跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


1981#
發表於 08-1-10 15:05 |只看該作者
係囉....sun個日我係街見到個女仔8-10歲到
扮到嘰老積著件長t+1吋高跟鞋
look look佢父母一定好大年齡生佢
所以個女like 咩都比晒佢

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:58 發表
呢個我知, 我有好多都係童裝.

不過, 佢啲款, cheryl 2歲前我買咗好多, 但上年開始少買咗. 佢啲款太 femine 啦, 2歲前著就好 cute. 而家 cheryl 個 size, 選款要小心啲, 你哋都話佢似姐姐啦. 一選得唔好, 會好老 ...


伯爵府

積分: 18644


1982#
發表於 08-1-10 15:11 |只看該作者
yes......上個sat.......(99 b-day)去咗lee garden walk walk......n&b d款真係0-2year就ok.......1 over 2years old.......5得.......


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:58 發表
呢個我知, 我有好多都係童裝.

不過, 佢啲款, cheryl 2歲前我買咗好多, 但上年開始少買咗. 佢啲款太 feminine 啦, 2歲前著就好 cute. 而家 cheryl 個 size, 選款要小心啲, 你哋都話佢似姐姐啦. 一選得唔好, 會好 ...


水晶宮

積分: 56663


1983#
發表於 08-1-10 15:12 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:58 發表
呢個我知, 我有好多都係童裝.

不過, 佢啲款, cheryl 2歲前我買咗好多, 但上年開始少買咗. 佢啲款太 feminine 啦, 2歲前著就好 cute. 而家 cheryl 個 size, 選款要小心啲, 你哋都話佢似姐姐啦. 一選得唔好, 會好 ...

你覺得佢d款係cute咩 ,我反而覺得好成熟喎,如果cheryl高大著應該幾靚tim喎


水晶宮

積分: 56663


1984#
發表於 08-1-10 15:15 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:11 發表
yes......上個sat.......(99 b-day)去咗lee garden walk walk......n&b d款真係0-2year就ok.......1 over 2years old.......5得.......

我都係唔明噃,同一個款由3m-14y都有
你意思係咪細細件就靚,大件就唔靚呀


伯爵府

積分: 18644


1985#
發表於 08-1-10 15:17 |只看該作者
做乜咁靜???

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:05 發表
我知好衰但呢個係事實


珍珠宮

積分: 43437


1986#
發表於 08-1-10 15:23 |只看該作者
唔係呀. n&b 賣個啲係好斯文, 女仔款衫.

果啲望落似大人款, 當佢哋係 bb look 時著咪 cute lor. 但大個咗, 一over咗少少火位, 就變咗老積啦. un 未.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:15 發表

我都係唔明噃,同一個款由3m-14y都有
你意思係咪細細件就靚,大件就唔靚呀


伯爵府

積分: 18644


1987#
發表於 08-1-10 15:24 |只看該作者
因為就係同l個款........1-2years old著會覺得好cute...唔老積...但到3-5years old著就會好'por'仔 學eu話...太feminine la........呢個age有d5上5落


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:15 發表

我都係唔明噃,同一個款由3m-14y都有
你意思係咪細細件就靚,大件就唔靚呀


伯爵府

積分: 18644


1988#
發表於 08-1-10 15:25 |只看該作者


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:23 發表
唔係呀. n&b 賣個啲係好斯文, 女仔款衫.

果啲望落似大人款, 當佢哋係 bb look 時著咪 cute lor. 但大個咗, 一over咗少少火位, 就變咗老積啦. un 未.

...


水晶宮

積分: 56663


1989#
發表於 08-1-10 15:27 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:23 發表
唔係呀. n&b 賣個啲係好斯文, 女仔款衫.

果啲望落似大人款, 當佢哋係 bb look 時著咪 cute lor. 但大個咗, 一over咗少少火位, 就變咗老積啦. un 未.

...

明曬


水晶宮

積分: 56663


1990#
發表於 08-1-10 15:28 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:24 發表
因為就係同l個款........1-2years old著會覺得好cute...唔老積...但到3-5years old著就會好'por'仔 學eu話...太feminine la........呢個age有d5上5落


...

婆仔


伯爵府

積分: 18644


1991#
發表於 08-1-10 15:31 |只看該作者
又真係幾頂癔.............
有時真係好5明.........正正常常著3唔得ge.....一係勁老積...一係勁'娘'

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:05 發表
係囉....sun個日我係街見到個女仔8-10歲到
扮到嘰老積著件長t+1吋高跟鞋
look look佢父母一定好大年齡生佢
所以個女like 咩都比晒佢


珍珠宮

積分: 43437


1992#
發表於 08-1-10 15:32 |只看該作者
:-( :-( :-(

你又唔好咁講, 呢啲係關個 taste問題 je, 又唔好攻擊人哋的年紀. :-( :-(

不過, 講真, 我都覺得啲細路女著有"跟"鞋, 好礙眼. 自問, 真係唔會買俾阿囡著.

不過, 真係供求問題, 可能好多 mami/靚妹 like, 所以出面好多 boot 款都係呢啲款. 反而要搵返啲小童款, cutie 款, 真係難好多.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:05 發表
係囉....sun個日我係街見到個女仔8-10歲到
扮到嘰老積著件長t+1吋高跟鞋
look look佢父母一定好大年齡生佢
所以個女like 咩都比晒佢


琥珀宮

積分: 165356


1993#
發表於 08-1-10 15:32 |只看該作者
a:

上week行kwai chung plaza最頂個層
以前係酒樓原來已經改到變晒細舖


伯爵府

積分: 18644


1994#
發表於 08-1-10 15:33 |只看該作者
真!!!!!! 你咪玩ww呀


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:28 發表

婆仔


伯爵府

積分: 18644


1995#
發表於 08-1-10 15:34 |只看該作者
bad taste :-( :-( :-( :-( :-(


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:32 發表
:-( :-( :-(

你又唔好咁講, 呢啲係關個 taste問題 je, 又唔好攻擊人哋的年紀. :-( :-(

不過, 講真, 我都覺得啲細路女著有"跟"鞋, 好礙眼. 自問, 真係唔會買俾阿囡著.

不過, 真係供求問題 ...


琥珀宮

積分: 165356


1996#
發表於 08-1-10 15:35 |只看該作者
咁x來得女緊係寵愛有加啦:lol: :lol: :lol:
並冇其他意思架

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:32 發表
:-( :-( :-(

你又唔好咁講, 呢啲係關個 taste問題 je, 又唔好攻擊人哋的年紀. :-( :-(

不過, 講真, 我都覺得啲細路女著有"跟"鞋, 好礙眼. 自問, 真係唔會買俾阿囡著.

不過, 真係供求問題 ...


水晶宮

積分: 56663


1997#
發表於 08-1-10 15:35 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:32 發表
a:

上week行kwai chung plaza最頂個層
以前係酒樓原來已經改到變晒細舖

改左好耐啦,得番一間餐廳,仲有好多熟食檔
最重要係有大把平野賣:lol :lol :lol :lol 岩我


水晶宮

積分: 56663


1998#
發表於 08-1-10 15:36 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:33 發表
真!!!!!! 你咪玩ww呀

我ww一件n&b都無噃,我咁熟係因為我係果度做過


琥珀宮

積分: 165356


1999#
發表於 08-1-10 15:37 |只看該作者
5係bor我look到個細路女
衫+鞋係靚野來一d都5娘
只不過5岩佢年齡著

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:34 發表
bad taste :-( :-( :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 56663


2000#
發表於 08-1-10 15:40 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:37 發表
5係bor我look到個細路女
衫+鞋係靚野來一d都5娘
只不過5岩佢年齡著

你唔覺好多人掉曬d名牌上身以為自己好靚架咩
我以前個亞頭好like blue label,佢可以上身間條,下身格仔
仲有舊老細會著一條褲成條都印住LVLVLVLVLVLV真係想嘔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo