跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


1981#
發表於 05-2-16 13:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara,

係bor! thanks! :mrgreen:


大宅

積分: 1545


1982#
發表於 05-2-16 13:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carman,
千奇唔好揀假期去,好多人,尤其中國同胞! 詳請去日記睇o下!


大宅

積分: 1545


1983#
發表於 05-2-16 13:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

katie,
多謝你的款待,我o地過左一個愉快下午!


大宅

積分: 1545


1984#
發表於 05-2-16 13:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,
均淇輯相邊樹影?d衫係提供埋定點?好有中國feel!


子爵府

積分: 10015


1985#
發表於 05-2-16 13:23 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara,
我家的抽濕機可抽到16升.
是日立的 RD-1637CH,
不過已是四年前的款啦!
clara211 寫道:
c,
你部抽濕機抽濕量幾多?日立邊隻model?
屋企真係好濕.......救命.....!


大宅

積分: 1545


1986#
發表於 05-2-16 13:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,
都預埋我,我整.........整芒果糯米飯! :mrgreen: :mrgreen:
chantessa 寫道:
SAMS :

記得預埋我, 我都可以整D至"行"嘅鷄翼俾大家品嚐架 ! :mrgreen:

[quote]
Sams 寫道:
kiki,

Next time, let's have food gathering, every mama have to prepare one kind of food, e.g. cake, cookies, others, etc. and share each other. It should be fun.
[/quote]


大宅

積分: 1545


1987#
發表於 05-2-16 13:29 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,
好!thanks!等我mark低先!
睇完藍藍d相,又大左,好得意,就黎一歲喇!
貝沙灣好靚好大好豪好勁仲有........好貴o忝呀!
misslee 寫道:
clara,
我家的抽濕機可抽到16升.
是日立的 RD-1637CH,
不過已是四年前的款啦![quote]
clara211 寫道:
c,
你部抽濕機抽濕量幾多?日立邊隻model?
屋企真係好濕.......救命.....!
[/quote]


男爵府

積分: 7361


1988#
發表於 05-2-16 13:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

All,

毛毛要開始轉3號奶粉了, 請問係唔係同轉2號一樣, 轉中餐先? 轉幾多日先再轉第二餐?? Many Thanks!


大宅

積分: 1545


1989#
發表於 05-2-16 13:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
我又想問bb而家食梗粥仔,幾時可轉飯仔?


大宅

積分: 2788


1990#
發表於 05-2-16 13:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

玫瑰疹唔一定會燒到入院,但就可能燒幾天,仲要係高燒,但除左燒就無乜其他野,可能有d會肚痾...
PakYuMom 寫道:
sams,
聽e生講if係玫瑰疹, 之前會燒得好勁, 要入院果種, 之前都無聽過carmen講芷晴有燒, 我估應該唔會係掛. :-|
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6495


1991#
發表於 05-2-16 14:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

無所謂的, 第1餐食3日no problem就第2餐, 之後就可以轉晒3餐.

Coolpig 寫道:
All,

毛毛要開始轉3號奶粉了, 請問係唔係同轉2號一樣, 轉中餐先? 轉幾多日先再轉第二餐?? Many Thanks!


男爵府

積分: 6495


1992#
發表於 05-2-16 14:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

不如你等毛毛打完mmr, d反應出晒黎先轉啦!

Coolpig 寫道:
All,

毛毛要開始轉3號奶粉了, 請問係唔係同轉2號一樣, 轉中餐先? 轉幾多日先再轉第二餐?? Many Thanks!


男爵府

積分: 6495


1993#
發表於 05-2-16 14:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara,

i like 芒果糯米飯 very much lei.


子爵府

積分: 10015


1994#
發表於 05-2-16 14:13 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CLARA,
多謝你瀏覽藍藍的天空呀!
貝沙灣真的好大好靚同勁豪呀!
平時係唔可以俾人在示範單位影相的呀!
不過我有一個朋友來那兒做,
所以她的同事才俾我們影相咋!!
另外我今日都去探家熙呀!
你們在今個假期都去了好多地方玩呀!
而且我發現的屋企都算是大家族呀!
有好多親戚朋友呀!
你是否大家姐呀?
clara211 寫道:
c,
好!thanks!等我mark低先!
睇完藍藍d相,又大左,好得意,就黎一歲喇!
貝沙灣好靚好大好豪好勁仲有........好貴o忝呀!


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1995#
發表於 05-2-16 14:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ASTOR, SASA,

我上次咪同你地講fanling playgroup, 我今日打去報名, 已經排到9月啦


男爵府

積分: 5300


1996#
發表於 05-2-16 14:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Clara,

The studio is in Mongkok, you don't know the name, so do I.


男爵府

積分: 6495


1997#
發表於 05-2-16 14:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sa sa,

我今日先正式開工大吉, 要清下d公司野先.

另外, 唔駛等到3歲, 歲半之前應該會收到. :mrgreen:


男爵府

積分: 6495


1998#
發表於 05-2-16 14:22 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

唔係化!!!!!!!!!!!!! 咁仲等唔等呀?

wouldbe 寫道:
ASTOR, SASA,

我上次咪同你地講fanling playgroup, 我今日打去報名, 已經排到9月啦


男爵府

積分: 7361


1999#
發表於 05-2-16 14:23 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

Thanks!!

duke1208 寫道:
不如你等毛毛打完mmr, d反應出晒黎先轉啦!

[quote]
Coolpig 寫道:
All,

毛毛要開始轉3號奶粉了, 請問係唔係同轉2號一樣, 轉中餐先? 轉幾多日先再轉第二餐?? Many Thanks!
[/quote]


子爵府

積分: 10015


2000#
發表於 05-2-16 14:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,
好忙呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo