烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   594


子爵府

積分: 10446


181#
發表於 13-5-13 17:42 |只看該作者
波子 發表於 13-5-13 17:15
你落單時講明要三文魚刺身,佢地會切埋架啦!要買半條!
order list無刺身。

清楚喇, 謝謝你


子爵府

積分: 10446


182#
發表於 13-5-13 17:46 |只看該作者
所有腸網上價錢係咪每KG計?

點評

波子  係呀!  發表於 13-5-13 19:01


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


183#
發表於 13-5-13 20:48 |只看該作者
樓主.,可否PM 地址

點評

波子  已PM!  發表於 13-5-13 22:31


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


184#
發表於 13-5-14 20:27 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 13-5-14 22:19 編輯
kicochunchun 發表於 13-5-13 10:57
其實我唔覺金馬倫好有香草味...
反而慕尼黑白仲重..
金馬倫反而係三款腸裏面有啲失色...

今日試左芝士脆皮腸及兵加腸,脆皮腸塊皮真係唔脆喎,有好濃芝士。兵加腸唔咸,好濃香料味,但肥肉較多,不太合我口味。都是慕尼黑白最正!


男爵府

積分: 8042


185#
發表於 13-5-14 22:16 |只看該作者

引用:Quote:kicochunchun+發表於+13-5-13+10:57+

原帖由 波子 於 13-05-14 發表
今日試左芝士脆皮腸及兵加腸,脆皮腸塊皮真係唔脆,好濃芝士味。兵加腸唔咸,好濃香料味,但肥肉較多,都是 ...
哈!我地口味相似wor!!!
果日食唔曬啲腸都比我啲親戚拎走曬!不過都係鐘意脆皮芝士多!


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


186#
發表於 13-5-14 22:34 |只看該作者
kicochunchun 發表於 13-5-14 22:16
哈!我地口味相似wor!!!
果日食唔曬啲腸都比我啲親戚拎走曬!不過都係鐘意脆皮芝士多!
佢地比漏罐酸椰菜我,聽日要追佢地!


男爵府

積分: 8042


187#
發表於 13-5-15 11:31 |只看該作者
波子 發表於 13-5-14 22:34
佢地比漏罐酸椰菜我,聽日要追佢地!

試完話我知得唔得~~~

點評

波子  OK !  發表於 13-5-15 11:39


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


188#
發表於 13-5-15 11:43 |只看該作者

引用:慶祝阿囝生日及母親節,+去左黃竹坑工業大廈

原帖由 波子 於 13-05-05 發表
本帖最後由 波子 於 13-5-10 12:10 編輯

慶祝阿囝生日及母親節, 去左黃竹坑工業大廈一間德國食品公司訂 ...



男爵府

積分: 5818


189#
發表於 13-5-20 15:54 |只看該作者

回覆:好抵的三文魚刺身及德國食品

好想訂來試下,不過要$800先送貨,有冇住九龍灣附近嘅朋友想訂ar?不如一齊夾訂la......有興趣pm pls!




大宅

積分: 1534


190#
發表於 13-6-12 10:07 |只看該作者

引用:慶祝阿囝生日及母親節,+去左黃竹坑工業大廈

原帖由 波子 於 13-05-05 發表
本帖最後由 波子 於 13-5-10 12:10 編輯

慶祝阿囝生日及母親節, 去左黃竹坑工業大廈一間德國食品公司訂 ...
請問訂三文魚會否给鼓油和wasabi ?


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


191#
發表於 13-6-12 10:17 |只看該作者
kmsiu 發表於 13-6-12 10:07
請問訂三文魚會否给鼓油和wasabi ?

無提供!


男爵府

積分: 6197


192#
發表於 13-6-14 15:13 |只看該作者
波子 發表於 13-5-14 22:34
佢地比漏罐酸椰菜我,聽日要追佢地!

請問酸椰菜好食嗎?


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


193#
發表於 13-6-14 15:31 |只看該作者
kam2007kam 發表於 13-6-14 15:13
請問酸椰菜好食嗎?

嘻嘻, 未食呀!


男爵府

積分: 8812


194#
發表於 13-6-26 15:22 |只看該作者

引用:+本帖最後由+波子+於+13-5-10+12:10+編輯+\\

原帖由 波子 於 13-05-05 發表
本帖最後由 波子 於 13-5-10 12:10 編輯

慶祝阿囝生日及母親節, 去左黃竹坑工業大廈一間德國食品公司訂 ...
樓主請問該店說有500g一pack三文魚刺身是不是不及叫他原條單邊開三pack好?怕他只給不好的位置我




男爵府

積分: 8812


195#
發表於 13-6-26 15:25 |只看該作者

引用:+本帖最後由+波子+於+13-5-10+12:10+編輯+\\

原帖由 波子 於 13-05-05 發表
本帖最後由 波子 於 13-5-10 12:10 編輯

慶祝阿囝生日及母親節, 去左黃竹坑工業大廈一間德國食品公司訂 ...
刺身如果第二天食應放冰格定普通格呢?好多謝樓主介紹,我又訂了腸和火腿




珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


196#
發表於 13-6-26 15:31 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 13-6-26 15:40 編輯
pw_113 發表於 13-6-26 15:22
樓主請問該店說有500g一pack三文魚刺身是不是不及叫他原條單邊開三pack好?怕他只給不好的位置我



...

最少要買半條, 可叫他分幾包pack!
如果你同其他人share, 睇左你抽中邊part


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


197#
發表於 13-6-26 15:34 |只看該作者
pw_113 發表於 13-6-26 15:25
刺身如果第二天食應放冰格定普通格呢?好多謝樓主介紹,我又訂了腸和火腿



...

我放普通格, 上面再加冰粒.
唔洗客氣


男爵府

積分: 8908

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


198#
發表於 13-6-26 16:44 |只看該作者

回覆:好抵的三文魚刺身及德國食品

睇咗咁耐我終於清哂雪櫃有位買喇!
訂咗五樣嘢等星期六送貨


伯爵府

積分: 18645


199#
發表於 13-6-26 17:36 |只看該作者

回覆:好抵的三文魚刺身及德國食品

買成千蚊先送貨,點買到咁多


男爵府

積分: 8908

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


200#
發表於 13-6-29 16:25 |只看該作者
送貨了,我落order訂52x蚊野,黎到變左72x蚊,睇單拒每樣都pack多左比我,尤其是貴d個兩樣德國ham同煙三文魚
都算啦,拒confirm我時話磅完會多少少我都ok左
只係意外拒地既少少係2/5 囖
下次講清楚就ok


但最離譜係我訂 1kg 牛脷
拒電話confirm我要生定熟,我要生
拒竟然原條牛脷送黎,d筋呀,脷胎呀全部都係度,原條變左有1.4kg
仲要已經溶曬雪出曬血水
我對住條原條牛脷又覺得嘔心,又處理唔到
又費事叫個送貨佬番黎退,我忍唔住丟左!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo