興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1981#
發表於 12-6-12 18:57 |只看該作者
o甘有無人知點解會有妊娠糖尿?
血糖高同妊娠糖尿有無關係?


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1982#
發表於 12-6-12 18:58 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 18:55
都係參加屋企附近果D。
咁唔駛咁早諗. 我驚遲下為左被D 雙非, 我地被迫要讀直資, 所以先諗住報定D 一出世要報O固 D 學校.


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1983#
發表於 12-6-12 19:03 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 18:57
o甘有無人知點解會有妊娠糖尿?
血糖高同妊娠糖尿有無關係?
成因不明. 不過基本上係因為 d hormone 搞到d insulin 唔夠, 分解唔到 d 糖.控制到血糖唔好咁高好似有機會減低機會, 因為 d insulin 無咁辛苦.

我都好驚有糖尿, 唔敢食咁多飯, 戒左糖水. 不過間中仲有食朱古力.


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1984#
發表於 12-6-12 19:05 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 19:03
成因不明. 不過基本上係因為 d hormone 搞到d insulin 唔夠, 分解唔到 d 糖.控制到血糖唔好咁高好似有機會 ...
好似話有 family history 既易d 中, 所以阿媽成日叫我唔駛驚.


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1985#
發表於 12-6-12 19:08 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707 發表於 12-6-12 18:57 o甘

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
成因不明. 不過基本上係因為 d hormone 搞到d insulin 唔夠, 分解唔到 d 糖.控制到血糖唔好咁高好似有機會 ...
我尋晚先食完糖水,仲要好甜果隻




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1986#
發表於 12-6-12 19:09 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 19:08
我尋晚先食完糖水,仲要好甜果隻
間中唔緊要啦, 我要留返 quota 食朱古力者.


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1987#
發表於 12-6-12 19:11 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 19:03
成因不明. 不過基本上係因為 d hormone 搞到d insulin 唔夠, 分解唔到 d 糖.控制到血糖唔好咁高好似有機會 ...
我無糖尿,但....好似曾經俾婦科醫生話.....有輕微多囊,佢曾經有叫我控制血糖o黎壓抑住多囊!!我今日睇醫生,要飲糖水想喊!!

仲等我99成日叫我食多d野!!


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1988#
發表於 12-6-12 19:13 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 19:11
我無糖尿,但....好似曾經俾婦科醫生話.....有輕微多囊,佢曾經有叫我控制血糖o黎壓抑住多囊!!我今日睇醫生, ...
除左食少 d 糖, 仲要食少 starch. 好多人以為白飯好好, 其實好攞命.


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1989#
發表於 12-6-12 19:18 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+19:11+我無

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
除左食少 d 糖, 仲要食少 starch. 好多人以為白飯好好, 其實好攞命.
我唔鍾意食飯都唔好食甜!
但係而家好擔心!




珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1990#
發表於 12-6-12 19:19 |只看該作者

準媽齊齊生旺b Part2

几個B6響火車分奶粉,又嘈又阻住出入




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1991#
發表於 12-6-12 19:21 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 19:18
我唔鍾意食飯都唔好食甜!
但係而家好擔心!
其實醫生應該唔係第一日知你有多囊 ? 點解無端端叫你飲糖水?


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1992#
發表於 12-6-12 19:22 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 19:19
几個B6響火車分奶粉,又嘈又阻住出入
唔係話o係香港帶奶粉要抽稅咩? 仲有人帶架? 定走私?


禁止發言

積分: 10999


1993#
發表於 12-6-12 19:28 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1994#
發表於 12-6-12 19:28 |只看該作者

引用:Quote:Thelittlepingu 發表於 12-6-12 19:1

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
唔係話o係香港帶奶粉要抽稅咩? 仲有人帶架? 定走私?
所以由個箱入落環保袋

唔理,總之響路口阻住晒




禁止發言

積分: 10999


1995#
發表於 12-6-12 19:29 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1996#
發表於 12-6-12 19:30 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1997#
發表於 12-6-12 19:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1998#
發表於 12-6-12 19:32 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung 發表於 12-6-12 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1999#
發表於 12-6-12 19:33 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


2000#
發表於 12-6-12 19:34 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo