想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1981#
發表於 11-10-11 20:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+悅同+於+11-10-11+發表99果陣

原帖由 KiKiWitch 於 11-10-11 發表
同我家姐個99一樣,話就話幫佢湊,但係我家姐坐月時就冇乜去探,去到都係睇電視,唔學湊b。
最後家姐嬲鬼得 ...
我媽媽都係甘樣,到依家我正式話俾佢聽放小嵐去育嬰院就話佢湊得掂要我比佢湊,但係我跟本冇信心俾佢湊




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1982#
發表於 11-10-11 20:27 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-10-11+18:33+同

原帖由 黃二少奶 於 11-10-11 發表
冇心湊,真係唔好俾佢湊,
盞搞
所以我都唔敢俾佢湊




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1983#
發表於 11-10-11 20:37 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 20:24
我媽媽都係甘樣,到依家我正式話俾佢聽放小嵐去育嬰院就話佢湊得掂要我比佢湊,但係我跟本冇信心俾佢湊:cry ...

算啦,佢間中黎玩孫咪算囉,
費時搞到大家唔開心


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1984#
發表於 11-10-11 21:17 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-10-11+20:24+我媽

原帖由 黃二少奶 於 11-10-11 發表
算啦,佢間中黎玩孫咪算囉,
費時搞到大家唔開心
係呀,我都係想甘,所以佢依家每日上黎我屋企就俾佢餵小嵐一餐開開心心就算Lu





男爵府

積分: 7967


1985#
發表於 11-10-11 21:30 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 18:33
同我家姐個99一樣,話就話幫佢湊,但係我家姐坐月時就冇乜去探,去到都係睇電視,唔學湊b。
最後家姐嬲鬼得 ...

我亞媽都係咁


男爵府

積分: 7967


1986#
發表於 11-10-11 21:32 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 20:27
所以我都唔敢
same same !!!!

雖然印印唔知得唔得, AT LEAST 唔怕同亞媽嘈交~


男爵府

積分: 7967


1987#
發表於 11-10-11 21:32 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 20:37
算啦,佢間中黎玩孫咪算囉,
費時搞到大家唔開心

agree ~~~~~~~~~


男爵府

積分: 7967


1988#
發表於 11-10-11 21:33 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 21:17
係呀,我都係想甘,所以佢依家每日上黎我屋企就俾佢餵小嵐一餐開開心心就算Lu



...


男爵府

積分: 7967


1989#
發表於 11-10-11 21:40 |只看該作者
係喎, GANGTING, 我收唔到你話SEND左比我OKB張相呀, 我再比EMAIL ACCOUNT你SEND得唔得呀 ?


伯爵府

積分: 17022


1990#
發表於 11-10-11 22:54 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 21:40
係喎, GANGTING, 我收唔到你話SEND左比我OKB張相呀, 我再比EMAIL ACCOUNT你SEND得唔得呀 ? ...

咁sasa收唔收到?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1991#
發表於 11-10-11 23:03 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 22:54
咁sasa收唔收到?

收到呀..唔記得謝謝你tim...

不過屋企冇甘大地方整呢件野呀...


大宅

積分: 4931


1992#
發表於 11-10-11 23:11 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 17:22
我阿媽個日黎探我,又帶咗佢啲冇味花膠湯黎,我飲咗一半,我c6直頭冇興趣,個半盒仲係雪櫃



...

你飲?唔怕d奶杰嗎?


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1993#
發表於 11-10-11 23:13 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-10-11+17:22+我

原帖由 OKb 於 11-10-11 發表
你飲?唔怕d奶杰嗎?
咁我又ok喎,而且間唔中飲,應該冇問題,okb而家冇食人奶喇




大宅

積分: 4931


1994#
發表於 11-10-11 23:15 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 16:49
Same here,冇野講,冇話題

me 2


大宅

積分: 4931


1995#
發表於 11-10-11 23:17 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 16:50
我都係到左lee幾日,先開始有少少感到湊bb的喜悅,bb易湊左,無咩病少左扭計,又開始識得有反應,自己訓多 ...

你隻手點呀?去左未呀?


大宅

積分: 4931


1996#
發表於 11-10-11 23:23 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 22:54
咁sasa收唔收到?

圍欄?


大宅

積分: 4931


1997#
發表於 11-10-11 23:24 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 23:13
咁我又ok喎,而且間唔中飲,應該冇問題,okb而家冇食人奶喇

戒左就黎一個月lu, 我要食藥餵唔到人奶呀, 我都覺得好可惜


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1998#
發表於 11-10-11 23:33 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-11 23:24
戒左就黎一個月lu, 我要食藥餵唔到人奶呀, 我都覺得好可惜

冇事丫嘛,我仲以前OKB大左,所以你唔餵添,
好可惜呀,你一向係富媽媽


大宅

積分: 4931


1999#
發表於 11-10-11 23:51 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-11+23:24+戒左就黎

原帖由 黃二少奶 於 11-10-11 發表
冇事丫嘛,我仲以前OKB大左,所以你唔餵添,
好可惜呀,你一向係富媽媽
無事呀年紀大俾少少時間睇下有冇得追多過,因為我有多囊嘛,唔靠藥唔得
真係好想餵落去架,一唔餵佢就感冒都唔知關唔關事




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2000#
發表於 11-10-11 23:52 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-11 23:51
無事呀年紀大俾少少時間睇下有冇得追多過,因為我有多囊嘛,唔靠藥唔得
真係好想餵落去架, ...

心理作用O者,我都想問你會唔會追多個

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo