心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1981#
發表於 06-6-28 10:48 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語


珍珠宮

積分: 41557


1982#
發表於 06-6-28 11:01 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語


公爵府

積分: 28065


1983#
發表於 06-6-28 11:04 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

PINKAVA,

你去唔去食p沙呀? 去啦....減少一日先lor


公爵府

積分: 28065


1984#
發表於 06-6-28 11:05 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

無呀....你有無?
你囝囝個樣大個左好多呀

PINKAVA 寫道:
你地有無dbs? 平d架。


公爵府

積分: 28065


1985#
發表於 06-6-28 11:07 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

小路...小小靖你兩個笑咩...有咩咁好笑呀


男爵府

積分: 7534


1986#
發表於 06-6-28 11:09 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
PINKAVA,

你去唔去食p沙呀? 去啦....減少一日先lor


我要上游水堂呀, no la, 遲d大把機會啦。


公爵府

積分: 28065


1987#
發表於 06-6-28 11:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你囝囝向邊樹學游水呀? 我都諗住比我太子學呀,睇左間叫史單福唔知好唔好呢?

PINKAVA 寫道:

我要上游水堂呀, no la, 遲d大把機會啦。


公爵府

積分: 29725


1988#
發表於 06-6-28 11:47 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

HI~~~hehe.........有相睇~~~


男爵府

積分: 7534


1989#
發表於 06-6-28 12:02 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
你囝囝向邊樹學游水呀? 我都諗住比我太子學呀,睇左間叫史單福唔知好唔好呢?


其實我對泳會唔熟, 比唔到意見你。

我仔係在我家樓下屋苑泳池私人教 1:1, 我覺得1:1安全同學到野。

我7月開始去長沙灣泳池學拯溺, 同亞仔分開架。


男爵府

積分: 7534


1990#
發表於 06-6-28 12:07 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

WINNIEYIP 寫道:
HI~~~hehe.........有相睇~~~


好好玩咁喎, 我鐘意"聰明笨伯"個張相。


公爵府

積分: 29725


1991#
發表於 06-6-28 12:15 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

禾刀械呀 不過仲有d刀幾得意既~~~扮超人,不過械姑仔樹
PINKAVA 寫道:
[quote]

好好玩咁喎, 我鐘意"聰明笨伯"個張相。


公爵府

積分: 28065


1992#
發表於 06-6-28 12:20 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咁你囝囝學緊1:1要幾錢1堂呀?

PINKAVA 寫道:

其實我對泳會唔熟, 比唔到意見你。

我仔係在我家樓下屋苑泳池私人教 1:1, 我覺得1:1安全同學到野。

我7月開始去長沙灣泳池學拯溺, 同亞仔分開架。


男爵府

積分: 7534


1993#
發表於 06-6-28 12:27 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
咁你囝囝學緊1:1要幾錢1堂呀?


$200 堂, 呢個教練我睇左幾年, 佢教出黎d學生個個都好似魚咁。

我仔上左一堂已經浮水、潛水(而家唔使用水袖)。 佢話8、9堂都識架喇, 可以在大池游來游去。


公爵府

積分: 28065


1994#
發表於 06-6-28 12:27 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

winnie~~你地扮向北極o個張好攪笑呀


公爵府

積分: 28065


1995#
發表於 06-6-28 12:31 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

$200一堂又ok喎...我向其他topic見到要成$300-400一堂架...而且你重要話佢教得好喎...超抵啦
你可唔可以比教練個電話我...等我問下佢會唔會去第2區教先...

PINKAVA 寫道:

$200 堂, 呢個教練我睇左幾年, 佢教出黎d學生個個都好似魚咁。

我仔上左一堂已經浮水、潛水(而家唔使用水袖)。 佢話8、9堂都識架喇, 可以在大池游來游去。


男爵府

積分: 7534


1996#
發表於 06-6-28 12:34 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

佢唔跨區教架, 不過你都試下問丫, 或者叫佢再介紹比你。

tel: 98388248 康教練, 你話"麗都柏希媽咪介紹"。


公爵府

積分: 28065


1997#
發表於 06-6-28 12:42 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

唔該晒呀....

PINKAVA 寫道:
佢唔跨區教架, 不過你都試下問丫, 或者叫佢再介紹比你。

tel: 98388248 康教練, 你話"麗都柏希媽咪介紹"。


公爵府

積分: 28065


1998#
發表於 06-6-28 15:09 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

[size=xx-large]各位...各位...哩樹已經過2000大關喇....快d去新topic啦


侯爵府

積分: 22858


1999#
發表於 06-6-29 23:05 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

ivy,
你講大話......都未到2000.....計埋我lee個先得1998炸....


侯爵府

積分: 22858


2000#
發表於 06-6-29 23:17 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

明日天氣預測

有幾陣驟雨,局部地區有雷暴。明日短暫時間有陽光。氣溫介乎27至31度。吹和緩東南風,離岸海域風勢間中清勁。

[size=xx-large]記得帶遮!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo