懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2001


1981#
發表於 09-5-5 15:32 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:28 發表


係呀,我前幾日先係吉之島買




請問邊區呢?


子爵府

積分: 14168


1982#
發表於 09-5-5 15:35 |只看該作者
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:31 發表



是否彪記牛腩附近嗰間賣日本食物的鋪頭呢?


係呀, 你又係住元朗架 ? 不過, 佢唔係成日有貨架, 尋日俾我老公掃哂喇 !


別墅

積分: 599


1983#
發表於 09-5-5 15:35 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:27 發表


oic, 可能你遲左排卵喇 ! 咁個胎囊有幾大 ? 我果個大你1 day, 不過, 我仲未照呀 ! 等到7w 先喇, 希望到時見到亞 b 心跳喇 !


I am not sure 胎囊有幾大, 張相係屋丘企。我下個礼拜四再check, 唔知可唔可以聽到小b心跳。好掛住同舚心佢。


別墅

積分: 599


1984#
發表於 09-5-5 15:36 |只看該作者
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:32 發表




請問邊區呢?


Kwun Tong A.P.M


子爵府

積分: 14168


1985#
發表於 09-5-5 15:37 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:35 發表


I am not sure 胎囊有幾大, 張相係屋丘企。我下個礼拜四再check, 唔知可唔可以聽到小b心跳。好掛住同舚心佢。


到左下個 week 你先 6 week, 未必照到心跳, 而且, 你可能遲左一 week 排卵, 到時照唔到咪又驚多次 ?


大宅

積分: 2227


1986#
發表於 09-5-5 15:40 |只看該作者
原帖由 fifymiu 於 2009-5-5 15:24 發表
報告, 今朝心情 down down 地, 可能孕婦情緒真係冇咁穩定, 頭先去吃咗吉X家牛肉飯+鮮橙汁, 感覺好咗, 各位mummy, 如果好似我咁down down 地, 不如試下食D喜歡的食物, cheer up 自己. 一齊努力. ...


最敝依家我完全搵唔到邊樣食物令我有興趣食.....


大宅

積分: 2227


1987#
發表於 09-5-5 15:43 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 2009-5-5 15:32 發表


咁好ge 可以唔番工~
我都想唔番呀


嘻....我都慶幸搵到個好老闆.....


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1988#
發表於 09-5-5 15:47 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:43 發表


嘻....我都慶幸搵到個好老闆.....


你老闆真係好喇~
我都唔敢請假...非真係有事, 都唔敢呀


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1989#
發表於 09-5-5 15:48 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:40 發表


最敝依家我完全搵唔到邊樣食物令我有興趣食.....


你有無食開啲咩, 特別想今多啲架~?


大宅

積分: 2001


1990#
發表於 09-5-5 15:49 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:35 發表


係呀, 你又係住元朗架 ? 不過, 佢唔係成日有貨架, 尋日俾我老公掃哂喇 !


我唔係住元朗but好鍾意入元朗食牛腩同車仔麵, 所以知道lor.


別墅

積分: 599


1991#
發表於 09-5-5 15:49 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:37 發表


到左下個 week 你先 6 week, 未必照到心跳, 而且, 你可能遲左一 week 排卵, 到時照唔到咪又驚多次 ?


醫生叫我兩個礼拜再返去,到時係6 weeks + 3 days。(如果推算我應該係有5 weeks + 但上礼拜四照就得4 weeks + 3 days)

有啲人話6 weeks 就有心跳。


大宅

積分: 2227


1992#
發表於 09-5-5 15:51 |只看該作者
原帖由 naritawong 於 2009-5-5 15:47 發表


你老闆真係好喇~
我都唔敢請假...非真係有事, 都唔敢呀


可能係鬼佬啦....又加上之前既經歷....我諗佢地都唔想我再好似上次咁....


大宅

積分: 2001


1993#
發表於 09-5-5 15:51 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:36 發表


Kwun Tong A.P.M



thx, let me try to go nn see see sin.......


大宅

積分: 2692


1994#
發表於 09-5-5 15:51 |只看該作者
我去完醫院複診返來 粒水囊大左 不過今次話系卵巢到唔系輸卵管到 雖然大左 都安心D 起碼唔怕big爆輸卵管

今次醫生話有心跳啦 量左大細系7wk 有心跳(雖然無比我睇同聽 但系已經開心爆啦)醫生話大致正常 粒水囊暫時都無咩問題 我已經好心滿意足 醫院安排左我19號再去複診 今次政府醫院幫我洗少好多錢 私家個邊原本約左好多次照超聲波 都延期再延期好多次 系做oscar之前 我應該一次私家都唔洗去睇 呵呵


大宅

積分: 2001


1995#
發表於 09-5-5 15:55 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:40 發表


最敝依家我完全搵唔到邊樣食物令我有興趣食.....



唔其實我之前想只吃有益的食物, 但而家就冇咁 straight, 辣魚蛋都照食, 不過食少D, 其實我胃口仲唔係幾好, 不過食少少冇益野, 都會開心DD.


大宅

積分: 2227


1996#
發表於 09-5-5 15:56 |只看該作者
原帖由 naritawong 於 2009-5-5 15:48 發表


你有無食開啲咩, 特別想今多啲架~?


一樣都冇 :(


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1997#
發表於 09-5-5 16:00 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 15:51 發表
我去完醫院複診返來 粒水囊大左 不過今次話系卵巢到唔系輸卵管到 雖然大左 都安心D 起碼唔怕big爆輸卵管

今次醫生話有心跳啦 量左大細系7wk 有心跳(雖然無比我睇同聽 但系已經開心爆啦)醫生話大致正常 粒水囊暫時都無 ...


恭喜哂呀~ 咁你就放心喇~~
我上次照醫生都話我有個水囊喺卵巢後面...我都唔知係邊個位喇...有一粒雞蛋咁大...醫生都話應該無問題...
所以你可以放下心頭大石喇~開開心心咁睇住阿B成長喇~


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1998#
發表於 09-5-5 16:02 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:56 發表


一樣都冇 :(


唔緊要啦~一樣一樣咁試啦~ 呢樣唔啱食, 咪食第二樣囉..
同埋啲口味有機會日日都喺度變緊架...今日鐘意,唔代表聽日鐘意既~~


別墅

積分: 599


1999#
發表於 09-5-5 16:02 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 15:51 發表
我去完醫院複診返來 粒水囊大左 不過今次話系卵巢到唔系輸卵管到 雖然大左 都安心D 起碼唔怕big爆輸卵管

今次醫生話有心跳啦 量左大細系7wk 有心跳(雖然無比我睇同聽 但系已經開心爆啦)醫生話大致正常 粒水囊暫時都無 ...


恭喜你!


別墅

積分: 599


2000#
發表於 09-5-5 16:05 |只看該作者
原帖由 naritawong 於 09-5-5 16:02 發表


唔緊要啦~一樣一樣咁試啦~ 呢樣唔啱食, 咪食第二樣囉..
同埋啲口味有機會日日都喺度變緊架...今日鐘意,唔代表聽日鐘意既~~


係呀,啲口味成日變而且有時覺得啲食物好臭添呀!

啲氣有時會頂住,喉嚨都會

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo