立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2001
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:28 發表 係呀,我前幾日先係吉之島買
子爵府
積分: 14168
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:31 發表 是否彪記牛腩附近嗰間賣日本食物的鋪頭呢?
別墅
積分: 599
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:27 發表 oic, 可能你遲左排卵喇 ! 咁個胎囊有幾大 ? 我果個大你1 day, 不過, 我仲未照呀 ! 等到7w 先喇, 希望到時見到亞 b 心跳喇 !
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:32 發表 請問邊區呢?
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:35 發表 I am not sure 胎囊有幾大, 張相係屋丘企。我下個礼拜四再check, 唔知可唔可以聽到小b心跳。好掛住同舚心佢。
積分: 2227
原帖由 fifymiu 於 2009-5-5 15:24 發表 報告, 今朝心情 down down 地, 可能孕婦情緒真係冇咁穩定, 頭先去吃咗吉X家牛肉飯+鮮橙汁, 感覺好咗, 各位mummy, 如果好似我咁down down 地, 不如試下食D喜歡的食物, cheer up 自己. 一齊努力. ...
原帖由 cincin_ko 於 2009-5-5 15:32 發表 咁好ge 可以唔番工~ 我都想唔番呀
積分: 3935
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:43 發表 嘻....我都慶幸搵到個好老闆.....
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:40 發表 最敝依家我完全搵唔到邊樣食物令我有興趣食.....
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:35 發表 係呀, 你又係住元朗架 ? 不過, 佢唔係成日有貨架, 尋日俾我老公掃哂喇 !
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:37 發表 到左下個 week 你先 6 week, 未必照到心跳, 而且, 你可能遲左一 week 排卵, 到時照唔到咪又驚多次 ?
原帖由 naritawong 於 2009-5-5 15:47 發表 你老闆真係好喇~ 我都唔敢請假...非真係有事, 都唔敢呀
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:36 發表 Kwun Tong A.P.M
積分: 2692
原帖由 naritawong 於 2009-5-5 15:48 發表 你有無食開啲咩, 特別想今多啲架~?
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 15:51 發表 我去完醫院複診返來 粒水囊大左 不過今次話系卵巢到唔系輸卵管到 雖然大左 都安心D 起碼唔怕big爆輸卵管 今次醫生話有心跳啦 量左大細系7wk 有心跳(雖然無比我睇同聽 但系已經開心爆啦)醫生話大致正常 粒水囊暫時都無 ...
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:56 發表 一樣都冇 :(
原帖由 naritawong 於 09-5-5 16:02 發表 唔緊要啦~一樣一樣咁試啦~ 呢樣唔啱食, 咪食第二樣囉.. 同埋啲口味有機會日日都喺度變緊架...今日鐘意,唔代表聽日鐘意既~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy