跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2106


1981#
發表於 04-5-28 16:51 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花花,
花女個頭好punk呀! 好rock呀! 好可愛呀!

各位觀眾,[size=x-large]羅孖豆 :-P
:-P 多謝收看 :-P


男爵府

積分: 5482


1982#
發表於 04-5-28 16:54 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花,

眼仔66好得意,似daddy?咁佢daddy係咪好趣緻架?


jelly,

唔好


大宅

積分: 4334


1983#
發表於 04-5-28 16:56 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau :

好温馨呀! 你同 dau dau kiss, 你為什麼用到 arrows 遮住自已, 好有趣, 想我地睇重點位 :-P :-P


男爵府

積分: 5482


1984#
發表於 04-5-28 16:57 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

豆,

又白又滑,引死人喇!
好正好正好正,簡直係眼睛吃冰淇淋呀,可唔可以移走那些討厭的箭咀呢?


大宅

積分: 2290


1985#
發表於 04-5-28 16:57 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

人又靚, 聲又甜, 臉珠滑滑, 耳相有珠且圓, 髮型都賢淑過人, [size=large]冇得頂呀!!!


窩 de 餐, 係囉, 唔好嬲, 唔好燥, 唔好怪我發雞盲~~~~ 唔好唔好, 係我唔好


大宅

積分: 3399


1986#
發表於 04-5-28 16:59 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花,
哈哈,洋蔥頭花囡好Q呀. 好險, 好在入來苗苗啫.
肥豬仔花囡, mau ee 係你大約9個月大見過面啦. 一樣咁sweet, 唔好聽呀媽講, 佢教壞你呀, 人家咁靚靚都話人地. lee個ma mi要再教育. :-P

羅孖豆,
好溫馨又好溫柔呀. 點解你大細蕉, 唔幫豆豆打格仔.
豆豆真係好似個人仔, 好有性. 我直覺感到佢有3-4歲既智商. 你今晚考下豆豆.


大宅

積分: 3399


1987#
發表於 04-5-28 17:01 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

[quote]
Jelly 寫道:
mau:
[我冇漏, 你睇漏芝麻 ]

餐, 唔好嬲, 唔好燥, 我唔著 (雖然發雞盲冇罪 :-P )
齌來衣痴啦, 窩 de 餐~~~~ 窩 de 貓~~~~

我呢樹曾經好大雨, mima 唔知有冇變


大宅

積分: 2106


1988#
發表於 04-5-28 17:02 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

餐啫,
你地係咪有老花呀? :-P
幅相暗暗地,你地睇唔清楚ja,近距離包保嚇c你

花花,
因為我唔識整其他野,所以先整arrows


大宅

積分: 3399


1989#
發表於 04-5-28 17:03 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Dau 寫道:
餐啫,
你地係咪有老花呀? :-P
幅相暗暗地,你地睇唔清楚ja,近距離包保嚇c你


唔係唧, 我都未屎!


男爵府

積分: 5482


1990#
發表於 04-5-28 17:04 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,

比多次"支為"你,快些看下面,時間兩分鐘 :-P

夠鐘,收檔!


大宅

積分: 2106


1991#
發表於 04-5-28 17:09 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
係上面呀!唔係下面呀!費事你陣間以為自己真係發盲

餐餐,
eeeeee呢張喎未睇過喎!


大宅

積分: 3399


1992#
發表於 04-5-28 17:12 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly ee,
i am baby ting ting
送架時光機你20分鐘, 目的地時間係2001年7月29日上午. 記住返來呀.

收機!


大宅

積分: 2290


1993#
發表於 04-5-28 17:13 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

初初淨係見到個 "X" 咋, 兩分鐘, 趕得我呀!

頌怡好斯文靚女啊, 似美少女多過 bb 囉, 頭髮同我囡一樣長, 係咪你同佢梳辮辮? 套校服好靚呀 (我知邊間 , 睇新聞見過套運動裝仲靚, am i right? )

thank you!!!!! :-P


大宅

積分: 3399


1994#
發表於 04-5-28 17:14 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

吓, 豆話lee張未見過?? 點我....又咩都睇唔到架
餐餐餐餐餐餐..........


男爵府

積分: 5482


1995#
發表於 04-5-28 17:15 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

maumau,

張相同上次"依互依央",係背景唔同咋!

jelly,

睇新聞?套運動服係粉紅色的。


大宅

積分: 3399


1996#
發表於 04-5-28 17:17 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

錦鯉 里下我丫, 唔該. 我見唔到呀. 好可憐又好可疑. 點會咁架, 我夠竟(部腦)short左邊一條線! 只係見到d 叉叉. :-(


大宅

積分: 3399


1997#
發表於 04-5-28 17:20 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
比d反應丫, 等我知你睇左.
快d講對白!


大宅

積分: 2290


1998#
發表於 04-5-28 17:20 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

又一個白白滑滑靚 bb 細細個都睇得出佢手長腳長, 做乜咁細個同人修到雙眉咁工整既, 又搽埋口紅, 佢同邊個傾緊計呀?

窩埃 c 你門啦!
:-P :-P


男爵府

積分: 5482


1999#
發表於 04-5-28 17:21 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

maumau jelly,

下次見到叉叉,你試下right click然後click顯示圖片睇下得唔得。

jelly,

靚女稱不上,條辮係我朝朝幫佢紮的,佢學校麻煩得很,一定要鬢辮的。


大宅

積分: 2290


2000#
發表於 04-5-28 17:23 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

睇新聞 --- 呢, 個次什麼病毒哥次呀, 仲有件靚靚冷衫仔有紅色間間架嘛?

貓:
我以前唔識打中文架, 為

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo