立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 144537
原文章由 catvv88 於 08-8-29 01:25 發表 報告!報告! 悠悠照左心,No Problem!!! 本來可能話有條血管未生埋,Check左已經生埋,雜音應該係右邊心瓣“發”得唔好同有血倒流,無問題,好多BB都係咁。醫生照緊果15分鐘,我同知爸驚足咁耐mouth:mouth: ...
伯爵府
積分: 18610
子爵府
積分: 10105
原文章由 小倩 於 08-8-29 20:20 發表 今晚你唔係有約會咩 (有時間去造人啦, 搞咩相吖~)
積分: 51809
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-30 00:16 發表 唔會特別慶祝GA~~都慣了~~ 做人~~ 超齡喇~~
積分: 13331
原文章由 babycanny 於 08-8-30 15:58 發表 乜有話超齡唔生得架咩?點先叫超齡先?
原文章由 醜樣豬 於 08-8-30 17:11 發表 外國有人生到60歲呀emily
原文章由 babycanny 於 08-8-30 18:50 發表 斷估EMILY應該冇60歲
原文章由 醜樣豬 於 08-8-30 18:58 發表 差無幾
原文章由 babycanny 於 08-8-30 18:59 發表 你又踢爆佢嘅年齡, 因住佢出 呀!
原文章由 醜樣豬 於 08-8-30 19:14 發表 都係閃閃好D
大宅
積分: 1446
原文章由 catvv88 於 08-8-30 20:53 發表 知知病左個幾禮拜重未好番,成日比佢走左去錫悠悠,點知悠悠中左招,佢得7week,見倒佢食藥同好辛苦咁,加上我又病埋,真係好想喊.工人又話唔舒服,一屋女人病晒! ...
珍珠宮
積分: 35196
原文章由 小倩 於 08-8-30 23:15 發表 一定要狠心啲做到"姐妹分隔"㗎... 細路唔識自控就要大手幫手㗎啦~ 妹妹只留响房, 家姐响廳... 無辦法, 唔咁樣盞一家大細辛苦咋 你咪鬼開工住啦, 雖則滿咗月, 但你生完無耐, 咁唔錫身~ 依家感親嘞, 知唔 ...
原文章由 朗仔媽 於 08-8-31 10:46 發表 唔知傻B好番哂未呢??????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy