立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4605
原帖由 short 於 09-7-23 16:12 發表 機本上乙類而家都可以申請, 但係都幾貴, 租金+差餉+管理費, +日常生活開支起碼要皮幾野(對我黎講好緊0羅) , 但係甲類都係ARROUND $1800-2500左右, (祖堯村果D) ...
伯爵府
積分: 16607
積分: 2440
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:08 發表 估計都唔會叫你住2,3年就搬啦. 傻瓜!!!!
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:14 發表 阿女開始大, 我同C6都諗過想換間大d屋... 但係換屋又要由頭供過, 我又唔太想 ~~~
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:14 發表 咩要交差餉同管理費架??? 我以為好似公屋咁, 不過係租金貴d.
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:16 發表 你層樓已經供完啦???
原帖由 short 於 09-7-23 16:18 發表 新既仲未落實, 因為基本比而家乙類限額高左, 所以有可能要租戶自付 (我今朝問過)
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:19 發表 仲有年半左右 ,,,, 阿女讀書就供完啦
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:20 發表 好似有d唔抵 ... 咁貴
男爵府
積分: 9038
子爵府
積分: 10818
原帖由 好好笑 於 09-7-23 16:25 發表 嘩~咁快又100頁喇~勁~
原帖由 yenho 於 09-7-23 16:27 發表 你一日最小入嚟講一句 "baby", 我又報下時, , 仲要你同pink9唔9 , 容咩易啫~
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:21 發表 羨慕死人啦. 其實, 你都可以諗諗, 依家樓市都幾高, 放左佢, 換層大少少既, 如果有地方落腳, 仲可以賣完, 過1排先再買.
原帖由 好好笑 於 09-7-23 16:28 發表 加多個:;pppp:
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:28 發表 我未識我c6前佢已經買左供緊啦 ~~ 我地都諗梗, 放左佢換間大d, 超碼要補多60+萬, 又要再供多幾年 ... 搬返去我99度住, 但係我極度唔想 !!!!
原帖由 yenho 於 09-7-23 16:29 發表 我又加多個:;pppp:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy