跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2001#
發表於 08-1-10 15:40 |只看該作者
我好耐都冇認真行過
好多時係新都會tea完
都係穿 2/f 行天橋過路多

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:35 發表

改左好耐啦,得番一間餐廳,仲有好多熟食檔
最重要係有大把平野賣:lol :lol :lol :lol 岩我


伯爵府

積分: 18644


2002#
發表於 08-1-10 15:41 |只看該作者
好野wor........e+仲有無friend係度do.....攞番d jetso ma....


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:36 發表

我ww一件n&b都無噃,我咁熟係因為我係果度做過


琥珀宮

積分: 165356


2003#
發表於 08-1-10 15:42 |只看該作者
人肉包裝紙 :-( :-(

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:40 發表

你唔覺好多人掉曬d名牌上身以為自己好靚架咩
我以前個亞頭好like blue label,佢可以上身間條,下身格仔
仲有舊老細會著一條褲成條都印住LVLVLVLVLVLV真係想嘔 ...


水晶宮

積分: 56663


2004#
發表於 08-1-10 15:43 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:41 發表
好野wor........e+仲有無friend係度do.....攞番d jetso ma....

根本一d jetso都無,staff price折左都唔夠減價平,仲要個產地係....................半價都唔值呀


伯爵府

積分: 18644


2005#
發表於 08-1-10 15:44 |只看該作者
eeee......真係大把呢d人 膚淺
如果貼到全身金牛我就服


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:40 發表

你唔覺好多人掉曬d名牌上身以為自己好靚架咩
我以前個亞頭好like blue label,佢可以上身間條,下身格仔
仲有舊老細會著一條褲成條都印住LVLVLVLVLVLV真係想嘔 ...


水晶宮

積分: 56663


2006#
發表於 08-1-10 15:44 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:42 發表
人肉包裝紙 :-( :-(

形容得好好 :lol :lol :lol
比d名牌牽住黎走,根本都唔識著名牌


伯爵府

積分: 18644


2007#
發表於 08-1-10 15:46 |只看該作者
where???? china
我上年買過2件都無再買.....無留意made in where wor

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:43 發表

根本一d jetso都無,staff price折左都唔夠減價平,仲要個產地係....................半價都唔值呀


水晶宮

積分: 56663


2008#
發表於 08-1-10 15:46 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:44 發表
eeee......真係大把呢d人 膚淺
如果貼到全身金牛我就服

咪係,d街市佬打開個腰bag,d cash多到跌出黎,lee d先叫有錢人嘛


珍珠宮

積分: 43437


2009#
發表於 08-1-10 15:46 |只看該作者
oh.... 即以前幸福樓果層 ma, 仲有好多 "lo" "魷魚" "鴨x" , 又有好多日本衫賣, 兼水貨袋賣 ma.

我真係 n 年無行 lu, 真係好想去行吓添. 原來已經唔同哂. :D :D :D :D :D

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:35 發表

改左好耐啦,得番一間餐廳,仲有好多熟食檔
最重要係有大把平野賣:lol :lol :lol :lol 岩我


水晶宮

積分: 56663


2010#
發表於 08-1-10 15:48 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:46 發表
where???? china
我上年買過2件都無再買.....無留意made in where wor

我只可以講design in UK,but made in邊度就..............
我咩野都無講過呀,一陣比人告我誹謗


珍珠宮

積分: 43437


2011#
發表於 08-1-10 15:50 |只看該作者
應該 china 啦.

其實, 買佢都係為款 je. quality 佢真係唔係好 lor. 試過買件冷衫俾 cheryl, 著一次咋, 手位都起哂毛粒啦.

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:46 發表
where???? china
我上年買過2件都無再買.....無留意made in where wor


伯爵府

積分: 18644


2012#
發表於 08-1-10 15:51 |只看該作者
係呀!!!!! :lol :lol :lol :lol 成個bag full晒.....條金連又粗


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:46 發表

咪係,d街市佬打開個腰bag,d cash多到跌出黎,lee d先叫有錢人嘛


琥珀宮

積分: 165356


2013#
發表於 08-1-10 15:51 |只看該作者
上水區有人拎住個紅色背心膠袋
行入地產舖一口氣掃幾個單位都係比cash
所以5好以貌取人 :-( :-(


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:46 發表

咪係,d街市佬打開個腰bag,d cash多到跌出黎,lee d先叫有錢人嘛


水晶宮

積分: 56663


2014#
發表於 08-1-10 15:52 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:46 發表
oh.... 即以前幸福樓果層 ma, 仲有好多 "lo" "魷魚" "鴨x" , 又有好多日本衫賣, 兼水貨袋賣 ma.

我真係 n 年無行 lu, 真係好想去行吓添. 原來已經唔同哂. :D :D :D :D :D

...

得閒去行下啦,d童裝仲平過花園街呀:) :) :)


伯爵府

積分: 18644


2015#
發表於 08-1-10 15:53 |只看該作者
un.........

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:48 發表

我只可以講design in UK,but made in邊度就..............
我咩野都無講過呀,一陣比人告我誹謗


水晶宮

積分: 56663


2016#
發表於 08-1-10 15:54 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:51 發表
係呀!!!!! :lol :lol :lol :lol 成個bag full晒.....條金連又粗

加埋你條金錬,完全諗到個麻甩佬個look呀 :lol :lol


伯爵府

積分: 18644


2017#
發表於 08-1-10 15:55 |只看該作者
咁chickeeduck & kingkow 都好過wor........at least 平d la


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:50 發表
應該 china 啦.

其實, 買佢都係為款 je. quality 佢真係唔係好 lor. 試過買件冷衫俾 cheryl, 著一次咋, 手位都起哂毛粒啦.


珍珠宮

積分: 43437


2018#
發表於 08-1-10 15:55 |只看該作者
好...搵日佢舊地重溫. 果庶真係好有感情, 住青衣時, 日日放工都去巡視呀業務.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:52 發表

得閒去行下啦,d童裝仲平過花園街呀:) :) :)


水晶宮

積分: 56663


2019#
發表於 08-1-10 15:55 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:51 發表
上水區有人拎住個紅色背心膠袋
行入地產舖一口氣掃幾個單位都係比cash
所以5好以貌取人 :-( :-(

大把隱形富豪啦happy mother咪有80萬saving囉
lee兩日都唔見佢既


伯爵府

積分: 18644


2020#
發表於 08-1-10 15:57 |只看該作者
呢d似洗黑錢wor :lol :lol :lol :lol :lol

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:51 發表
上水區有人拎住個紅色背心膠袋
行入地產舖一口氣掃幾個單位都係比cash
所以5好以貌取人 :-( :-(


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo