立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25898
男爵府
積分: 8745
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 18:55 都係參加屋企附近果D。
vivi0707 發表於 12-6-12 18:57 o甘有無人知點解會有妊娠糖尿? 血糖高同妊娠糖尿有無關係?
siuminyeung 發表於 12-6-12 19:03 成因不明. 不過基本上係因為 d hormone 搞到d insulin 唔夠, 分解唔到 d 糖.控制到血糖唔好咁高好似有機會 ...
珍珠宮
積分: 34140
原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表 成因不明. 不過基本上係因為 d hormone 搞到d insulin 唔夠, 分解唔到 d 糖.控制到血糖唔好咁高好似有機會 ...
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 19:08 我尋晚先食完糖水,仲要好甜果隻
vivi0707 發表於 12-6-12 19:11 我無糖尿,但....好似曾經俾婦科醫生話.....有輕微多囊,佢曾經有叫我控制血糖o黎壓抑住多囊!!我今日睇醫生, ...
原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表 除左食少 d 糖, 仲要食少 starch. 好多人以為白飯好好, 其實好攞命.
vivi0707 發表於 12-6-12 19:18 我唔鍾意食飯都唔好食甜! 但係而家好擔心!
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 19:19 几個B6響火車分奶粉,又嘈又阻住出入
禁止發言
積分: 10999
原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表 唔係話o係香港帶奶粉要抽稅咩? 仲有人帶架? 定走私?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy