自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


181#
發表於 13-1-15 17:10 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+11:14+佢想考

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
SP. Pxx..............更勝一籌既係將來人脈關係.....讀書叻既對將來出路都較平坦易行.............
Perfectly right!我老公st paul 畢業,佢成績叫ok ,但家境清貧,同學讀得唔好都有屋企照。最兜mou 就係我老公。但確實身邊猛人加猛人的屋企朋友,確實出來做事,就係多貴人幫。試過老公朋友係某航空公司做高高高層,個幾年,老公出差,我地去旅行,只要係搭老公同學的航機,徐非頭商冇位,否則一check in , 都可upgrade, 仲有好多!唔係話貪咩著數,而係一有問題,打開phone book ,緊有一兩個舊同學幫到手,比到意見。不能否認,ed制遇,係名牌神級學校至會容易遇到。而我屋村兜mou學校畢業。今日的connection 全是自己努力增值再建立到。我呢飲茶唔駛等位,有平護膚品買,攞回鄉証特快排隊的朋友就有。



點評

umama  你識都你老公就夠啦!  發表於 13-1-15 17:30


大宅

積分: 1538


182#
發表於 13-1-15 17:12 |只看該作者
"咁乖咁純"是多得D老死同學及大方/博愛/老友家長, 我要返工,又要出差, 真係食佢地吾少爰心午餐架

點評

meow~meow  wow.....  發表於 13-1-15 17:18


珍珠宮

積分: 38391


183#
發表於 13-1-15 17:14 |只看該作者

引用:"咁乖咁純"是多得D老死同學及大方/博愛/老

原帖由 mgtmgtmgt 於 13-01-15 發表
"咁乖咁純"是多得D老死同學及大方/博愛/老友家長, 我要返工,又要出差, 真係食佢地吾少爰心午餐架 ...
你仔母校係邊間?

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


水晶宮

積分: 58506


184#
發表於 13-1-15 17:15 |只看該作者
本帖最後由 meow~meow 於 13-1-15 17:17 編輯
mugtaitai 發表於 13-1-15 16:53
個仔係叻仔,唔好埋沒佢,你比得起,又唔影響生活質素,當然比佢讀啦,佢將來會感激你。
我父母一向注重我 ...

我父母一向注重我地嘅教育,佢地話過,只要子女
讀得上,佢地去乞都乞 d 學費返來比我地讀。

同我父母一樣........所以我都一樣諗法 save 緊............教育基金..以子女教育為大前題.

退休金..............仲有 long...long...way...to..go...




Bye


公爵府

積分: 28241


185#
發表於 13-1-15 17:17 |只看該作者
meow~meow 發表於 13-1-15 17:15
我父母一向注重我地嘅教育,佢地話過,只要子女
讀得上,佢地去乞都乞 d 學費返來比我地讀。
我都係。共勉之


大宅

積分: 1538


186#
發表於 13-1-15 17:17 |只看該作者
"入到李寶椿,哈佛、劍橋、牛津…任你揀呀!"咁又無咁神, 不過我同佢講, 路係人行出來, 是龍是蟲看人的.


侯爵府

積分: 24367


187#
發表於 13-1-15 17:19 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 10:52
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……
好奇一問, 你仔咁生性又咁叻, 係由細細個已經係咁, 定係某一個年紀突然係咁?

請賜教


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


188#
發表於 13-1-15 17:20 |只看該作者
有係男校女校教過書既朋友建議:男仔可以既話都揀男女校,對佢既身心發展會好D。(你自己留心下男校出黎既朋友同其他男士係男女相處上會有D咩唔同)


水晶宮

積分: 58506


189#
發表於 13-1-15 17:21 |只看該作者
Pulmma 發表於 13-1-15 17:10
Perfectly right!我老公st paul 畢業,佢成績叫ok ,但家境清貧,同學讀得唔好都有屋企照。最兜mou 就係我 ...

我呢飲茶唔駛等位,有平護膚品買,攞回鄉証特快排隊的朋友就有。


你呢 d c9 著數咪睇少.............年中 save 唔少



Bye


公爵府

積分: 28241


190#
發表於 13-1-15 17:23 |只看該作者
Pulmma 發表於 13-1-15 17:10
Perfectly right!我老公st paul 畢業,佢成績叫ok ,但家境清貧,同學讀得唔好都有屋企照。最兜mou 就係我 ...
冇錯,幾時都係 “who you know” 緊要過 “what you know”


水晶宮

積分: 58506


191#
發表於 13-1-15 17:24 |只看該作者
umama 發表於 13-1-15 17:20
有係男校女校教過書既朋友建議:男仔可以既話都揀男女校,對佢既身心發展會好D。(你自己留心下男校出黎既 ...

LS 仔 ok wor.......

可能學校玩體能多.....大部份個個都幾有自信....追女技巧唔少
Bye


子爵府

積分: 13193


192#
發表於 13-1-15 17:26 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

留番d錢比佢第時買樓首期仲實際




珍珠宮

積分: 38391


193#
發表於 13-1-15 17:26 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+10:52+我唔想

原帖由 iris5a 於 13-01-15 發表
好奇一問, 你仔咁生性又咁叻, 係由細細個已經係咁, 定係某一個年紀突然係咁?

請賜教
其實我仔唔算乖唔算叻,我都有好多勞氣野。我都唔知係生出定教出來,因為由day 1我自問都好努力去湊去教,經常学校以外都尋找好多機會比佢去試去體驗,所以佢眼光比較寬、心頭比較高係真既

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


公爵府

積分: 28241


194#
發表於 13-1-15 17:52 |只看該作者
mgtmgtmgt 發表於 13-1-15 17:17
"入到李寶椿,哈佛、劍橋、牛津…任你揀呀!"咁又無咁神, 不過我同佢講, 路係人行出來, 是龍是蟲看人的. ...
講得好啱,路係人行出來嘅,不過我地做父母嘅,能力可及,梗係想鋪條好路比佢地行,等佢地行得順d,希望將來可以去得高d遠d


禁止訪問

積分: 73927


195#
發表於 13-1-15 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28241


196#
發表於 13-1-15 17:54 |只看該作者
jennyleung 發表於 13-1-15 17:26
留番d錢比佢第時買樓首期仲實際
咁嗰幾十萬學費又未夠比首期嘅


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


197#
發表於 13-1-15 17:55 |只看該作者
好多人想入去讀都冇資格, 樓主好應該好好栽培個仔, 免得日後恨錯難返.


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


198#
發表於 13-1-15 17:58 |只看該作者

引用:留番d錢比佢第時買樓首期仲實際 +

原帖由 jennyleung 於 13-01-15 發表
留番d錢比佢第時買樓首期仲實際





禁止訪問

積分: 10103


199#
發表於 13-1-15 17:58 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


200#
發表於 13-1-15 18:04 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

除咗學費,你哋家境、社會地位如何?唔好介意我咁問,可能你哋已經好有錢,但一泊埋d神級同學度呢?會否拉遠咗距離?據我所知嗰d神級學校有跟大佬風氣,唔係黑社而係類似老闆同跟班,哂背景後台,學生家長亦然,白鴿眼到暈!如果有信心同佢哋一較高下不妨去考。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo