跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12090


1981#
發表於 05-11-8 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

karen&angus 寫道:
你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬 [quote]
姓周果個都唔係尼個"慧"字喎,不過同姓黃果個係同一個"惠"字,
咁會唔會都係另一半有光脫脫淫虐動物傾向架?
[/quote]
我話姓黃果個o者.....
我點敢得罪我大舅呀.....


伯爵府

積分: 17618


1982#
發表於 05-11-8 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


咁 on99同笨lung 7係未親戚黎ga [quote]
戇居SBB 寫道:
叻姐, 你今次真係笨lung 7啦 [quote]


公爵府

積分: 27329


1983#
發表於 05-11-8 16:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


0拿!!
我寫錯字你都 get 到
你咪精 0 law




kyleung 寫道:
What is 苯seven?

苯:音本,係chemical 的學名一種
笨:音bun(第6聲),係silly咁解

我明what is 笨seven,但唔明苯seven !


侯爵府

積分: 24274


1984#
發表於 05-11-8 16:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我冇諗過要兜喎!
只係tum吓人開心咋喎!!
ritaor66 寫道:

你點兜都茅用la [quote]
kyleung 寫道:

咁就應該係賢妻良母一個喇!
係嘛?
[/quote]


侯爵府

積分: 21537


1985#
發表於 05-11-8 16:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

c,
你話條友係咪要
SZEYUEN 寫道:
手指咬出唔咬入

[quote]
karen&angus 寫道:
你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬


侯爵府

積分: 20995


1986#
發表於 05-11-8 16:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

sorry, 唔明
kyleung 寫道:
Wah.....

好浪漫呀!!
原來Wong Wai Man married to the one with the same name but surname is Yu 呀!!!
謙謙在2004年10月29日出世了!


琥珀宮

積分: 165356


1987#
發表於 05-11-8 16:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

dup實佢啦

[quote]
karen&angus 寫道:
c,
你話條友係咪要 [quote]


侯爵府

積分: 20995


1988#
發表於 05-11-8 16:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

你即係話阿雲妹係"on99", coz 叻姐(笨lung 7)係雲妹襯家黎bor
ritaor66 寫道:

咁 on99同笨lung 7係未親戚黎ga [quote]
戇居SBB 寫道:
叻姐, 你今次真係笨lung 7啦 [quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


1989#
發表於 05-11-8 16:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!


侯爵府

積分: 24274


1990#
發表於 05-11-8 16:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

如果單出英文名就會係有少少既
不是都係一個好浪漫的組合
karen&angus 寫道:
好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!


侯爵府

積分: 20995


1991#
發表於 05-11-8 16:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

你叫"王惠敏", 咁angus是"余偉文"?
karen&angus 寫道:
好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 23951


1992#
發表於 05-11-8 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

戇居SBB 寫道:
你叫"王惠敏", 咁angus是"余偉文"?[quote]
karen&angus 寫道:
好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
[/quote]


琥珀宮

積分: 165356


1993#
發表於 05-11-8 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

喂....你地公司開會時
會唔會講到慶合合時
有人會爆粗架
我公司d人成日都會架 :mrgreen:


侯爵府

積分: 21537


1994#
發表於 05-11-8 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"
kyleung 寫道:
如果單出英文名就會係有少少既
不是都係一個好浪漫的組合 [quote]
karen&angus 寫道:
好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


1995#
發表於 05-11-8 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

eee乜真係親戚黎ga
我up吓jor wor
戇居SBB 寫道:
你即係話阿雲妹係"on99", coz 叻姐(笨lung 7)係雲妹襯家黎bor [quote]
ritaor66 寫道:

咁 on99同笨lung 7係未親戚黎ga [quote]
戇居SBB 寫道:
叻姐, 你今次真係笨lung 7啦 [quote]
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


1996#
發表於 05-11-8 16:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

真係天生一對wor
去邊度搵得咁夾ga
戇居SBB 寫道:
你叫"王惠敏", 咁angus是"余偉文"?[quote]
karen&angus 寫道:
好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
[/quote]


侯爵府

積分: 21537


1997#
發表於 05-11-8 16:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係呀! 又如何呀 [quote]
戇居SBB 寫道:
你叫"王惠敏", 咁angus是"余偉文"?[quote]


伯爵府

積分: 17618


1998#
發表於 05-11-8 16:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我會
SZEYUEN 寫道:
喂....你地公司開會時
會唔會講到慶合合時
有人會爆粗架
我公司d人成日都會架 :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1999#
發表於 05-11-8 16:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


有冇咁橋呀?

karen&angus 寫道:
講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"


侯爵府

積分: 20995


2000#
發表於 05-11-8 16:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

陳惠敏
karen&angus 寫道:
講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man" [quote]
kyleung 寫道:
如果單出英文名就會係有少少既
不是都係一個好浪漫的組合 [quote]
karen&angus 寫道:
好浪漫咩! 我一d都唔覺喎!

當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
[/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo