想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3310


181#
發表於 13-2-1 12:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-01-31+發表

原帖由 KwaiB 於 13-01-31 發表
我今朝又係,本來完全無谷m feel, 無啦啦返返下工feel 到m 痛,中午就見啡了,快到

...
忽然m小姐又好似遠離我。。。希望望9個月後先來啦!


大宅

積分: 3310


182#
發表於 13-2-1 12:51 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+12:06+咁又唔係

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
我就係心癢癢想CHECK
但CHECK到唔係會好失落呀.........
另一方面有想要呢份做新年禮物
好明白你嘅心情!
我cycle通常28 day,打算明早先check


男爵府

積分: 6458


183#
發表於 13-2-1 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-01-31+發表我今

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
忽然m小姐又好似遠離我。。。希望望9個月後先來啦!
係????體溫又升返呀可呀??


伯爵府

積分: 15636


184#
發表於 13-2-1 12:59 |只看該作者
Rilattori 發表於 13-2-1 12:51
好明白你嘅心情!
我cycle通常28 day,打算明早先check

你聽日夠28日啦~~
希望你有新年禮物


大宅

積分: 3310


185#
發表於 13-2-1 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-02-01+發表

原帖由 KwaiB 於 13-02-01 發表
係????體溫又升返呀可呀??
唔係呀,我呢個cycle其實無check體溫,因day14尿道炎,,食抗生素,打算唔會中。。。
我day 28先開始量,呢3日都係36.65左右


大宅

積分: 3310


186#
發表於 13-2-1 13:09 |只看該作者

引用:Quote:Rilattori+發表於+13-2-1+12:51+好明

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
你聽日夠28日啦~~
希望你有新年禮物
我day30了,未check,因之前試過太緊張,cycle長咗,所以打算等多一日先check

希望大家都心想事成啦


男爵府

積分: 6458


187#
發表於 13-2-1 13:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-01+發表係???

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
唔係呀,我呢個cycle其實無check體溫,因day14尿道炎,,食抗生素,打算唔會中。。。
我day 28先開始量,呢 ...
我都係36.6, 打算今日唔黎聽晚就check...祝大家齊齊過版


大宅

積分: 3310


188#
發表於 13-2-1 13:12 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+11:43+忍埋今日

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
我要等下下個 cycle lu... 因為老公下個月喺我排卵嗰個禮拜唔喺 HK!
家計會開俾我嘅排卵藥要等到 ...
3月一擊即中仲好啦,阿b可以做大b!祝成功!!


大宅

積分: 1114


189#
發表於 13-2-1 13:18 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 12:07
咁呢個幾月多多休息,養好身子,3月一擊即中做蛇媽

如果可以一擊即中,我應該擊中好多個了... 試左 over 一年半,個個月都得個桔,雖然我承認我地唔係好積極造人。因為我又要返shift老公工作好忙,成日遲返/返到屋企已經好累,所以可能因此而比較難中。

一月中第一次睇家計會,二月尾覆診睇報告,睇完就會考慮下要唔要做人工受孕了,真係唔想太大年紀先生。


禁止訪問

積分: 3741

畀面勳章


190#
發表於 13-2-1 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3310


191#
發表於 13-2-1 13:29 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+12:07+咁呢個幾

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
如果可以一擊即中,我應該擊中好多個了... 試左 over 一年半,個個月都得個桔,雖然我承認我地唔係好積極 ...
我同你情況好似,老公賣咗條命俾公司,成日ot,返到來得半條人命,除咗瞓覺,仲可以搞咩!?!
自己又衰,成日到排卵嗰幾日就陰道炎!又係無得搞,早啲抖!
我打算認認真真努力多3個月,再唔得就睇醫生!


男爵府

積分: 6458


192#
發表於 13-2-1 13:34 |只看該作者

引用:回覆+KwaiB+的帖子 我CYCLE不嬲27-281月1

原帖由 MISSES_BB 於 13-02-01 發表
回覆 KwaiB 的帖子

我CYCLE不嬲27-281月1號DAY1..到今日遲左4日..(應該M到)
我都好少多過30day, 但尋日流啡,以為佢黎又唔黎,但去廁所紙巾上又要ddddddddddd啡,都真係唔知想點


男爵府

積分: 6458


193#
發表於 13-2-1 13:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+irenerenerene+於+13-02-01+

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
我同你情況好似,老公賣咗條命俾公司,成日ot,返到來得半條人命,除咗瞓覺,仲可以搞咩!?!
...
我都係炎,不過係腸胃炎,只係前後do 過下,排卵嗰幾日無do 過~所以我估都係失望多


大宅

積分: 1114


194#
發表於 13-2-1 13:38 |只看該作者
Rilattori 發表於 13-2-1 13:29
我同你情況好似,老公賣咗條命俾公司,成日ot,返到來得半條人命,除咗瞓覺,仲可以搞咩!?!
...

對呀,有時太累 or 雙方都冇乜 mood 時,為左要搞而搞的話好多時連搞都搞唔成!


大宅

積分: 1114


195#
發表於 13-2-1 13:41 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 13:35
我都係炎,不過係腸胃炎,只係前後do 過下,排卵嗰幾日無do 過~所以我估都係失望多

...
我最接近都係 o-day 前四日 do 過 ja, 所以唔中都好正常...


伯爵府

積分: 15636


196#
發表於 13-2-1 14:26 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 13:12
我都係36.6, 打算今日唔黎聽晚就check...祝大家齊齊過版

希望大家齊齊過版做10月媽媽~~


伯爵府

積分: 15636


197#
發表於 13-2-1 14:28 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 13:34
我都好少多過30day, 但尋日流啡,以為佢黎又唔黎,但去廁所紙巾上又要ddddddddddd啡,都真係唔知想點 ...

會唔會果D就係所講既著床血呀??


男爵府

積分: 6458


198#
發表於 13-2-1 14:29 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

咁遲先有?? @@ 其實我係新手,好多野都唔清楚


伯爵府

積分: 15636


199#
發表於 13-2-1 14:32 |只看該作者
irenerenerene 發表於 13-2-1 13:41
我最接近都係 o-day 前四日 do 過 ja, 所以唔中都好正常...
我就係預計排果日既前兩日DO過下
之後C6又要出差 返黎又忙到死.....
等等下我自己已經訓左....
所以預計都係唔中多.....
唯有今個新年努力些......


伯爵府

積分: 15636


200#
發表於 13-2-1 14:33 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 14:29
咁遲先有?? @@ 其實我係新手,好多野都唔清楚

其實我都唔係好清楚.........我浦開其他版多


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo