跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


1981#
發表於 08-7-8 23:45 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 23:40 發表
食咗藥都好似唔係好止痾喎..... 會唔會真係豆奶好D呢 而且! 止痾後你都要俾阿囡D腸休息下... 因為痾咗幾日, 好傷0架(醫生話)

但子喬痾完都食到成6安奶,飲多過以前,e生話唔洗飲豆奶wor,可能佢食手指污漕
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 2979


1982#
發表於 08-7-8 23:47 |只看該作者
嘩 ~ 今晚好熱鬧呀 !!


大宅

積分: 2838


1983#
發表於 08-7-8 23:47 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 21:52 發表


今日大家咁早嚟吹水。。。。。

依家去同呀女 take a bath...一陣吹過....

waiwai... 同子喬抹D pat pat cream...可能好D。。。。


我都想買pat pat cream,各位有冇好介紹呀


別墅

積分: 981


1984#
發表於 08-7-8 23:48 |只看該作者
亞女最近個patpat生左好多粒粒~買咩cream比佢查好呀


子爵府

積分: 11870


1985#
發表於 08-7-8 23:48 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-7-8 23:47 發表


我都想買pat pat cream,各位有冇好介紹呀

我個女用緊蛾羅立英patpat膏
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


1986#
發表於 08-7-8 23:50 |只看該作者
無錯!!! 兩盒 Healthy Times ($64.80) + 2 件夾衣 ($70) + 1 套衫 ($42), D衫六折喎..... 再去買支藥膏(腳指用), 跟住又去買個樽入糊仔, 行到CC下... 返到屋企又大戰一埸, C 咁半....

原文章由 little-angie 於 08-7-8 22:43 發表


買咗好多嘢比燊燊呀?


男爵府

積分: 8233


1987#
發表於 08-7-8 23:51 |只看該作者
以前諾諾肚痾, 去睇e生, e生就係咁講: 肯定係食錯野啦, 食錯d咩呢, 咪食錯手指囉~~
佢就講得好開心, 我就聽到啤一聲

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:45 發表

但子喬痾完都食到成6安奶,飲多過以前,e生話唔洗飲豆奶wor,可能佢食手指污漕


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1988#
發表於 08-7-8 23:51 |只看該作者
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-8 23:47 發表
嘩 ~ 今晚好熱鬧呀 !!


Yeah.... 一路傾....一路睇 sam 哥


男爵府

積分: 8233


1989#
發表於 08-7-8 23:52 |只看該作者
我已經變左"加菲眼"啦~~

原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:51 發表


Yeah.... 一路傾....一路睇 sam 哥


子爵府

積分: 10880


1990#
發表於 08-7-8 23:52 |只看該作者
哈哈....... 燊燊次次痾及痾完都係咁, 一定有幾日食多D, 特別係痾緊果幾日, 大姐呀!!! 肚痾缺水嘛.......

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:45 發表

但子喬痾完都食到成6安奶,飲多過以前,e生話唔洗飲豆奶wor,可能佢食手指污漕


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1991#
發表於 08-7-8 23:52 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:51 發表
以前諾諾肚痾, 去睇e生, e生就係咁講: 肯定係食錯野啦, 食錯d咩呢, 咪食錯手指囉~~
佢就講得好開心, 我就聽到啤一聲




一聲


大宅

積分: 2838


1992#
發表於 08-7-8 23:53 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~


Congratulations~~~~~~~~勁呀~~~~


子爵府

積分: 11870


1993#
發表於 08-7-8 23:53 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 23:50 發表
無錯!!! 兩盒 Healthy Times ($64.80) + 2 件夾衣 ($70) + 1 套衫 ($42), D衫六折喎..... 再去買支藥膏(腳指用), 跟住又去買個樽入糊仔, 行到CC下... 返到屋企又大戰一埸, C 咁半.... :diz ...

買甘多緊係行行cc下啦,今日收獲都唔錯wor
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


別墅

積分: 981


1994#
發表於 08-7-8 23:54 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 23:50 發表
無錯!!! 兩盒 Healthy Times ($64.80) + 2 件夾衣 ($70) + 1 套衫 ($42), D衫六折喎..... 再去買支藥膏(腳指用), 跟住又去買個樽入糊仔, 行到CC下... 返到屋企又大戰一埸, C 咁半.... :diz ...

嘩~收獲豐富喎


子爵府

積分: 10880


1995#
發表於 08-7-8 23:55 |只看該作者
係超攪笑......

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:13 發表

甘攪笑


子爵府

積分: 11870


1996#
發表於 08-7-8 23:55 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:51 發表


Yeah.... 一路傾....一路睇 sam 哥

我就黎頂唔住要訓,sam哥都好耐無睇啦,講到邊段
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1997#
發表於 08-7-8 23:55 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:52 發表
我已經變左"加菲眼"啦~~


頂住........頂住........頂住........頂住........
明天放下晝同呀女攞 passport....


子爵府

積分: 10880


1998#
發表於 08-7-8 23:56 |只看該作者
我唔係..........

原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:16 發表


女人。。。。您係天生購物狂。。。。


子爵府

積分: 11870


1999#
發表於 08-7-8 23:56 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:51 發表
以前諾諾肚痾, 去睇e生, e生就係咁講: 肯定係食錯野啦, 食錯d咩呢, 咪食錯手指囉~~
佢就講得好開心, 我就聽到啤一聲

我果時都o晒咀望住個e生,但無計佢係專業
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


2000#
發表於 08-7-8 23:56 |只看該作者
去旅行


原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:55 發表


頂住........頂住........頂住........頂住........
明天放下晝同呀女攞 passport....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo