立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15420
aubmaki 發表於 12-7-7 22:23 兩個都走音~~~~~我b4去聽過現場~~真好唔掂(6年幾前)
積分: 16074
原帖由 ayagg 於 12-07-07 發表 好勁呀
原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表 我6年前都買左佢演唱會集碟 一聽就知係配音上去,因為2個把聲都好完美 但一唱完之後,就變有現場收音,再到唱 ...
禁止訪問
積分: 8753
珍珠宮
積分: 41866
原帖由 qy_yeung 於 12-07-07 發表 好耐冇唱過K了
qy_yeung 發表於 12-7-7 23:18 好耐冇唱過K了
原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表 岩岩在電視先見到你唱歌!!
aubmaki 發表於 12-7-7 23:34 我唱咩歌呢~~~小姐
原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表 唔係話你呀!!我話緊劉以達呀!!
原帖由 nrsemi 於 12-07-07 發表 睇完lu.....要搵阿sa段片
原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表 本帖最後由 豬龍b 於 12-7-8 01:35 編輯 sa 2:20秒開始
原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表 其實...阿sa唱歌不嬲都係咁,冇期望冇失望!阿sa落台同個紫衫肥哥哥握手,個肥哥哥開心到好似執金咁: ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy