立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15067
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 22:41 發表 我喺屋企有扮過老師, 同佢坐低, 講早晨...問佢問題... 佢覺得好好玩, 到真interview時, 佢都當玩... 之前都有朋友講過SC interviewers態度麻麻, 但咁啱今日遇上既都好nice喎... 我覺得我地好好彩, 真係感恩! ...
侯爵府
積分: 20493
原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:01 發表 我得30號先得!
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 22:50 發表 好少一齊'在線' 不如大家講吓邊日得吖... (平日酌媽要返工, 最好唔好揀平日 ) 假日: 16, 29, 30号我全日得!
大宅
積分: 1404
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:50 發表 係边度有得買佢的VCD呀?
原文章由 vane@nana 於 08-11-8 23:08 發表 我今日見了三間幼稚園..... 好辛苦, 但分享就...... 第一間, 舊派學校, 老師不斷說女兒很靜, 發覺她不說話不停教我點教女兒說話...... 第二間, 新派雙語....... 坦白說, 女兒未說話真的沒其他的小孩子們有問有答 ...
原文章由 jjtseung 於 08-11-8 21:47 發表 多聽下Norma的talk... 相信我地個個都可以成為成功父母! 我已經打算入d佢的VCD, 得閑就睇下, 希望將佢的招數變成我的本領!
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:04 發表 咁就30號囉
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:01 發表 KV氣氛冇SC咁歡樂, interview前接觸既職員冇SC咁多笑容, 但一樣好有礼貌. 好快就直入interview room, heiyee邊行邊向主動向鄰桌老師揮手(佢以為個兩個老師係佢既interviewers)... 坐低後, 老師A讚heiyee條辮靚, 問 ...
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:08 發表 今日同酌b in左佳寶,反而呢間我最無expectation o既學校竟然比我有驚喜喎;佢地都收左酌b,酌爸都覺得good,即刻比埋留位費。 heiyee媽,我好大可能會放棄think呀,所以你唔好等我去交留位費喇。 ...
原文章由 vane@nana 於 08-11-8 23:26 發表 甘好可以即知收生....... 太正啦! 我最怕等...... 驚喜是? 隹寶位置方便嗎?
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:27 發表 佳寶基本上係實收架 就o係美孚咋,由我屋企拖住酌b漫步落去都係around10-15分鐘。
原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:29 發表 你兩公婆中意佢地d咩ㄚ?
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:28 發表 vane媽,點解我最近睇唔到你個blog o既?
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:36 發表 我最buy佢地教學方針係:有教無類; interview無set定任何準則,尊重小朋友有個別差異; 老師好有耐心,校長安排亦好細心,學校作風務實!!
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:36 發表 嘻,剛剛講完 最重要無寫添,梗係佢收學券啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy