立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 59007
原文章由 abbytang 於 08-12-29 14:47 發表 HI ALL 我返啦 我今朝返嚟睇睇吓, 都覺得奇
原文章由 abbytang 於 08-12-29 15:01 發表 我都係聽到 shan 講 , 喝氛又話約係 tst , 仲問我係咪 confirm , 我話到時先知
侯爵府
積分: 24866
原文章由 tattat 於 08-12-29 15:30 發表 嘻嘻, 尋日大家傾得太開心啦, 都唔記得有假放呀
原文章由 abbytang 於 08-12-29 15:32 發表 Hi TAT , 今日好忙呀
積分: 21093
原文章由 phibow 於 08-12-29 14:54 發表 我地要搵下統籌shanshan出o黎講清楚
原文章由 tattat 於 08-12-29 15:52 發表 係啦, 仲諗住無乜野做呀, 點知........
珍珠宮
積分: 40434
原文章由 叉燒媽咪 於 08-12-29 16:08 發表 係tat問我, 1,3, 4, 邊日得, 我話最好4, then佢就話4啦... 唔通... 有人.... 老人.... xx?
原文章由 tattat 於 08-12-29 16:18 發表 C啦, 我真係一D印象都無, 好似無問過你添, 仲要講埋1,3,4, 真係無喎. 會唔會你記錯第2個問你呀 我剩記得包B話唔好星期五咋
原文章由 phibow 於 08-12-29 17:19 發表 今日超忙丫 家下先得閒d, 不過又收工啦 明天先再傾
原文章由 叉燒媽咪 於 08-12-29 17:27 發表 oh no, 莫非老人xxo個個係我? mouth:
原文章由 phibow 於 08-12-30 09:41 發表 good morning 今日凍左好多丫, 大/小朋友有冇著多件衫丫
原文章由 叉燒媽咪 於 08-12-30 09:48 發表 係呀, 我出左門都返轉頭添衣~
原文章由 phibow 於 08-12-30 09:51 發表 叉媽你袋餐具我拎左返公司丫, 睇下下次食飯時比你丫, 定你搵courier來取 團拜....party個日好似話初七人日丫
原文章由 叉燒媽咪 於 08-12-30 10:07 發表 好呀~ 我地幾時食飯?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy