在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15067


1981#
發表於 08-11-8 23:04 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 22:41 發表
我喺屋企有扮過老師, 同佢坐低, 講早晨...問佢問題... 佢覺得好好玩, 到真interview時, 佢都當玩...

之前都有朋友講過SC interviewers態度麻麻, 但咁啱今日遇上既都好nice喎... 我覺得我地好好彩, 真係感恩!

...

heiyee真係好懂性! 比着汶汶, 實踩你都傻! 係學校都對佐成日啦!

汶汶從不抗拒老師, 對interview都係當玩!

不過佢近排的倒退行為... 有些令我不知所措!


侯爵府

積分: 20493


1982#
發表於 08-11-8 23:04 |只看該作者
咁就30號囉

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:01 發表

我得30號先得!


侯爵府

積分: 20493


1983#
發表於 08-11-8 23:05 |只看該作者
heiyee媽真係心水清,多謝晒你呀

原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 22:50 發表
好少一齊'在線'

不如大家講吓邊日得吖...

(平日酌媽要返工, 最好唔好揀平日 )

假日: 16, 29, 30号我全日得!


侯爵府

積分: 20493


1984#
發表於 08-11-8 23:08 |只看該作者
今日同酌b in左佳寶,反而呢間我最無expectation o既學校竟然比我有驚喜喎;佢地都收左酌b,酌爸都覺得good,即刻比埋留位費。

heiyee媽,我好大可能會放棄think呀,所以你唔好等我去交留位費喇。


大宅

積分: 1404


1985#
發表於 08-11-8 23:08 |只看該作者
我今日見了三間幼稚園..... 好辛苦, 但分享就......


第一間, 舊派學校, 老師不斷說女兒很靜, 發覺她不說話不停教我點教女兒說話......

第二間, 新派雙語....... 坦白說, 女兒未說話真的沒其他的小孩子們有問有答般突出.......老師全程和她玩:;pppp: 但她沒扭計努力完成,我好恩慰......

另一間我排二千幾, 老師知Vane 不說話,巳求其收工, 畢竟太多突出的小孩子了.......

見識了,也好開心啊! 我諗我陪跑吧


侯爵府

積分: 20493


1986#
發表於 08-11-8 23:10 |只看該作者
我舊年有聽,我記得張form好似話o係荔枝角有間shop有得賣架!!

原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:50 發表
係边度有得買佢的VCD呀?


侯爵府

積分: 20493


1987#
發表於 08-11-8 23:11 |只看該作者
都未必陪跑架,酌b都係10問9唔應,但so far都ok,嘻,不過我地搵o既都係好一般o既學校就真

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 23:08 發表
我今日見了三間幼稚園..... 好辛苦, 但分享就......


第一間, 舊派學校, 老師不斷說女兒很靜, 發覺她不說話不停教我點教女兒說話......

第二間, 新派雙語....... 坦白說, 女兒未說話真的沒其他的小孩子們有問有答 ...


侯爵府

積分: 20493


1988#
發表於 08-11-8 23:12 |只看該作者
係呀,真係好有用架

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 21:47 發表

多聽下Norma的talk... 相信我地個個都可以成為成功父母!

我已經打算入d佢的VCD, 得閑就睇下, 希望將佢的招數變成我的本領!


大宅

積分: 1404


1989#
發表於 08-11-8 23:14 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:04 發表
咁就30號囉



會點見啊?因我老公也放假woo!!! 去郊遊?吃 Tea???


侯爵府

積分: 20493


1990#
發表於 08-11-8 23:14 |只看該作者
heiyee真係叻女,佢實掂啦

原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:01 發表
KV氣氛冇SC咁歡樂, interview前接觸既職員冇SC咁多笑容, 但一樣好有礼貌.

好快就直入interview room, heiyee邊行邊向主動向鄰桌老師揮手(佢以為個兩個老師係佢既interviewers)... 坐低後, 老師A讚heiyee條辮靚, 問 ...


大宅

積分: 1404


1991#
發表於 08-11-8 23:26 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:08 發表
今日同酌b in左佳寶,反而呢間我最無expectation o既學校竟然比我有驚喜喎;佢地都收左酌b,酌爸都覺得good,即刻比埋留位費。

heiyee媽,我好大可能會放棄think呀,所以你唔好等我去交留位費喇。 ...



甘好可以即知收生....... 太正啦!

我最怕等......

驚喜是? 隹寶位置方便嗎?


侯爵府

積分: 20493


1992#
發表於 08-11-8 23:27 |只看該作者
佳寶基本上係實收架

就o係美孚咋,由我屋企拖住酌b漫步落去都係around10-15分鐘。

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 23:26 發表



甘好可以即知收生....... 太正啦!

我最怕等......

驚喜是? 隹寶位置方便嗎?


侯爵府

積分: 20493


1993#
發表於 08-11-8 23:28 |只看該作者
vane媽,點解我最近睇唔到你個blog o既?


伯爵府

積分: 15067


1994#
發表於 08-11-8 23:29 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:27 發表
佳寶基本上係實收架

就o係美孚咋,由我屋企拖住酌b漫步落去都係around10-15分鐘。

你兩公婆中意佢地d咩ㄚ?


侯爵府

積分: 20493


1995#
發表於 08-11-8 23:36 |只看該作者
oh,唔記得講,驚喜是:

佳寶都係基督教學校,有禱告,崇拜等;
老師校長都好有愛心(但compare with酌b讀緊呢間就都係佳寶差d)
學舍雖然33年,但好新淨,好企理;
我最buy佢地教學方針係:有教無類;
interview無set定任何準則,尊重小朋友有個別差異;
老師好有耐心,校長安排亦好細心,學校作風務實!!

可能因為我無expectation,而且我有諗過唔去in添架,反而真係無心插柳囉。

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 23:26 發表



甘好可以即知收生....... 太正啦!

我最怕等......

驚喜是? 隹寶位置方便嗎?


侯爵府

積分: 20493


1996#
發表於 08-11-8 23:36 |只看該作者
嘻,剛剛講完

最重要無寫添,梗係佢收學券啦

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:29 發表

你兩公婆中意佢地d咩ㄚ?

[ 本文章最後由 tupytupy 於 08-11-8 23:37 編輯 ]


大宅

積分: 1404


1997#
發表於 08-11-8 23:38 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:28 發表
vane媽,點解我最近睇唔到你個blog o既?



下?妳都看不到? 我有朋友也說啊........ 唉! 已問過話沒問題的........

等我再問下......


伯爵府

積分: 15067


1998#
發表於 08-11-8 23:38 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:36 發表
我最buy佢地教學方針係:有教無類;
interview無set定任何準則,尊重小朋友有個別差異;
老師好有耐心,校長安排亦好細心,學校作風務實!!

呢個point都好重要! 因材施教!


伯爵府

積分: 15067


1999#
發表於 08-11-8 23:42 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:36 發表
嘻,剛剛講完

最重要無寫添,梗係佢收學券啦

又近, 又平, 又岩心水! 正
全日定半day呢?

所以有d野真是註定的!

我有個朋友仔仔講野認知都好o力好o力! 呢兩日in SC & KV, 仔仔竟然粒聲唔出!!! 佢自己揀佐學校!


侯爵府

積分: 20493


2000#
發表於 08-11-8 23:42 |只看該作者
其實我都唔知點講,不過最主要係我地個感覺囉,反而我知道think收左酌b,我個心都係好唔踏實;但今日見佳寶搞掂左,竟然成個人思緒清析晒,好明確咁知道:等埋宣道,佢收就一定讀;唔收就佳寶or keep返o係酌b家下讀緊果間,that's it。 之前think收左我都仲好15/16唔知點好,今日反而覺得所有野settled晒,好安樂咁囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo