |只看該作者
回覆 babyheima 的帖子

好彩仲有人明白我想講乜野, 我已經講咗重點唔係我攰唔攰, 亦唔係搭唔搭的士, 去總站之類嘅問題, 而係一個社會環境, 要有惻隱之心, 要有憐憫嘅心, 要互相幫助, 至係一個和諧嘅社會!

幫人唔係必然, 但係一種意識, 你去靜音車廂, 都可以好嘈, 去優先座位席, 都可以係後生仔坐, 不過就反影咗個社會有無文化囉!

點評

Supersasa  冇錯!  發表於 12-11-16 15:19


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


190#
發表於 12-11-16 14:25 |只看該作者
回覆 babyheima 的帖子

好彩仲有人明白我想講乜野, 我已經講咗重點唔係我攰唔攰, 亦唔係搭唔搭的士, 去總站之類嘅問題, 而係一個社會環境, 要有惻隱之心, 要有憐憫嘅心, 要互相幫助, 至係一個和諧嘅社會!

幫人唔係必然, 但係一種意識, 你去靜音車廂, 都可以好嘈, 去優先座位席, 都可以係後生仔坐, 不過就反影咗個社會有無文化囉!


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


191#
發表於 12-11-16 14:37 |只看該作者

引用:睇完呢個帖!第一個感覺就係唔好再話內地人(

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
睇完呢個帖!
第一個感覺就係唔好再話內地人(部份)點點點喇!
你同佢地相差無幾!





男爵府

積分: 7065


192#
發表於 12-11-16 14:37 |只看該作者
其實你又唔係無位座, 點解上到車仍然會有無人讓座俾你的感覺???
會唔會係你預咗你一上車, 要全車人都起身讓位俾你任你揀???

我以前返工返港島區, 放工返屋企係荃灣區, 我會坐倒頭車為求有個位座, 我都要付出時間去換取個位, 如果你在尖沙咀上車, 見我唔讓座, 你一定又會上黎開post話我唔讓座俾你坐, 係咪??


伯爵府

積分: 16837


193#
發表於 12-11-16 14:44 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

其實你開得呢個post已經好care讓座呢樣野,就算我大肚無人讓,我都唔會開post講囉,只會覺得可能人地都有需要坐!



芭芭拉


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


194#
發表於 12-11-16 14:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+宦官+於+12-11-15+10:55+編輯+

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
本帖最後由 宦官 於 12-11-15 10:55 編輯





伯爵府

積分: 16837


195#
發表於 12-11-16 14:52 |只看該作者

引用:回覆+babyheima+的帖子 好彩仲有人明白我

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
回覆 babyheima 的帖子

好彩仲有人明白我想講乜野, 我已經講咗重點唔係我攰唔攰, 亦唔係搭唔搭的士, 去總 ...
咁如果你個仔訓左覺而你又有位坐,有大肚婆、老人家上車,咁你會點做?如果成車人都係老人家、小朋友、大肚婆?我唔信你會抱阿仔起身讓座囉!

即係話俾你聽,人有需要時就會係自私!



芭芭拉


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


196#
發表於 12-11-16 14:53 |只看該作者
回覆 yi.yi 的帖子

Agreed !


伯爵府

積分: 16837


197#
發表於 12-11-16 14:55 |只看該作者

引用:回覆+babyheima+的帖子 好彩仲有人明白我

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
回覆 babyheima 的帖子

好彩仲有人明白我想講乜野, 我已經講咗重點唔係我攰唔攰, 亦唔係搭唔搭的士, 去總 ...
惻隱之心?你想人讓俾你,而啲人無讓,你有無想過人地可能都係有需要?!咁你一樣都無惻隱之心!



芭芭拉


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


198#
發表於 12-11-16 15:04 |只看該作者
回覆 媽咪面 的帖子

我覺得你諗得太極端, 你已經假設咗全車人都係有需要坐, 呢個係另一個scenario, 而家係以一個現實嘅情況去講, 唔係如果1, 如果2, 而且我一路都講緊社會問題, 唔只係我自己問題!

我都試過住港島, 返工返屯門, 仲要大住個肚, 我都係會早D返工, 等自己有位坐, 可以安排到, 當然唔需要求其他人, 但人總有意外, 有控制唔到嘅情況, 唔可以樣樣都假設到!

點評

Supersasa  仲要講到你個人期望太高...哎  發表於 12-11-16 15:25
Supersasa  有d人get唔到就係get唔到! 佢只係以個人去睇野, 我地講緊既係社會問題!  發表於 12-11-16 15:24


禁止訪問

積分: 3720


199#
發表於 12-11-16 15:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16384

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


200#
發表於 12-11-16 15:08 |只看該作者
每個人都會有需要坐位既理由,而每個有坐位坐既人都有唔讓位俾人既理由,
做人阿媽既,由大肚開始,就要經歷數年需要坐位既時候,
但係,有幾多次真係有人會讓位俾我地?
唔通次次都要咁勞氣,咁執著咩?
生活上又有幾多事係事與愿為?如果事事都咁計較,
做人會否太辛苦了? 睇開d,人都開心d.....

點評

VPL    發表於 12-11-16 15:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo