跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2838


2001#
發表於 08-7-8 23:57 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-7-8 23:26 發表


過兩日都係去玩具反嘔城...
邊度買health times糊仔架,我比個女試過雀巢糊仔喎,可唔可以食呢隻架?


始終覺得雀巢糊仔好似好多嘢咁,health times我都食過,唔錯


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


2002#
發表於 08-7-8 23:57 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:55 發表

我就黎頂唔住要訓,sam哥都好耐無睇啦,講到邊段


2 個佬爭住做機長.....


子爵府

積分: 11870


2003#
發表於 08-7-8 23:57 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:55 發表


頂住........頂住........頂住........頂住........
明天放下晝同呀女攞 passport....

甘快帶個女出阜呀?去邊個阜呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


2004#
發表於 08-7-8 23:57 |只看該作者
係囉...係囉.....

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:23 發表

19磅都唔錯啦,你想幾重呀


大宅

積分: 2838


2005#
發表於 08-7-8 23:58 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-7-8 23:26 發表


過兩日都係去玩具反嘔城...
邊度買health times糊仔架,我比個女試過雀巢糊仔喎,可唔可以食呢隻架?


始終覺得雀巢糊仔加咗好多嘢,都係health times好啲,唔錯


男爵府

積分: 8233


2006#
發表於 08-7-8 23:59 |只看該作者
我仲記得果日係諾諾1歲生日, 個e生係個record度畫左個蛋糕, 寫左happy birthday, 講完呢句懶係cute嘅說話之後就話唔准諾諾食生日蛋糕, 所以佢第1個生日蛋糕就由我地處決喇~~

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:56 發表

我果時都o晒咀望住個e生,但無計佢係專業


子爵府

積分: 11870


2007#
發表於 08-7-8 23:59 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:57 發表


2 個佬爭住做機長.....

甘睇下今晚頂唔頂到先,好耐無追,不過睇番sam哥無甘型,覺得個look out左dd
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


2008#
發表於 08-7-9 00:00 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:56 發表
去旅行


呢位呀太您實在太睇得起我C6....去旅行...發夢個時...

係幫呀女攞 macau ID....
原來要憑回鄉証或者 HKSAR passport...


男爵府

積分: 8233


2009#
發表於 08-7-9 00:00 |只看該作者
哈哈~
咁多年喇喎~~

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:59 發表

甘睇下今晚頂唔頂到先,好耐無追,不過睇番sam哥無甘型,覺得個look out左dd


男爵府

積分: 8233


2010#
發表於 08-7-9 00:01 |只看該作者
你地係macau人咩

原文章由 joyjoy815 於 08-7-9 00:00 發表


呢位呀太您實在太睇得起我C6....去旅行...發夢個時...

係幫呀女攞 macau ID....
原來要憑回鄉証或者 HKSAR passport...


子爵府

積分: 10880


2011#
發表於 08-7-9 00:01 |只看該作者
吓...... 我係 Baby Outlet 買, 之前我都有俾燊燊食雀巢糊仔, 都係啱啱轉兼出去買咋.... 佢又食得好快+叫救命咁追住食~

原文章由 cankenbb 於 08-7-8 23:26 發表


過兩日都係去玩具反嘔城...
邊度買health times糊仔架,我比個女試過雀巢糊仔喎,可唔可以食呢隻架?


男爵府

積分: 8233


2012#
發表於 08-7-9 00:02 |只看該作者
訓啦~
good nite~
sweet dream~~


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


2013#
發表於 08-7-9 00:03 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 23:56 發表
我唔係..........


Are u sure ?????


子爵府

積分: 11870


2014#
發表於 08-7-9 00:03 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-9 00:00 發表


呢位呀太您實在太睇得起我C6....去旅行...發夢個時...

係幫呀女攞 macau ID....
原來要憑回鄉証或者 HKSAR passport...

你係macau人,甘你有得分5000大元 發達啦靚太
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


2015#
發表於 08-7-9 00:03 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:59 發表
我仲記得果日係諾諾1歲生日, 個e生係個record度畫左個蛋糕, 寫左happy birthday, 講完呢句懶係cute嘅說話之後就話唔准諾諾食生日蛋糕, 所以佢第1個生日蛋糕就由我地處決喇~~

...


1歲生日要睇e生好慘呀!
佢呢家仲記唔記得o架?


大宅

積分: 2979


2016#
發表於 08-7-9 00:06 |只看該作者
個 yahoo blog 做咩鬼 !!! 開唔到嘅 !!


大宅

積分: 2838


2017#
發表於 08-7-9 00:07 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:48 發表

我個女用緊蛾羅立英patpat膏


e~~~我之前好似買咗,等我睇吓先,因為Kuri有時個pat pat會紅紅地,所以問定先


大宅

積分: 2838


2018#
發表於 08-7-9 00:11 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:51 發表


Yeah.... 一路傾....一路睇 sam 哥


heehee,我昨晚都有睇,不過聽日學校好多嘢做(校長見插班生),可能會做好多無謂嘢,所以今晚唔睇啦,等星期五先啦,今晚好開心可以同大家吹吓水,因為Kuri已經瞓咗(仲要係好早)~~~

7月8日係我舊曆生日加Kuri6個月,所以我地出咗去食sushi,不過唔記得影相


子爵府

積分: 10880


2019#
發表於 08-7-9 00:11 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-7-8 23:47 發表
我都想買pat pat cream,各位有冇好介紹呀

原文章由 bebe0123 於 08-7-8 23:48 發表
亞女最近個patpat生左好多粒粒~買咩cream比佢查好呀


藥房介紹 "小兒皮膚膏-保嬰膚健" 非類固醇濕疹膏, 燊燊用咗幾好, patpat紅又得, 熱痱又得, 濕疹更加得!


子爵府

積分: 10880


2020#
發表於 08-7-9 00:13 |只看該作者



原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:53 發表

買甘多緊係行行cc下啦,今日收獲都唔錯wor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo