跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3399


2001#
發表於 04-5-28 17:23 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
對白講得好好聽
(應該輪到我講, hehe.) 多謝. baby ting ting 同阿婆講野, 阿婆唔係指我喎! 我堆, 佢細個我唔同佢傾計, 搞到e家好少講野. 一講野就係"傻妹"!


男爵府

積分: 5482


2002#
發表於 04-5-28 17:26 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,

咪係囉,大新聞 真係無咩好野!


大宅

積分: 2106


2003#
發表於 04-5-28 17:27 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

講個mimi大家知,廷姐堂眉同貓姐一模一樣ga,非常靚,我呢世都恨唔到,我對眉好削


大宅

積分: 4334


2004#
發表於 04-5-28 17:27 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

chan :

點解我睇唔到頌怡果張, 我講左個電話啫


大宅

積分: 3399


2005#
發表於 04-5-28 17:27 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

餐,
哦!收到. 唔該.
但我right click copy埋條link都唔得呀, 恩公! :-(


大宅

積分: 2106


2006#
發表於 04-5-28 17:30 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花花,
由pens up到pens down得2minutes

餐餐,
我好鍾意同小妹妹紥binbin,一有朋友結婚,要做姐妹,我就爭住要同花女梳bin or "繼"


大宅

積分: 3399


2007#
發表於 04-5-28 17:31 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

見人齊左少少, 我post一張我好喜愛的相與大家分省:

白色無翼bee, 我個仔呀!
媽媽咁樣包住我, 我會最乖.

睇完比個 就得啦. 時限 3分鐘. 唔好傾telephone呀 花.


大宅

積分: 2290


2008#
發表於 04-5-28 17:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

蠶 (


大宅

積分: 2106


2009#
發表於 04-5-28 17:33 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau你啱啱生出來ga? 恭喜你喎!點解個bb唔太濕 姑娘都抱得好穩陣喎 屯門e院呀? :-P

我地攪到jelly唔捨得煮飯 jellabee今晚冇飯食呀!


大宅

積分: 3399


2010#
發表於 04-5-28 17:34 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Dau 寫道:
講個mimi大家知,廷姐堂眉同貓姐一模一樣ga,非常靚,我呢世都恨唔到,我對眉好削


哈, 我$就無, 堂眉毛多到嚇c人. 我係修架. 即係假野.


大宅

積分: 4334


2011#
發表於 04-5-28 17:34 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau :

即刻收線啦! 好好好好好好好........ cutie 呀! 廷姐呢個好正, 我好鐘意呀! 10 個


大宅

積分: 2106


2012#
發表於 04-5-28 17:37 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Jelly 寫道:


嘩, 個種速度感, 好似對住個腦, 斷球做緊股票交易咁呀, 索曬氣


jelly,
你攪到我爭d噴到公司個mon成面朱古力....好險


大宅

積分: 3399


2013#
發表於 04-5-28 17:38 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

係呀, 真係好趕呀. 仲趕過睇股票機 (未睇過!) 攪到我又手震, mouse 都唔聽話. 好似handicapped.

仲要講係上面, 下面, 前面, 後面, 攪到無晒方向. 我set左最新既msg 係最頂最前!!!

咩都唔做, 我成枱都係野, 今晚要留堂.


大宅

積分: 2290


2014#
發表於 04-5-28 17:42 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

係呀, 我家堆佬原來會上來 gup 我架, 佢知道我痴住個 mon 唔去買


大宅

積分: 2106


2015#
發表於 04-5-28 17:45 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
有計,你開個新a/c,用堆佬全名,仲用埋佢張證件相做大頭相 要hip佢

jel生唔好嬲呀!小妹講下笑ja :-P

我閃啦!byebye


大宅

積分: 3399


2016#
發表於 04-5-28 17:47 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

你想叫gely / 姐梨???
不如你早上買__, 咪一定有材料lor, 不過係生之馬! 哈~~~~

由頭來過, 咁要唔要做番jelly, 一機分飾2角. 會好忙架bor! 又會豬腳濕潮. 得唔得??


大宅

積分: 4334


2017#
發表於 04-5-28 17:48 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

bye dau!

杏仁:

我都閃啦!望能今晚見

:-P


大宅

積分: 2290


2018#
發表於 04-5-28 17:50 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

早上小姐未返學, 阿四動彈不得也, 請呀~~~~~~~


大宅

積分: 3399


2019#
發表於 04-5-28 18:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,
你見我地今日個市幾旺, 升到嘭嘭聲.
我答番先:
無錯, 唔生bb, 我係會集中火力 [size=large]對付廷姐 :evil: 必勝!

now,我要集中火力做野, 否則, 下個先柿屎毛全c! :-(


大宅

積分: 4334


2020#
發表於 04-5-28 23:45 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

有冇人呀! 太早

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo