自由講場

跳至

首頁

尾頁
   174


禁止訪問

積分: 21714

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


181#
發表於 13-8-13 10:24 |只看該作者

引用:買左喇不過牌子唔同但packing一樣,有薄荷

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36897


182#
發表於 13-8-13 10:43 |只看該作者
jessica0768 發表於 13-8-13 10:22
我尋日係大埔買30蚊大罐。因為4月尾我去泰國玩行big c見到貴左好多,所以無搬返黎
好大罐!!


珍珠宮

積分: 36897


183#
發表於 13-8-13 10:45 |只看該作者
ferrari2007 發表於 13-8-13 10:10
買左喇
不過牌子唔同但packing一樣,有薄荷成份(0.84%),但試用後唔覺涼嘅
有冇其他jm用呢隻(冇寫cooling powder)係涼既呢?

因為我手上全部都係cooling powder


珍珠宮

積分: 39471


184#
發表於 13-8-13 11:03 |只看該作者

引用:Quote:ferrari2007+發表於+13-8-13+10:10+

原帖由 Nino 於 13-08-13 發表
有冇其他jm用呢隻(冇寫cooling powder)係涼既呢?

因為我手上全部都係cooling powder
有呀,樓上有JM用,不過係沖涼後用,等我晏d再試試先,到時再交報告




人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


185#
發表於 13-8-13 11:05 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

係咪好香架?




大宅

積分: 3887


186#
發表於 13-8-13 11:10 |只看該作者
睇到標題,嚇一跳~!


男爵府

積分: 6584


187#
發表於 13-8-13 11:12 |只看該作者

引用:我尋日係大埔買30蚊大罐。因為4月尾我去泰

原帖由 jessica0768 於 13-08-13 發表
我尋日係大埔買30蚊大罐。因為4月尾我去泰國玩行big c見到貴左好多,所以無搬返黎
我係泰國買就係呢個size加一罐細爲一set,賣70baht
(Hkd18唔夠)


珍珠宮

積分: 34173


188#
發表於 13-8-13 11:21 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我沖完涼,當爽身粉用,涼涼地,又未至於感覺到凍。


男爵府

積分: 8737

BK Milk勳章


189#
發表於 13-8-13 11:23 |只看該作者

引用:回覆+Jesca+的帖子我女夏天會出熱痱,今年開

原帖由 張就仁 於 13-08-12 發表
回覆 Jesca 的帖子

我女夏天會出熱痱,今年開始用,係會好左,無禁易出
我fd個99係泰國人,所以知道有好多雜質,同叫我地唔好用咁多


大宅

積分: 3588


190#
發表於 13-8-13 11:26 |只看該作者

引用:我尋日係大埔買30蚊大罐。因為4月尾我去泰

原帖由 jessica0768 於 13-08-13 發表
我尋日係大埔買30蚊大罐。因為4月尾我去泰國玩行big c見到貴左好多,所以無搬返黎
點解你地個個都係cooling power既?你呢個cooling power都係大埔買?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


191#
發表於 13-8-13 11:34 |只看該作者
pigpig119 發表於 13-8-13 11:26
點解你地個個都係cooling power既?你呢個cooling power都係大埔買?

係呀, 大埔墟最大果間東南亞店


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


192#
發表於 13-8-13 11:36 |只看該作者
030608 發表於 13-8-13 11:12
我係泰國買就係呢個size加一罐細爲一set,賣70baht
(Hkd18唔夠)

我知唔太貴, 初初淨以為爽身粉, 尋日睇到樓主呢個POST, 又去到雜貨鋪, 見到寫話可以熱痱用就買


男爵府

積分: 5240


193#
發表於 13-8-13 11:45 |只看該作者
回覆 Nino 的帖子

蛇粉我都用左好多年喇, 我唔係當爽身粉用, 我係"沈"在襪入面, 隻腳唔會有臭味之餘全日隻腳都涼浸浸架, 真係好正.


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


194#
發表於 13-8-13 11:48 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我細細個就用佢




珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


195#
發表於 13-8-13 11:51 |只看該作者
去藥房問有無蛇粉OK?


伯爵府

積分: 18048


196#
發表於 13-8-13 11:52 |只看該作者

引用:回覆+Nino+的帖子早幾年,新聞咪話TALC滑石

原帖由 sayubemine 於 13-08-12 發表
回覆 Nino 的帖子

早幾年,新聞咪話TALC滑石粉會致癌,叫人停用爽身粉0既?有無JM記得?
我都記得新聞有講過,真喺唔建議用架




禁止訪問

積分: 14411

畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


197#
發表於 13-8-13 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2064


198#
發表於 13-8-13 14:16 |只看該作者
本帖最後由 carriebo 於 13-8-13 14:26 編輯

回覆 Nino 的帖子

其實呢隻蛇仔粉唔係新野,起碼有廿幾三十年以上,因為我細個已經用bb個隻,大d就用紅色玫瑰花個隻蛇仔粉,夏天一出熱痱就會用,好快好返,無事我又唔會用,我淨係用黎搽熱痱,始終好似有小小藥性。
其實我相信好多藥房都有得賣,唔一定泰國店先有,去藥房話要蛇仔粉就有,我嗡耐都未試過要特別去搵先買到。


公爵府

積分: 25643

畀面勳章


199#
發表於 13-8-13 14:28 |只看該作者
回覆 Nino 的帖子


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


200#
發表於 13-8-13 15:01 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我62都有用

重新起步,為未來努力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo