在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


1981#
發表於 08-12-30 10:04 |只看該作者
開工整d天然野俾呀女...


大宅

積分: 1972


1982#
發表於 08-12-30 10:06 |只看該作者
早晨丫,返多一日又放假lu...
我心感興奮,無限歡樂因你起.....要高聲歌唱...(其實好耐無去ocean park啦...唔知而家變成點呢


大宅

積分: 1972


1983#
發表於 08-12-30 10:06 |只看該作者
好野,呢個topic闖入100頁大關啦


別墅

積分: 732


1984#
發表於 08-12-30 10:11 |只看該作者
我10月果陣同阿囝去佐,那時正在擴建好多地方都圍住曬,成個工地咁,同埋有D塵。依家係點就唔知了,不過聽講好靚有好多聖誕樹。
有好多聖誕樹係阿囝同我講的。






原文章由 ookiinome 於 08-12-30 10:06 發表
早晨丫,返多一日又放假lu...
我心感興奮,無限歡樂因你起.....要高聲歌唱...(其實好耐無去ocean park啦...唔知而家變成點呢


大宅

積分: 1972


1985#
發表於 08-12-30 10:26 |只看該作者
擴建正丫!等佢賣廣告睇下有咩新野先
但係要等阿仔大d至可以同佢去,佢都唔肯行甘多路,抱死人咩

原文章由 Ivy-Cheung 於 08-12-30 10:11 發表
我10月果陣同阿囝去佐,那時正在擴建好多地方都圍住曬,成個工地咁,同埋有D塵。依家係點就唔知了,不過聽講好靚有好多聖誕樹。
有好多聖誕樹係阿囝同我講的。






...


伯爵府

積分: 17810


1986#
發表於 08-12-30 10:48 |只看該作者
上個月呀女100日同我大日子去過
有工程做緊,都可以接受既,因為我去幾粒鐘咋 !
個時d餐廳仲有8折添,不過好多中國團...


大宅

積分: 1972


1987#
發表於 08-12-30 10:52 |只看該作者
而家背靠祖國ma...如果唔係d自由行,d retail生意點會甘好.
d sales見到大陸人開心過見到我地丫...sasa卓悅d sales既國語好流利丫
而家仲要唔單止canton road佈滿大陸人,連causeway bay都係...

原文章由 Snoopywy 於 08-12-30 10:48 發表
上個月呀女100日同我大日子去過
有工程做緊,都可以接受既,因為我去幾粒鐘咋 !
個時d餐廳仲有8折添,不過好多中國團...


伯爵府

積分: 17810


1988#
發表於 08-12-30 11:32 |只看該作者
咁又係,LV門口排隊入貨既係有錢同胞 !
不過去海洋公園個d 就質素差d囉...


別墅

積分: 732


1989#
發表於 08-12-30 11:58 |只看該作者
你阿囝幾大啊?果日我地由早上一開門就入去,玩到六點幾先至出來,我個囝全程都自己行,仲玩得好開心。

其實我由佢三歲開始去街都抱了,要抱就唔去返屋企。開始果陣每次去街D路程盡量短D。




原文章由 ookiinome 於 08-12-30 10:26 發表
擴建正丫!等佢賣廣告睇下有咩新野先
但係要等阿仔大d至可以同佢去,佢都唔肯行甘多路,抱死人咩


大宅

積分: 1972


1990#
發表於 08-12-30 12:10 |只看該作者
兩歲咋...去playground咪唔洗抱lor...
通常行三分鐘度啦...有得玩就除外

原文章由 Ivy-Cheung 於 08-12-30 11:58 發表
你阿囝幾大啊?果日我地由早上一開門就入去,玩到六點幾先至出來,我個囝全程都自己行,仲玩得好開心。

其實我由佢三歲開始去街都抱了,要抱就唔去返屋企。開始果陣每次去街D路程盡量短D。




...


大宅

積分: 1972


1991#
發表於 08-12-30 13:32 |只看該作者
我忽然間想食薑醋....


禁止訪問

積分: 33575


1992#
發表於 08-12-30 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1993#
發表於 08-12-30 14:35 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-30 13:32 發表
我忽然間想食薑醋....


你真搞鬼


伯爵府

積分: 17810


1994#
發表於 08-12-30 14:38 |只看該作者
我想問一歲同呀女搭飛機去旅行,..辛吾辛苦架 ?


禁止訪問

積分: 33575


1995#
發表於 08-12-30 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1996#
發表於 08-12-30 15:32 |只看該作者
甘想食酸野ma :;pppp: 而家買左酸辣米做下午茶

原文章由 貓姐 於 08-12-30 13:39 發表
你都幾突然喎


大宅

積分: 1972


1997#
發表於 08-12-30 15:34 |只看該作者
去邊先? 唔好去d東南亞地方,因為d水唔乾淨,仲有唔可以俾佢亂食野...我都係覺得你留佢係屋企好d,佢太細個啦,會唔適應

原文章由 Snoopywy 於 08-12-30 14:38 發表
我想問一歲同呀女搭飛機去旅行,..辛吾辛苦架 ?


伯爵府

積分: 17810


1998#
發表於 08-12-30 16:12 |只看該作者
吓...我想去布吉島'HAIR' 咋...即係吾使諗
咁幾時先可以方便去旅行


禁止訪問

積分: 33575


1999#
發表於 08-12-30 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2000#
發表於 08-12-30 16:37 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-30 16:21 發表
要'hair'係hk'hair'喇
貓仔3歲, 我先同佢去大陸玩, 9成行李都係佢傢
帶蒸餾水喇, 帶奶粉, 帶奶樽, 帶幾條褲, 幾件衫, 帶d餅, 帶d零食, 帶平安藥, 帶大毛巾, 帶佢既碗筷........
...


夠喇夠喇.....我諗仲有好多野未寫出黎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo