自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 20662


181#
發表於 13-7-27 01:21 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我都好驚叫落車


大宅

積分: 3043

BK Milk勳章


182#
發表於 13-7-27 01:21 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

會好緊張


水晶宮

積分: 71506

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


183#
發表於 13-7-27 01:24 |只看該作者


珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


184#
發表於 13-7-27 01:31 |只看該作者

引用:Quote:Catrabbitc+發表於+13-7-26+15:18+老

原帖由 cattz288 於 13-07-26 發表
本帖最後由 cattz288 於 13-7-26 16:40 編輯
我阿仔都係,佢超鍾意,覺得自己好叻


最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


185#
發表於 13-7-27 01:32 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

而家有得㩒鐘仔架,唔使尷尬


珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


186#
發表於 13-7-27 01:35 |只看該作者

引用:好彩好多小巴都有安裝落車鐘,有時d人大叫x

原帖由 luckychaimummum 於 13-07-27 發表
好彩好多小巴都有安裝落車鐘,有時d人大叫xx有落,都會嚇一嚇架……
紅 van 無固定站,一般都無鐘仔。係綠 van 至有機會有鐘仔,不過有啲都係癈既。

最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


187#
發表於 13-7-27 01:37 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我c6,次次同佢搭小巴都要我叫落車


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


188#
發表於 13-7-27 01:40 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我都怕,未嫁前放工返老家,可總站前落車,無人嗌我就會坐到尾,不過期間只係兜多個圈,兩處落車都差唔多遠咋,係嘥咗d時間囉




男爵府

積分: 7747


189#
發表於 13-7-27 01:43 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我都係會好緊張!成日驚個司機聽唔到!我仲會成日諗死啦如果佢聽唔到飛站我叫唔叫佢停好呢!邊有人搭車搭到我禁多野諗禁大壓力架!




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


190#
發表於 13-7-27 01:45 |只看該作者

引用:我未返工之前都係驚到會避開唔搭中途要落車

原帖由 Chrisdindin 於 13-07-26 發表
我未返工之前都係驚到會避開唔搭中途要落車的小巴, 或者等有人附近落行返轉頭. 宜家熟路先會搭小 ...
唔熟路真係唔知點嗌落,因為坐慣嘅就知邊d係落車熱點,如果我嗌咗d non熱點,總覺得成車人會覺得我怪怪咁




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


191#
發表於 13-7-27 01:47 |只看該作者

引用:細個好怕叫落車,一黎唔敢,二黎試過幾次嗌

原帖由 lafield 於 13-07-26 發表
細個好怕叫落車,一黎唔敢,二黎試過幾次嗌左落車司機聽唔到無停車,覺得自己好瘀,就更加唔敢嗌落,寧願由 ...
我都會清喉嚨




水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


192#
發表於 13-7-27 01:58 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我試過㩒鐘個司機遊緊魂冇停到呀! 好在我醒目見佢冇收油差不多飛站時我大叫「司機有落呀!!!」佢急停,我由車尾行上前時見佢厲實倒後鏡見佢好唔友善既眼神,似係想鬧我做乜唔早揚聲囉!我見佢咁既樣我即刻講咗先話「我㩒咗鐘㗎喎」佢諤一諤轉晒態度話唔好意思呀下咁樣




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


193#
發表於 13-7-27 02:00 |只看該作者

引用:我都係會好緊張!成日驚個司機聽唔到!我仲

原帖由 timtim2013 於 13-07-27 發表
我都係會好緊張!成日驚個司機聽唔到!我仲會成日諗死啦如果佢聽唔到飛站我叫唔叫佢停好呢!邊有人搭車搭到 ...
睇完呢個帖咪知道原來好多同你一樣嘅人囉




伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


194#
發表於 13-7-27 02:01 |只看該作者
我有兩位同事都怕叫落車...
其實我有時搭小巴, 聽到d 人叫落車鬼咁細聲...
點知司機真係聽唔到...要叫落車o者..放胆d 啦!
haha~


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


195#
發表於 13-7-27 02:18 |只看該作者

引用:我有時都會怕試過有次撘紅van+有個男人話法

原帖由 cmting 於 13-07-26 發表
我有時都會怕
試過有次撘紅van 有個男人話法國有落(意思姐係法國e院)
點知個司機反應好大,講粗口-_- 再答: ...


活在當下,愛得及時


大宅

積分: 2187


196#
發表於 13-7-27 02:19 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
Me too!




珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


197#
發表於 13-7-27 02:20 |只看該作者

引用:我試過半夜坐單層巴士以為坐緊小巴嗌有落瘀

原帖由 -bella- 於 13-07-27 發表
我試過半夜坐單層巴士以為坐緊小巴嗌有落瘀到爆
哈哈,叫完扮唔係自己叫囉

活在當下,愛得及時


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


198#
發表於 13-7-27 02:46 |只看該作者
Catrabbitc 發表於 13-7-26 15:18
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
我以前都會架,有d人係唔慣喺咁多人面前講野同表現自己,唔鐘意人注視自己(當然以前應該經歷過d唔開心既野),妳唔好怪妳老公呀,應該幫下佢,唔關細唔細膽事,呢d係一d過往心理既影響,同佢傾下睇下咩事,慢慢就冇野。


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


199#
發表於 13-7-27 02:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-26+發表我。。

原帖由 evaw 於 13-07-26 發表
我未睇之前,已經怕係小巴叫落車,唔知點解覺得好尷尬,所以我極少搭小巴

...
而家有㩒鍾仔架喇


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


200#
發表於 13-7-27 02:52 |只看該作者

引用:我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞

原帖由 丙丙 於 13-07-26 發表
我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞麵有落

我細個睇完街招「香港是我家」,
嗌左香港有落


細個都會唔好意思



點評

powerlady    發表於 13-7-27 10:57

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo