立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12090
karen&angus 寫道: 你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬 [quote] 姓周果個都唔係尼個"慧"字喎,不過同姓黃果個係同一個"惠"字, 咁會唔會都係另一半有光脫脫淫虐動物傾向架?
伯爵府
積分: 17618
公爵府
積分: 27329
kyleung 寫道: What is 苯seven? 苯:音本,係chemical 的學名一種 笨:音bun(第6聲),係silly咁解 我明what is 笨seven,但唔明苯seven !
侯爵府
積分: 24274
ritaor66 寫道: 草 你點兜都茅用la [quote] kyleung 寫道: 咁就應該係賢妻良母一個喇! 係嘛?
積分: 21537
SZEYUEN 寫道: 手指咬出唔咬入 [quote] karen&angus 寫道: 你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬
積分: 20995
kyleung 寫道: Wah..... 好浪漫呀!! 原來Wong Wai Man married to the one with the same name but surname is Yu 呀!!!
琥珀宮
積分: 165356
ritaor66 寫道: 咁 on99同笨lung 7係未親戚黎ga [quote] 戇居SBB 寫道: 叻姐, 你今次真係笨lung 7啦 [quote]
karen&angus 寫道: 好浪漫咩! 我一d都唔覺喎! 當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
積分: 23951
戇居SBB 寫道: 你叫"王惠敏", 咁angus是"余偉文"?[quote] karen&angus 寫道: 好浪漫咩! 我一d都唔覺喎! 當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
kyleung 寫道: 如果單出英文名就會係有少少既 不是都係一個好浪漫的組合 [quote] karen&angus 寫道: 好浪漫咩! 我一d都唔覺喎! 當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
戇居SBB 寫道: 你即係話阿雲妹係"on99", coz 叻姐(笨lung 7)係雲妹襯家黎bor [quote] ritaor66 寫道: 咁 on99同笨lung 7係未親戚黎ga [quote] 戇居SBB 寫道: 叻姐, 你今次真係笨lung 7啦 [quote]
SZEYUEN 寫道: 喂....你地公司開會時 會唔會講到慶合合時 有人會爆粗架 我公司d人成日都會架 :mrgreen:
karen&angus 寫道: 講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"
karen&angus 寫道: 講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man" [quote] kyleung 寫道: 如果單出英文名就會係有少少既 不是都係一個好浪漫的組合 [quote] karen&angus 寫道: 好浪漫咩! 我一d都唔覺喎! 當你apply doc, 好似聯名戶口, 出air tickets, 個仔張出世紙, 我張結婚証書....(你知我講乜啦!) 你就知有幾麻煩! d人成日攪錯我哋兩個名!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy