心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1981#
發表於 11-6-23 15:29 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 11:04
咁我又真係唔係為興趣...
都係想力爭上游至想讀書,但我諗我都係放棄好d...

唉!算把啦你

點評

ivythepooh  而家已經算左lu~~~諗落都真係未必有心機讀~~~  發表於 11-6-23 15:49


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1982#
發表於 11-6-23 15:30 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 15:25
我我我...真係好想喊呀!!!!!!!!!

我另一個姊妹....佢堂大佬都....
下???????????

真係晴天PIG PIG呀!!!

頂住呀你要。


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1983#
發表於 11-6-23 15:30 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:21
都係你好, 關心吓我! 今天終於退燒, 不過就係咁咳.

咳都要睇醫生喎!


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1984#
發表於 11-6-23 15:36 |只看該作者

係咪有咩產後抑鬱症呀?如果唔係神經點會叮自己個女呀?


伯爵府

積分: 17134


1985#
發表於 11-6-23 15:37 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:30
下???????????

真係晴天PIG PIG呀!!!

我真係唔知講咩好...
而家真係好down...

同左男朋友講...佢叫我唔好諗咁多!!
叫我開心事,要開心咁去攪!!

但我而家真係好難平伏...個心好寒...
點解人咁脆弱...


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1986#
發表於 11-6-23 15:37 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:47
豆豆, 午安

真係午安呀


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1987#
發表於 11-6-23 15:42 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 14:52
唉...你講中我心個句...
其實我已經諗過呢個問題...
其實我又覺得好睇自己係個咩人,好想係做一個好有事業野心嘅女人,
定自己性格係比較唔係進取嘅人,咁即係比你做邊行都係咁上下啦,
咁不如做自己有信心而又開心嘅事啦


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1988#
發表於 11-6-23 15:43 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:54
都係呀!.............唉!

你坐月坐得唔好呀?mouth:


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1989#
發表於 11-6-23 15:45 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 14:57
係呀!~岩呀!!~
但我橫睇掂睇,男朋友都唔似要我照顧ge...
可能我真係唔識照顧人...

咁阿媽點都係叫做食鹽多過你食米嘅,睇男人梗會心水清過你


伯爵府

積分: 17134


1990#
發表於 11-6-23 15:45 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 15:42
其實我又覺得好睇自己係個咩人,好想係做一個好有事業野心嘅女人,
定自己性格係比較唔係進取嘅人,咁即係比你 ...

你講得無錯ge,都係揀自己鐘意ge野做.
我諗我係鐘意做c9多d掛~~


伯爵府

積分: 17134


1991#
發表於 11-6-23 15:46 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 15:45
咁阿媽點都係叫做食鹽多過你食米嘅,睇男人梗會心水清過你

咁我都真係覺得唔會嫁錯ge~~


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1992#
發表於 11-6-23 15:46 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 14:58
我細個好硬頸,成日唔肯同阿媽講SORRY,兩母女成日鬥氣...

咁而家關係好無呀?

點評

joycec9  我哋不嬲都好好0架!好老友 =)  發表於 11-6-23 15:55


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1993#
發表於 11-6-23 15:50 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:02
係就係好寫意,不過都有好多不便。

例如落街冇得食牛腩麵,開車半小時去食全城唯一嗰碗,要90蚊港紙,仲 ...

咁點解要過去英國嘅?

點評

joycec9  嫁雞隨雞囉。仲有如果生BB,小朋友喺英國讀書會冇咁辛苦。  發表於 11-6-23 15:56


伯爵府

積分: 17134


1994#
發表於 11-6-23 15:52 |只看該作者
平伏呀平伏呀!
我要冷靜d!!~~

聽日我要去律師樓簽登記註冊d文件~
我要心情靚靚咁去!!

其他野我要暫時放低先!!


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1995#
發表於 11-6-23 15:52 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:08
我反而覺得係懷孕成件事都好傷身。

我自己冇坐月,由大肚到依家身體都差。

其實生仔真係好傷元氣


大宅

積分: 2374


1996#
發表於 11-6-23 15:53 |只看該作者
我細個同亞媽關係都好差, 不過做左人亞媽先知原來係咁辛苦的, 關係先至好左~

點評

ivythepooh  果然係,養兒方知父母恩^^  發表於 11-6-23 15:54


伯爵府

積分: 17134


1997#
發表於 11-6-23 15:53 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 15:52
其實生仔真係好傷元氣

睇黎,做呀媽真係好辛苦...又偉大!!

點評

bulubee  係嫁~ 不過人生匆匆幾十年, 都要搵d野充實下的 ^^ 養+教好未來的社會主人翁  發表於 11-6-23 15:58


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


1998#
發表於 11-6-23 15:56 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 15:25
我我我...真係好想喊呀!!!!!!!!!

我另一個姊妹....佢堂大佬都....

又會咁啱嘅


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1999#
發表於 11-6-23 15:58 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-23 15:53
我細個同亞媽關係都好差, 不過做左人亞媽先知原來係咁辛苦的, 關係先至好左~ ...
有啲嘢真係要做咗人阿媽先明白...

以前我成日唔明阿媽點解要求大家一定要同檯食飯,就算瞓緊覺好累都要被摷醒食,依家我先明白佢心情。


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


2000#
發表於 11-6-23 16:00 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 15:37
我真係唔知講咩好...
而家真係好down...
就係因為人咁脆弱咁渺小,你就要珍惜好好攪好你同你未來老公嘅婚禮,
其他野都係過眼雲煙,生活都係要向前過


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo