自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24828


181#
發表於 13-6-18 14:48 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:14
今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出去仲咩,C6話要出去食早餐.
個時我差唔多裝好身 ...
又係你叫佢出門口先架喎....我唔會嬲呀, 但如果掉轉我係你老公, 我唔會道歉, 我會嬲囉, 我唔鐘意一時一樣, 口不對心, 咁好難相處....


侯爵府

積分: 20164


182#
發表於 13-6-18 17:13 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:32
咪就係.見到我已經換晒衫整好晒,正常你見到老婆差唔多搞好,你都會話不如一齊啦....
...
邊個會知你執得差唔多啊?有d女人執成個鐘都仲系差唔多咖咋。佢已經問左,而你亦都清楚答左佢先走咖,我覺得系你小氣咋。好明顯系口是心非既代價啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo