自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


181#
發表於 12-11-20 08:06 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我婆婆8月走,9月出殯,我表哥個囡得歲幾,阿姨都有帶埋佢黎,自己親人過身冇咩好怕!


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


182#
發表於 12-11-20 08:09 |只看該作者
我之前奶奶過身, 阿仔當時得2歲幾, 男孫, 無人話叫佢唔去,
當然我有考慮過, 係寶福山搞, 我自己都覺得無紅磡果幾間咁可怕, 所以有帶.
我阿仔而家5歳幾, 幾好, 去完無驚過.
之前同小朋友explain下,
話邊個去左另一個世界, 我地見唔到佢, 他日係第二個世界先見. 之後幾日留意見佢多點, 便可.

當時我阿媽有話我, 唔應該咁講, 小朋友會怕. 但我覺得唔係可以點講, 講真話算.
當日我亦托我娘家幫手係現場照顧阿仔.
一切安好, 無問題.

我覺得,
或者同老公講,
這是尊敬長輩的一種表現, 會有神靈保祐架.


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


183#
發表於 12-11-20 08:09 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

就算係bb我都會照帶,何況5歲唔細啦


子爵府

積分: 13797


184#
發表於 12-11-20 08:13 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在




我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


大宅

積分: 2619


185#
發表於 12-11-20 08:14 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

緊係帶,婆婆都係至親!
半年前我阿公走左,我舅母都帶埋2歲既表妹去


子爵府

積分: 12000


186#
發表於 12-11-20 08:14 |只看該作者
會帶


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


187#
發表於 12-11-20 08:21 |只看該作者

引用:既然各處鄉村各處例,女家有事就跟番女家規

原帖由 Sallyb1a 於 12-11-20 發表
既然各處鄉村各處例,女家有事就跟番女家規矩,男家請勿意見多多。

注意,樓主只係嫁入男家,絕對唔係斷六 ...
咪就係




用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


188#
發表於 12-11-20 08:22 |只看該作者

引用:點講都是自私,你條粉皮,有無理過太太的感

原帖由 chan_chi_mun 於 12-11-20 發表
點講都是自私,你條粉皮,有無理過太太的感受㗎,太太的媽媽過身,竟然唔比女女去送外母一程,,邊度鄉下的 ...
咁都唔叫自私叫偉大麼:;pppp:




珍珠宮

積分: 38391


189#
發表於 12-11-20 08:24 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-19 23:52
老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一 ...

咁你同c6講,日後6299唔係度,你個女都唔會去送因怕殯儀館對小朋友不好唔想女兒有咩事
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


190#
發表於 12-11-20 08:28 |只看該作者

引用:一定帶,樓主媽媽走咗已經好傷心,點解連自

原帖由 nswendy 於 12-11-20 發表
一定帶,樓主媽媽走咗已經好傷心,點解連自己老公都唔體諒?如果唔帶,樓主只會遺憾一世,對兩夫婦同埋婆媳 ...
根本就不知所謂:;pppp:阿媽親定老公親




象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


191#
發表於 12-11-20 08:30 |只看該作者
見到覺得好傷心

婆婆喎,一定會去


子爵府

積分: 13874


192#
發表於 12-11-20 08:31 |只看該作者
當年我爸爸過身,我一對仔女,一個5歲, 一個8歲,都一起去殯儀館, 我奶奶全程在殯儀館幫我照顧一對仔女tim, 第二日仲和親友一起送他上山, 親人是百無禁忌的! 非直系親屬太細就唔應去, 你自己媽媽係好親的, 孫女有乜理由唔去得!


珍珠宮

積分: 34558

2018復活節勳章


193#
發表於 12-11-20 08:31 |只看該作者
i will bring her together to go coz she is grandma, very close no need afraid !!!


大宅

積分: 1520


194#
發表於 12-11-20 08:32 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

兩年前我駝住細女,同埋當時只有10個月的大仔,我都有帶埋去啦,係湊大我既婆婆走左,而佢仲有福氣有"失"送佢一程。講真唔係個個都有孫"失"送的,一定要去。唔洗唸




珍珠宮

積分: 38391


195#
發表於 12-11-20 08:33 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

人地c6:
去送,個女未必有事,唔比送,就肯定你婚姻有事。呢種刺係個心會一世架!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


196#
發表於 12-11-20 08:33 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


197#
發表於 12-11-20 08:34 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人
我老公鄉下都係南海不過啲孫仔細至未夠2歲都會送埋爺爺上山

放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


子爵府

積分: 13996


198#
發表於 12-11-20 08:35 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定去


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


199#
發表於 12-11-20 08:36 |只看該作者

引用:當年我爸爸過身,我一對仔女,一個5歲,+一個8

原帖由 CMMa 於 12-11-20 發表
當年我爸爸過身,我一對仔女,一個5歲, 一個8歲,都一起去殯儀館, 我奶奶全程在殯儀館幫我照顧一對仔女tim, 第 ...
你奶奶真係好




水晶宮

積分: 59749

畀面勳章


200#
發表於 12-11-20 08:36 |只看該作者
其實問心,
如果不做這件事會令你後悔的話,
就去做啦!

最後就要找方法化解

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo