自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


181#
發表於 13-11-22 10:18 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-19 12:55
HEA到生, 咁我產假前請假係咪只係扣人工炸??

睇下係請咩假, 產檢或因懷孕因起的病可以當病假, 有4/5人工, 但係如果係一般唔舒服, 就要睇下你公司平時有冇俾SICK ALLOWANCE你喎
.........................................


公爵府

積分: 25102


182#
發表於 13-11-22 14:47 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-11-22 10:18
睇下係請咩假, 產檢或因懷孕因起的病可以當病假, 有4/5人工, 但係如果係一般唔舒服, 就要睇下你公司平時有 ...


就算公司無SICK LEAVE ALLOWANCE, 跟勞工法例僱員每月有兩日病假, 最高可累積到120 天, 樓主你問清楚勞工處你個CASE 可唔可以享有"有薪病假"啦, 你公司咁對你, 你就正正規規咁同佢行勞工法例啦, 總知比乜你簽都唔好簽


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


183#
發表於 13-11-22 17:33 |只看該作者
回覆 月光兔 的帖子

累積0既病假, 只係適用於連放4日以上0既病假, 單日果D係不包括在內架.
.........................................


公爵府

積分: 25102


184#
發表於 13-11-22 17:38 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-11-22 17:33
回覆 月光兔 的帖子

累積0既病假, 只係適用於連放4日以上0既病假, 單日果D係不包括在內架. ...


我意思係叫樓主4 日咁攞


伯爵府

積分: 15625


185#
發表於 13-11-22 17:41 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-22 17:48 編輯

佢今日無提,佢唔提,我唔出聲,唔理囉,到時問我咪答唔得, 佢成日似住要顧公司,又話呢樣個樣,大佬呀,公司運作你自己諗啦,我幫埋你,咁你份糧係咪比埋我呀?我都知一個員工請假麻煩,但都無計,我一早講左我有左,就要有準備,難聽d講,佢根本就無錢同時請個part time,2個recep共存唔到


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


186#
發表於 13-11-22 17:48 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

其實你真係要同老細講, 每個女性員工都有懷孕0既機會, 亦都會放產假, 咁緊張不如以後唔好請女人。

如果員工身體不適就要係咁逼員工轉型式同埋俾咁多壓力係完全唔合理, 佢應該自己趁早預備請多個PART TIME又好, 長工又好, 係黎頂替你放產假囉. 咁唔通你放產假果10個星期, 佢公司暫停營業咩?

至於你自己, 你產檢可唔可以約星期六下午果D時間等你請小半日假呀?
.........................................


公爵府

積分: 25102


187#
發表於 13-11-22 19:52 |只看該作者

引用:+本帖最後由+CarrieNazi+於+13-11-22+17:48

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-22 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-22 17:48 編輯

佢今日無提,佢唔提,我唔出聲,唔理囉,到時問我咪答唔 ...
佢唔提你就唔好理佢,繼續返工放工算了



點評

CarrieNazi    發表於 13-11-23 10:13


伯爵府

積分: 15625


188#
發表於 13-11-23 10:14 |只看該作者
lovestarry001 發表於 13-11-22 17:48
回覆 CarrieNazi 的帖子

其實你真係要同老細講, 每個女性員工都有懷孕0既機會, 亦都會放產假, 咁緊張不如 ...

無用, 我反工係星期一至六, 9半至6半....我都係要請, 除非唔做


公爵府

積分: 25102


189#
發表於 13-11-23 10:22 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-23 10:14
無用, 我反工係星期一至六, 9半至6半....我都係要請, 除非唔做


但你自己都要先清楚了解咗自己既權益, 必要時要識 SAY NO


伯爵府

積分: 15625


190#
發表於 13-11-23 14:31 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-23 10:22
但你自己都要先清楚了解咗自己既權益, 必要時要識 SAY NO

知道...


大宅

積分: 3994


191#
發表於 13-11-23 14:38 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

唔好簽,最多生完唔做,佢咁衰,你簽佐就未必有好日子你過


大宅

積分: 3342


192#
發表於 13-11-23 17:01 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

你老板咁衰。你預左生完都5會有好日子過, 倒不如到時轉工啦


伯爵府

積分: 15625


193#
發表於 13-11-27 16:01 |只看該作者
憤怒~~

個新同事上星期尾開始放AL, 佢本來尋日反工, 點知佢請SL, 今日病住咁反工, 早上經理比佢自己係房休息, 依家3點半都唔夠就收左工...

擺明大細超啦...我上星期重柯緊都C反黎, 又唔見佢叫我早D走??

氣難下~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo