想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 15420


1981#
發表於 12-7-7 22:56 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-7 22:23
兩個都走音~~~~~我b4去聽過現場~~真好唔掂(6年幾前)

我6年前都買左佢演唱會集碟
一聽就知係配音上去,因為2個把聲都好完美
但一唱完之後,就變有現場收音,再到唱時,又係配音
跟本100000%係卡拉ok版既播碟聲,真係冇引
因為我係想睇下佢地點走音,好彩老番 $6蚊雞!!


伯爵府

積分: 16074


1982#
發表於 12-7-7 23:04 |只看該作者

引用:好勁呀 +

原帖由 ayagg 於 12-07-07 發表
好勁呀





伯爵府

積分: 16074


1983#
發表於 12-7-7 23:06 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+22:23+兩個都

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
我6年前都買左佢演唱會集碟
一聽就知係配音上去,因為2個把聲都好完美
但一唱完之後,就變有現場收音,再到唱 ...
n年前去唱k成日唱佢地d歌,可能我唱得好聽過佢地




禁止訪問

積分: 8753


1984#
發表於 12-7-7 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1985#
發表於 12-7-7 23:20 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+22:23+兩個都

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
我6年前都買左佢演唱會集碟
一聽就知係配音上去,因為2個把聲都好完美
但一唱完之後,就變有現場收音,再到唱 ...
我b4有公司請我睇演唱會~~睇過好幾個~~~好多唱現場真係




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1986#
發表於 12-7-7 23:21 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-7+23:06+n年前去

原帖由 qy_yeung 於 12-07-07 發表
好耐冇唱過K了
我都有年幾無去唱k 了




伯爵府

積分: 15420


1987#
發表於 12-7-7 23:25 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-7 23:18
好耐冇唱過K了

岩岩在電視先見到你唱歌!!


禁止訪問

積分: 8753


1988#
發表於 12-7-7 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15420


1989#
發表於 12-7-7 23:31 |只看該作者
你地知唔知林欣彤都學人整容
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D9


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1990#
發表於 12-7-7 23:33 |只看該作者

引用:Quote:qy_yeung+發表於+12-7-7+23:18+好耐

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
岩岩在電視先見到你唱歌!!
mouth:mouth:mouth:mouth:




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1991#
發表於 12-7-7 23:34 |只看該作者

引用:Quote:qy_yeung+發表於+12-7-7+23:18+好耐

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
岩岩在電視先見到你唱歌!!
我唱咩歌呢~~~小姐




伯爵府

積分: 16074


1992#
發表於 12-7-7 23:35 |只看該作者

引用:Quote:qy_yeung+發表於+12-7-7+23:18+好耐

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
岩岩在電視先見到你唱歌!!





伯爵府

積分: 15420


1993#
發表於 12-7-7 23:37 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-7 23:34
我唱咩歌呢~~~小姐

唔係話你呀!!我話緊劉以達呀!!


禁止訪問

積分: 8753


1994#
發表於 12-7-7 23:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16074


1995#
發表於 12-7-7 23:40 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+23:34+我唱咩

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
唔係話你呀!!我話緊劉以達呀!!
睇完lu.....要搵阿sa段片




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1996#
發表於 12-7-7 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-07+發表唔係

原帖由 nrsemi 於 12-07-07 發表
睇完lu.....要搵阿sa段片
未揾到~~揾到記得post上來




伯爵府

積分: 15420


1997#
發表於 12-7-8 01:34 |只看該作者
本帖最後由 豬龍b 於 12-7-8 01:35 編輯

sa 2:20秒開始

http://www.youtube.com/watch?v=BSoJnvt3NPM


伯爵府

積分: 16074


1998#
發表於 12-7-8 09:21 |只看該作者

引用:+本帖最後由+豬龍b+於+12-7-8+01:35+編輯+\

原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表
本帖最後由 豬龍b 於 12-7-8 01:35 編輯

sa 2:20秒開始
其實...阿sa唱歌不嬲都係咁,冇期望冇失望!阿sa落台同個紫衫肥哥哥握手,個肥哥哥開心到好似執金咁




禁止訪問

積分: 8753


1999#
發表於 12-7-8 09:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2000#
發表於 12-7-8 11:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-08+發表本帖

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
其實...阿sa唱歌不嬲都係咁,冇期望冇失望!阿sa落台同個紫衫肥哥哥握手,個肥哥哥開心到好似執金咁: ...
對佢嚟講~~~算係




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo