立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:35 發表 改左好耐啦,得番一間餐廳,仲有好多熟食檔 最重要係有大把平野賣:lol :lol :lol :lol 岩我
伯爵府
積分: 18644
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:36 發表 我ww一件n&b都無噃,我咁熟係因為我係果度做過
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:40 發表 你唔覺好多人掉曬d名牌上身以為自己好靚架咩 我以前個亞頭好like blue label,佢可以上身間條,下身格仔 仲有舊老細會著一條褲成條都印住LVLVLVLVLVLV真係想嘔 ...
水晶宮
積分: 56663
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:41 發表 好野wor........e+仲有無friend係度do.....攞番d jetso ma....
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:42 發表 人肉包裝紙 :-( :-(
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:43 發表 根本一d jetso都無,staff price折左都唔夠減價平,仲要個產地係....................半價都唔值呀
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:44 發表 eeee......真係大把呢d人 膚淺 如果貼到全身金牛我就服
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:46 發表 where???? china 我上年買過2件都無再買.....無留意made in where wor
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:46 發表 咪係,d街市佬打開個腰bag,d cash多到跌出黎,lee d先叫有錢人嘛
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:46 發表 oh.... 即以前幸福樓果層 ma, 仲有好多 "lo" "魷魚" "鴨x" , 又有好多日本衫賣, 兼水貨袋賣 ma. 我真係 n 年無行 lu, 真係好想去行吓添. 原來已經唔同哂. :D :D :D :D :D ...
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:48 發表 我只可以講design in UK,but made in邊度就.............. 我咩野都無講過呀,一陣比人告我誹謗
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:51 發表 係呀!!!!! :lol :lol :lol :lol 成個bag full晒.....條金連又粗
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:50 發表 應該 china 啦. 其實, 買佢都係為款 je. quality 佢真係唔係好 lor. 試過買件冷衫俾 cheryl, 著一次咋, 手位都起哂毛粒啦.
原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:52 發表 得閒去行下啦,d童裝仲平過花園街呀:) :) :)
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:51 發表 上水區有人拎住個紅色背心膠袋 行入地產舖一口氣掃幾個單位都係比cash 所以5好以貌取人 :-( :-(
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy