影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1742


1981#
發表於 11-1-24 18:30 |只看該作者
因為我矮嘛 係呢幾錢呀, 不過依家可能買哂啦
原帖由 haileymama 於 11-1-24 18:15 發表
禾...........嫌佢未夠長添啊 如果可以再長多2寸就fit爆,而家僅僅夠遮住個大脾最肥果舊肉


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1982#
發表於 11-1-24 18:35 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-24 18:30 發表
因為我矮嘛 係呢幾錢呀, 不過依家可能買哂啦
未啊,我就係見到太古有,唔係閻王係樹阻住晒,我買左啦
應該係$699,唔知仲有無折呢

[ 本帖最後由 haileymama 於 11-1-24 18:36 編輯 ]


侯爵府

積分: 21205

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1983#
發表於 11-1-24 19:19 |只看該作者
   


侯爵府

積分: 21308


1984#
發表於 11-1-24 19:33 |只看該作者
比100個珍佢喔,咁都得既,佢瞓醒未
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-24 14:58 發表
我尋日行街都無收獲, 淨係覺得好多自由行, 好煩, 個個都有架手推車 最好笑係我食食下野, 有個女人走埋黎話"妳食咩呀?" 我答佐佢之後佢唔該都無句(好似識我咁)就同個侍應講同佢一樣啦, 仲好鬼大聲, 真係覺得好肉酦:to ...


侯爵府

積分: 21308


1985#
發表於 11-1-24 19:41 |只看該作者
冇野睇真係好悶,果兩日快速睇左我的帥管家,
原帖由 haileymama 於 11-1-24 12:30 發表
KN,我終於捨得去煲家族誕生II喇 無青春不敗睇,好鬼悶啊

我地一直講緊Oska,咪就係尹尚賢囉


侯爵府

積分: 21308


1986#
發表於 11-1-24 19:45 |只看該作者
絕對支持碩碩呀
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-24 15:02 發表
會唔會唱埋日文歌呢?

妳地會唔會買呀?


侯爵府

積分: 21308


1987#
發表於 11-1-24 19:46 |只看該作者
而家有得預訂喇?
原帖由 haileymama 於 11-1-24 15:08 發表

一定會買啦 你地會唔會訂??


侯爵府

積分: 21308


1988#
發表於 11-1-24 19:48 |只看該作者
我會訂呀,顧問,我join,但係你會訂邊隻呀?
原帖由 haileymama 於 11-1-24 15:20 發表
我想問你地邊個會訂?
而家已經出左CD Code架喇,隨時訂都得
如無意外,我會去相熟CD鋪訂,你地會唔會join埋?
http://www.ponycanyon.co.jp/jang_keun_suk/

CD分初回盤(DVD+CD)同通常盤(CD)

初回盤¥1,600
CD
楽曲A・楽曲 ...


侯爵府

積分: 21308


1989#
發表於 11-1-24 19:49 |只看該作者
你好很忙呀
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:09 發表
未得閒睇呀....我連今期我結都未睇.. .

呢2日又要陪親戚買野(條街d人多到 ), 又有朋友係加拿大返要食飯, 又要上埋大陸...今朝7:30am 已經返咗公司做野 (因為boss有文件要整 ...


侯爵府

積分: 21308


1990#
發表於 11-1-24 19:50 |只看該作者
我地都冇得換
原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:18 發表

其實你理解做「特別版」同「普通版」啦,佢都算有良心喇,唔整隻初回A,初回B我嘆
日本碟多數都係咁,初回盤係有多d禮物送既,但係有d歌,又只會收錄係通常盤,仲有最大既分別係,封面同內頁係一定唔一樣既 簡單d就 ...


侯爵府

積分: 21308


1991#
發表於 11-1-24 20:20 |只看該作者
我都買左好多野呀....大出血,我都仲有converse未買
原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:33 發表

其實我未到過年都買左好多架喇只係尋日比我見到mercibeaucoup果件Hello Kitty衫,我又想敗埋呢件姐................

諗諗下,仲有playboy對波鞋未買mouth:mouth:" /> ...


侯爵府

積分: 21308


1992#
發表於 11-1-24 20:22 |只看該作者
kn,我都係tst返呀....咁近,出黎join下行街街呀
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:42 發表
我係tst返工, 呢幾個week 我已經日日都見好多人 ....出去食飯都怕怕


侯爵府

積分: 21308


1993#
發表於 11-1-24 20:26 |只看該作者
顧問,我兩隻都要曬,碩碩處男碟一家要捧場
原帖由 haileymama 於 11-1-24 17:24 發表

我就唔係好信囉,一定會加印啦 無奶油有錢唔賺架 我照訂架喇,個老闆會幫我搵到返黎為止架,況且PONY都唔係細公司,應該唔難


侯爵府

積分: 21308


1994#
發表於 11-1-24 20:31 |只看該作者
好貴呀
原帖由 haileymama 於 11-1-24 18:35 發表
未啊,我就係見到太古有,唔係閻王係樹阻住晒,我買左啦
應該係$699,唔知仲有無折呢


侯爵府

積分: 21308


1995#
發表於 11-1-24 21:23 |只看該作者
顧問,你知唔知點解係碩碩篇魚餌度留唔到言既.....韓文,又唔知講乜,你有冇上去呀,轉英文都好呀


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1996#
發表於 11-1-24 21:42 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 11-1-24 19:48 發表
我會訂呀,顧問,我join,但係你會訂邊隻呀?

我一定係買晒兩隻架,慣常動作,哈哈


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1997#
發表於 11-1-24 21:51 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 11-1-24 20:20 發表
我都買左好多野呀....大出血,我都仲有converse未買

我今年諗唔到買邊隻色啊,所以買另一個牌子玩下


男爵府

積分: 8811


1998#
發表於 11-1-24 21:54 |只看該作者
我中意件毛毛褸呀 how much?
原帖由 haileymama 於 11-1-24 17:35 發表
KN,我講緊呢件

但係我鍾意灰色底

呢兩件我都好鍾意,不過太浮誇,我驚著返大陸會比人當怪獸咁睇,你 ...


大宅

積分: 1742


1999#
發表於 11-1-24 21:56 |只看該作者
顧問妳朋友又黎搵妳啦, 妳快啲搵佢啦


侯爵府

積分: 21205

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2000#
發表於 11-1-24 21:57 |只看該作者
睇左未?
   

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo