跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1981#
發表於 08-8-29 20:21 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-29 01:25 發表
報告!報告!
悠悠照左心,No Problem!!! 本來可能話有條血管未生埋,Check左已經生埋,雜音應該係右邊心瓣“發”得唔好同有血倒流,無問題,好多BB都係咁。醫生照緊果15分鐘,我同知爸驚足咁耐mouth:mouth: ...


安樂晒
            


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1982#
發表於 08-8-29 22:43 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-29 01:25 發表
報告!報告!
悠悠照左心,No Problem!!! 本來可能話有條血管未生埋,Check左已經生埋,雜音應該係右邊心瓣“發”得唔好同有血倒流,無問題,好多BB都係咁。醫生照緊果15分鐘,我同知爸驚足咁耐mouth:mouth: ...

無事就安樂哂喇!


子爵府

積分: 10105


1983#
發表於 08-8-30 00:16 |只看該作者
唔會特別慶祝GA~~都慣了~~ 做人~~ 超齡喇~~

原文章由 小倩 於 08-8-29 20:20 發表


今晚你唔係有約會咩
(有時間去造人啦, 搞咩相吖~)


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1984#
發表於 08-8-30 15:20 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-30 00:16 發表
唔會特別慶祝GA~~都慣了~~ 做人~~ 超齡喇~~


我姑9佢4月生時39yrs,我表姐早幾日生都有37yrs,don't worry



子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1985#
發表於 08-8-30 15:58 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-30 00:16 發表
唔會特別慶祝GA~~都慣了~~ 做人~~ 超齡喇~~


乜有話超齡唔生得架咩?點先叫超齡先?


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1986#
發表於 08-8-30 17:11 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-30 15:58 發表


乜有話超齡唔生得架咩?點先叫超齡先?

外國有人生到60歲呀emily


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1987#
發表於 08-8-30 18:50 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-30 17:11 發表

外國有人生到60歲呀emily


斷估EMILY應該冇60歲


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1988#
發表於 08-8-30 18:58 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-30 18:50 發表


斷估EMILY應該冇60歲

差無幾


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1989#
發表於 08-8-30 18:59 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-30 18:58 發表

差無幾


你又踢爆佢嘅年齡, 因住佢出 呀!


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1990#
發表於 08-8-30 19:14 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-30 18:59 發表


你又踢爆佢嘅年齡, 因住佢出 呀!

都係閃閃好D


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1991#
發表於 08-8-30 19:15 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-30 19:14 發表

都係閃閃好D


你閃去邊呀?


大宅

積分: 1446


1992#
發表於 08-8-30 20:53 |只看該作者
知知病左個幾禮拜重未好番,成日比佢走左去錫悠悠,點知悠悠中左招,佢得7week,見倒佢食藥同好辛苦咁,加上我又病埋,真係好想喊.工人又話唔舒服,一屋女人病晒!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1993#
發表於 08-8-30 22:59 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-30 20:53 發表
知知病左個幾禮拜重未好番,成日比佢走左去錫悠悠,點知悠悠中左招,佢得7week,見倒佢食藥同好辛苦咁,加上我又病埋,真係好想喊.工人又話唔舒服,一屋女人病晒! ...

唔駛喊!爭取時間休息, 盡量將悠悠同知知分開, 唔好行咁埋, 屋企空氣要保持流通, 另叫知爸早啲返工幫下手, OR睇下可唔可以叫婆婆過嚟幫下手, 想搵人呻下打電話比我哋啦!希望你, 知知, 悠悠早日康復啦!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1994#
發表於 08-8-30 23:15 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-30 20:53 發表
知知病左個幾禮拜重未好番,成日比佢走左去錫悠悠,點知悠悠中左招,佢得7week,見倒佢食藥同好辛苦咁,加上我又病埋,真係好想喊.工人又話唔舒服,一屋女人病晒! ...


一定要狠心啲做到"姐妹分隔"㗎...
細路唔識自控就要大手幫手㗎啦~
妹妹只留响房, 家姐响廳...
無辦法, 唔咁樣盞一家大細辛苦咋
你咪鬼開工住啦, 雖則滿咗月, 但你生完無耐, 咁唔錫身~ 依家感親嘞, 知唔知手尾好長㗎
            


珍珠宮

積分: 35196


1995#
發表於 08-8-31 03:11 |只看該作者
睇嚟老師真係好嬲

原文章由 小倩 於 08-8-30 23:15 發表


一定要狠心啲做到"姐妹分隔"㗎...
細路唔識自控就要大手幫手㗎啦~
妹妹只留响房, 家姐响廳...
無辦法, 唔咁樣盞一家大細辛苦咋
你咪鬼開工住啦, 雖則滿咗月, 但你生完無耐, 咁唔錫身~ 依家感親嘞, 知唔 ...


珍珠宮

積分: 35196


1996#
發表於 08-8-31 03:16 |只看該作者
不如叫婆婆幫下手。。有無可能將知知。。悠悠分開下,
如果可以等知知過婆婆屋企玩幾日,等好番先返屋企啦!
你都要小心保重身體。。。 搵唔哂架
身體先緊要呀。。。保重啦!
另外祝知知。。悠悠。。知悠媽同埋工人姐姐都要快啲打低病菌,早日好番

原文章由 catvv88 於 08-8-30 20:53 發表
知知病左個幾禮拜重未好番,成日比佢走左去錫悠悠,點知悠悠中左招,佢得7week,見倒佢食藥同好辛苦咁,加上我又病埋,真係好想喊.工人又話唔舒服,一屋女人病晒! ...


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1997#
發表於 08-8-31 07:19 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-30 20:53 發表
知知病左個幾禮拜重未好番,成日比佢走左去錫悠悠,點知悠悠中左招,佢得7week,見倒佢食藥同好辛苦咁,加上我又病埋,真係好想喊.工人又話唔舒服,一屋女人病晒! ...

慘慘呀~
小悠悠加油呀!
小朋友咁細, 好易傳染疾病架~
下次要小心d喇!

祝一家快d好番啦!


珍珠宮

積分: 35196


1998#
發表於 08-8-31 10:46 |只看該作者
唔知傻B好番哂未呢??????


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1999#
發表於 08-8-31 11:37 |只看該作者
朗仔媽, 3点幾掃完一輪, 10点鐘又掃過
好勤力喎!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2000#
發表於 08-8-31 12:13 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-31 10:46 發表
唔知傻B好番哂未呢??????


傻B噚日仲有出風癩, 醫生開咗5日藥並吩咐一定要食晒, 食完之後仲要觀察2日如果完全冇再出就算好返, 如果仲有出要返去抽血驗, 醫生話怕佢啲血有問題, 不過唔知點解傻B呢幾日不停怕心口嗌驚驚, 又勁痴身連婆婆都唔要, 瞓晏覺要抱全瞓咗先可擺落床, 平時夜晚會自己瞓呢兩晚要我陪佢係大床瞓着先放返落床仔, 不過噚日胃口已好好多肯食飯, 之前幾日只肯用飲管飲奶, 唔知係唔係冇食飯, 所以手軟腳軟成日跌倒, 呢幾日就扭計啲, 不過今朝7點起身到而家都未見佢有再出過, 希望佢快啲好返啦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo