自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


181#
發表於 13-5-22 03:25 |只看該作者
回覆 Shirleyloveyou 的帖子

应该系"家姐"的意思


大宅

積分: 3775


182#
發表於 13-5-22 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wongffbb+於+13-05-21+發表我

原帖由 yunyan 於 13-05-22 發表
你係香港??
我爺係沖蔞落香港。我同爸爸都係無返過去。




水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


183#
發表於 13-5-22 14:39 |只看該作者

引用:回覆+Shirleyloveyou+的帖子应该系"家姐"的

原帖由 momo06 於 13-05-22 發表
回覆 Shirleyloveyou 的帖子

应该系"家姐"的意思
阿 d = 家姐
阿姑 = 哥哥
阿仁 = 阿麻
羅吽 =老豆
安仁 = 奶奶

呢幾個難明些
崩 kei = 蟹
嘭 企 = 企梯 (裝修用)
Hoi = 痕


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


184#
發表於 13-5-22 14:43 |只看該作者
我係呀 !
不過只識聽台山話, 唔識講


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


185#
發表於 13-5-22 14:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+szeszes+於+13-05-21+發表台

原帖由 Man_yu 於 13-05-22 發表
仲有

臭那仔
總之就成日夾住呢些字



Bun




伯爵府

積分: 18456


186#
發表於 13-5-22 14:49 |只看該作者
我都係, 不過, 十幾年無返過去了
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


男爵府

積分: 9978


187#
發表於 13-5-22 16:28 |只看該作者
回覆 waiyuwu 的帖子

我唔知啊!無聽爸爸提起.


男爵府

積分: 9978


188#
發表於 13-5-22 16:42 |只看該作者
回覆 Man_yu 的帖子

有一次我媽媽話整"hi"比家人食,笑到我們的下一輩cc下.


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


189#
發表於 13-5-22 23:29 |只看該作者

引用:Quote:Mrssslam+發表於+13-5-21+22:28+超bu

原帖由 szeszes 於 13-05-21 發表
台山人好爛口, 三句唔埋就一句粗口, 同埋把口都好毒下

C 袋飽 (死仔包)
毛錯,台山話好多粗口,不過冇粗口嘅台山話好難聽!!



不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


190#
發表於 13-5-22 23:31 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^ ...

台山好大,各個地方啲台山話口音都好唔同架!!



不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


大宅

積分: 3930


191#
發表於 13-5-23 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+szeszes+於+13-05-21+發表台

原帖由 kathytam2000 於 13-05-22 發表
毛錯,台山話好多粗口,不過冇粗口嘅台山話好難聽!!



...
無錯




大宅

積分: 3930


192#
發表於 13-5-23 11:24 |只看該作者

引用:台山好大,各個地方啲台山話口音都好唔同架

原帖由 kathytam2000 於 13-05-22 發表
台山好大,各個地方啲台山話口音都好唔同架!!
係家




公爵府

積分: 25384


193#
發表於 13-5-26 00:46 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo