跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11369


181#
發表於 07-4-26 14:25 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡智程媽,
佢地講得啱架,我就唔會谷小b啦,佢6磅幾就6磅幾,健康就ok,太大反而生唔到呀,上次生Jas醫生都話我好勉強呀要pump幫呀!所以我都驚驚地如果同Jas一樣咁大,可能都要pump,依家話小b size細過Jas,我反而又覺得輕鬆左,因為始終自己生到好過要pump出來嘛!:lol:


大宅

積分: 4108


182#
發表於 07-4-26 15:05 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

我又搭下咀先....

話說felix出世前醫生估係有6磅架﹐咁我諗﹐重有3個星期咁都ok呀﹐點知felix早咗2個星期出世﹐重要係大頭仔﹐出來時得5磅3。touchwood, felix算重得幾好﹐過得6個月d磅數都追得到50%。高峰期(11個月)重達90%添呀。

姊妹們﹐加油啊


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


183#
發表於 07-4-26 15:13 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

好多謝大家的安慰同意見呀!
其實我都知有6磅半都叫唔錯, 不過尋日一聽到妹妹比智程輕成磅, 就有d覺得對唔住妹妹, 好似我馱佢時冇好好照顧自己&妹妹咁.
我會繼續健康的飲食, 再加上雞蛋同牛奶攻勢, 等妹妹健健康康出世的了!


男爵府

積分: 5167


184#
發表於 07-4-26 20:16 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

AMY,
好少走入黎, 見你講到想增塝, 食燕窩啦, 好長肉架, 當然..食雞蛋, 牛奶都好有幫助架.

唔好食甜野喇, 血糖高又係煩架咋.

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 6179


185#
發表於 07-4-26 22:53 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi~~

YY, 小魚媽, jas 媽,
喂, 倒水呢個建議, 我提議左俾yy成年喇bor, 係佢唔take action咋

唉~,呢幾日, 日日開會, 星期三又沙田, 今日就係office, 聽日又沙田..日日都有會開...乜都唔水do喇.
連飲杯水, 一個私人電話都傾唔到..網頁都無時間開呀.

yy,
今日老闆confirm左6月會搬office 喇..好快就到.

amypekkle
查實我都同意bb健康就得, 唔水一定要好重架, 你辛苦時又未必係好事, 食得多甜野仲可能會糖份高添bor..if..你真係想重d..我以前聽同事講飲多d 雞湯(都要去皮去油架), 會長胎唔長肉, but當時我無試過...


玲,
咁都俾你諗到呀~


Himby 寫道:
維比
咁......大老闆都要高層寫report俾佢睇架嘛


複式洋房

積分: 123


186#
發表於 07-4-27 03:13 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hello,

我囡囡都係10月BB, 有事請教. 我囡囡最近咬手指甲, 咬到入肉, 有冇方法幫佢戒? thanks.


大宅

積分: 4450


187#
發表於 07-4-27 09:12 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V



valbee,
你試下用介手指水, 我同淇淇介奶咀都係用介手指水 :lol: :lol: :lol: :lol:

valbee 寫道:
hello,

我囡囡都係10月BB, 有事請教. 我囡囡最近咬手指甲, 咬到入肉, 有冇方法幫佢戒? thanks.


子爵府

積分: 10537


188#
發表於 07-4-27 09:44 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀

valbee:
係啦.. 一不做二不休.. 出白花油or戒手指水啦.. 祝妳成功


大宅

積分: 4108


189#
發表於 07-4-27 09:53 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Hi,
我仔仔眼瞓時都有咬手指甲(唔知佢係邊到學返來 )﹐又係有一次咬到入肉﹐我嗰次同佢用膠布包住隻手指﹐包咗兩日等佢無得咬﹐依家每次見到佢放隻手入口我都"蚊"返佢出來同佢講"不可以"。

valbee 寫道:
hello,

我囡囡都係10月BB, 有事請教. 我囡囡最近咬手指甲, 咬到入肉, 有冇方法幫佢戒? thanks.


子爵府

積分: 11369


190#
發表於 07-4-27 10:27 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Morning
我今日自制sick leave呀 依家好拿煩


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


191#
發表於 07-4-27 10:39 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning

梅梅
妳仲未諗掂呀 單野咁棘手,梗係要自製sick leave黎搞掂佢啦 good luck呀

yoyo
妳有冇自製sick leave呀

維比
咁高層係要成日開會,唔駛自己落手做野架嘛


子爵府

積分: 11369


192#
發表於 07-4-27 10:58 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
知我者莫若你呀真係 :lol:

Himby 寫道:
morning

梅梅
妳仲未諗掂呀 單野咁棘手,梗係要自製sick leave黎搞掂佢啦 good luck呀


大宅

積分: 3548


193#
發表於 07-4-27 12:08 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi all,
今早忙到痴肺....

又要88la!


子爵府

積分: 10537


194#
發表於 07-4-27 12:19 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


玲玲:
阿玲.. 勁喎.. 妳真係好心水清呀
昨晚小魚爸已經係我無寧兩可之際做左個決定啦.. 但我仍然訓又訓唔著, 九唔九又紮醒, 今朝仲六點幾起埋身添呀, 好似放唔低有無揀錯咁呀:cry::cry:
不過而家雖然解脫左, 但有莫名既失落感呀, 因為放棄左我的最愛.. 只可慨嘆一句"人在江湖身不由己":-( :-(

jas媽:
我好明白妳心情, 唔係妳都唔會晨咁早打黎... 聽到妳唸到自製SL, 睇黎妳堅係顛左 不過時間倒數器剩番半日咋... 妳冷靜D打坐好好想清楚啦, 加油呀


男爵府

積分: 8236


195#
發表於 07-4-27 12:37 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


196#
發表於 07-4-27 12:40 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo
吓.....原來妳放棄左最愛呀 咁就梗係會失落到瞓唔著啦。
點都好啦,魚爸做左決定咪好囉,唔駛再左諗右諗,學anson媽話齋要勇往直前go ahead

梅梅
妳解脫左未呀?


大宅

積分: 4108


197#
發表於 07-4-27 12:44 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo, mui_mui,
聽你地咁講﹐我知你地煩乜啦。我係唔好好"近"呢

yoyo,
其實都無所謂啦﹐橫豎小魚將來都係行嗰條路囉﹐係未? :lol:


子爵府

積分: 10537


198#
發表於 07-4-27 14:14 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


玲玲:
係呀... 好唔捨得呀真係.. 好對唔住"我的最愛"呀, 好似辜負左佢地咁呀 :cry: :cry:

cat_house:
妳真係勁呀, 一估即中


大宅

積分: 4108


199#
發表於 07-4-27 14:21 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,
不過我唔係好明﹐你唔係之前放棄咗架啦咩?


子爵府

積分: 10537


200#
發表於 07-4-27 14:41 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


cat_house:

[size=xx-small]其實.. 同妳咁熟唔怕講... 當我知道小魚back up primary搬到HK side; 我寫左封可歌可泣+講大話既信比呢間野.... 所以.............. 正所謂"前路由我創"架真係

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo