跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


1981#
發表於 05-10-28 12:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

哎.....唔好再提囉 :-( :-( :-(
我個心又實晒啦 :-( :-( :-(

[quote]
Lovelycat 寫道:
同我層樓差唔多, 有價冇市:-( :-(


子爵府

積分: 10440


1982#
發表於 05-10-28 12:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

c & 00,

有冇見到, 頭先show左一show,


琥珀宮

積分: 165356


1983#
發表於 05-10-28 12:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

[size=x-large]ci...pm公司比我啦


子爵府

積分: 10440


1984#
發表於 05-10-28 12:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

me 2
SZEYUEN 寫道:
哎.....唔好再提囉 :-( :-( :-(
我個心又實晒啦 :-( :-( :-(

[quote]
Lovelycat 寫道:
同我層樓差唔多, 有價冇市:-( :-(


侯爵府

積分: 20995


1985#
發表於 05-10-28 12:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

why:-( , 你地負資產?
SZEYUEN 寫道:
哎.....唔好再提囉 :-( :-( :-(
我個心又實晒啦 :-( :-( :-(

[quote]
Lovelycat 寫道:
同我層樓差唔多, 有價冇市:-( :-(
謙謙在2004年10月29日出世了!


琥珀宮

積分: 165356


1986#
發表於 05-10-28 12:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

係得咁多量力而為

[quote]
戇居SBB 寫道:
咁睇小自己 [quote]


琥珀宮

積分: 165356


1987#
發表於 05-10-28 12:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

"家事"唔好提囉

[quote]
戇居SBB 寫道:
why:-( , 你地負資產? [quote]


男爵府

積分: 8305


1988#
發表於 05-10-28 12:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

888,
[size=large]發生咩事
做乜del呀, 我都睇到lor.
我想話有d似....你唔好鬧我....






ma原將妨..


男爵府

積分: 8305


1989#
發表於 05-10-28 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

唔好意思,liu 起左d  :-( :-( 野..


侯爵府

積分: 20995


1990#
發表於 05-10-28 12:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

okok, but唔係負資產已經好左好多喇咩?
SZEYUEN 寫道:
"家事"唔好提囉

[quote]
戇居SBB 寫道:
why:-( , 你地負資產? [quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


1991#
發表於 05-10-28 12:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

係咪我問左負資產既問題搞到冇晒人呀
係我del番啦
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 8305


1992#
發表於 05-10-28 12:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

sbb,
最衰係你啦....


琥珀宮

積分: 165356


1993#
發表於 05-10-28 12:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

大口爸:

lunch到啦
個個走晒等開餐


公爵府

積分: 27329


1994#
發表於 05-10-28 12:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)


E...大口仔明天生日
點慶祝


子爵府

積分: 10440


1995#
發表於 05-10-28 12:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

貓姐,

睇到係我哋緣份, 不過唔明你話佢似邊個

Lovelycat 寫道:
888,
[size=large]發生咩事
做乜del呀, 我都睇到lor.
我想話有d似....你唔好鬧我....






ma原將妨..


子爵府

積分: 10440


1996#
發表於 05-10-28 12:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

唔好再提,
少數都包括我 :-( :-(


男爵府

積分: 8305


1997#
發表於 05-10-28 12:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

888,
大家係得0411, 都係一種緣份.
你唔知邊個????
佢好出名架....
[quote]
hellobaby888 寫道:
貓姐,

睇到係我哋緣份, 不過唔明你話佢似邊個

[quote]


侯爵府

積分: 20995


1998#
發表於 05-10-28 12:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

sorry law :-( :-( :-(
Lovelycat 寫道:
sbb,
最衰係你啦....
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


1999#
發表於 05-10-28 12:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

去整手仔腳仔first, then 去酒樓
Valeriemama 寫道:

E...大口仔明天生日
點慶祝
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 8305


2000#
發表於 05-10-28 12:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 22(24/10/2005)

大排廷席???
戇居SBB 寫道:
去整手仔腳仔first, then 去酒樓 [quote]
Valeriemama 寫道:

E...大口仔明天生日
點慶祝
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo