在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


2001#
發表於 08-11-8 23:43 |只看該作者
係呀,睇唔到一排架喇!!

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 23:38 發表



下?妳都看不到? 我有朋友也說啊........ 唉! 已問過話沒問題的........

等我再問下......


侯爵府

積分: 20493


2002#
發表於 08-11-8 23:44 |只看該作者
yeah,我最buy呢樣,亦都係事實

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:38 發表

呢個point都好重要! 因材施教!


侯爵府

積分: 20493


2003#
發表於 08-11-8 23:45 |只看該作者
其實真係架,小朋友臨場表現好緊要,end up都係佢地自己揀。

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:42 發表

又近, 又平, 又岩心水! 正
全日定半day呢?

所以有d野真是註定的!

我有個朋友仔仔講野認知都好o力好o力! 呢兩日in SC & KV, 仔仔竟然粒聲唔出!!! 佢自己揀佐學校! ...


侯爵府

積分: 20493


2004#
發表於 08-11-8 23:45 |只看該作者
喂,喂,開part 5喇


伯爵府

積分: 15067


2005#
發表於 08-11-8 23:47 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-11-8 23:42 發表
其實我都唔知點講,不過最主要係我地個感覺囉,反而我知道think收左酌b,我個心都係好唔踏實;但今日見佳寶搞掂左,竟然成個人思緒清析晒,好明確咁知道:等埋宣道,佢收就一定讀;唔收就佳寶or keep返o係酌b家下讀緊果間,that's it。 ...

我都仲有dd期望, 因為另一間好過寶血dd咁! 呢個星期又比汶汶搞到我無mud心機... 唔知點應付! 尋晚都訓得好差!

不過, 我都係度教育緊自己, 條路係整定ge, 自己盡佐努力就算!


禁止訪問

積分: 2918


2006#
發表於 08-11-8 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15067


2007#
發表於 08-11-8 23:50 |只看該作者
原文章由 MrNosey 於 08-11-8 23:47 發表
真是要比好多個叻比heiyee and heiyee 媽, 可以有咁好的表現, 特別是自己主動推好椅. heiyee媽真好野, 用玩的形式教到heiyee咁有料.

早知送汶汶過去heiyee媽處讀書算!


禁止訪問

積分: 2918


2008#
發表於 08-11-8 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3842


2009#
發表於 08-11-9 00:24 |只看該作者
我都好覺得係小朋友用自己感覺選學校的. 仲有spk ...努力

quote]原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:47 發表

我都仲有dd期望, 因為另一間好過寶血dd咁! 呢個星期又比汶汶搞到我無mud心機... 唔知點應付! 尋晚都訓得好差!

不過, 我都係度教育緊自己, 條路係整定ge, 自己盡佐努力就算! ... [/quote]


大宅

積分: 3842


2010#
發表於 08-11-9 00:40 |只看該作者
語言training 這樣野, 是無特別話早/遲了, 只要你覺得小朋友
ready 就ok , 畢竟媽媽是最清楚自己 bb. 不要覺得遲, 大d 又會行大步 d ga je.... 努力.

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 22:41 發表


多謝啊!等 Vane 開始講..... 我會效法妳們...... 把自已識的和她分享......

我之前曾試過外語時間....... 現停了...... 兩個禮拜後因見Vane說話更小了....... 所以現在只說廣東話,好了很多啊!

Vane 和我好似啊.... ...


大宅

積分: 3842


2011#
發表於 08-11-9 00:43 |只看該作者
我都好想同大家見面去玩, 30 號早上上 9:30-10:30course, 之後就ok 了.

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 23:01 發表

我得30號先得!


大宅

積分: 3842


2012#
發表於 08-11-9 00:45 |只看該作者
agree, 我仲覺得氣氛有d tense tim.... 玩玩具個part 個日d 小朋友不太玩.

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 22:05 發表

我另外幾個朋友就完全體會唔到SC的歡樂氣氛!
所以, 呢d就係有緣份!


大宅

積分: 3842


2013#
發表於 08-11-9 00:47 |只看該作者
如果兩間都收, 你會點選呀....

原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 20:23 發表
去見識下...

自已今日去過SC & KV, 雖然人多但流程真係好快,爸爸係外面等都好驚訝我地咁快完成. SC係有d趕, 但所有職員都笑面迎人, 玩具房老師手舞足蹈+表情豐富咁氹小朋友, 又同小朋友講: '你地玩玩具, 我會睇住ma ...


大宅

積分: 3842


2014#
發表於 08-11-9 00:50 |只看該作者
嘩, 好有心是想小朋友開心wor... 汶汶一定好開心了.

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 16:06 發表
Hoiyau媽,

今日去佐汶汶來緊1月會返的N1學校的open day... 有一半遊戲同聖公會一模一樣(租借同一間公司), 再+仲有些更好玩的活動, 例如:疊骨牌, 沙池(好大, 可以十幾個小朋友一齊玩), (汶汶今年玩過的最好玩的)kick ...


大宅

積分: 3842


2015#
發表於 08-11-9 00:55 |只看該作者
好同意, 先幫小朋友計份, 如果家長是名校出身, d 仔女入該名校的機會就好大 or even 十拿九穩 la.. 依d 小朋友收的機會好大, 可以幫學校做靚個小學派位 list wor...

quote]原文章由 jjtseung 於 08-11-8 15:15 發表

點解: "答晒都唔一定收?"

我有個曾是教育界的朋友都為仔仔報SC, 去見識下...(Ballma, 你應該知我講緊邊個friend! )

佢分析得好有道理:

記得報名表裏面要填爸爸媽媽的小學&中學! 點解唔要求寫 ... [/quote]


大宅

積分: 3842


2016#
發表於 08-11-9 01:06 |只看該作者
係呀, 最記得有次在park island 的會所,個中法mixed小朋友 age 4, 同個工人一齊, 佢全程可以用好流利的中法英交談, 仲叻是佢幫各人做 translator , 佢已經做到鑪火純清的程度. 好深刻, 所以只要小朋友搞清 pick up 到就得. 個個都可以 ga.. 快慢不是重點.循序漸進就可以 la.. 一齊 努力.


原文章由 jjtseung 於 08-11-8 14:40 發表

再認真d咁講... 你的做法好正確!

我一直都話, 其實小朋友係有能力學習多語言, 不過前題係要屋企有咁ge語言環境~~~ 即係屋企的member要固定同佢講一種語言, 例如: 爸爸講英文, 媽媽講法文, 公公婆婆講德文, 爺爺講 ...

[ 本文章最後由 HoiYauBB 於 08-11-9 01:08 編輯 ]


大宅

積分: 3842


2017#
發表於 08-11-9 01:18 |只看該作者
係呀你普通話一d 都不用擔心, 你已經是一個好好的純正口音老師了, 你幾時過比汶汶都得 la...汶汶都係個語言天份高又愛表達的小朋友, 會好容易學好.

未係 成事呀... 凱悠仲有一大段路先到, 現在先剛開始 jia...





原文章由 jjtseung 於 08-11-8 14:29 發表

你真係好心機! 我相信咁樣係work的! 好有心機&識教的媽媽+好有語言天份的小朋友=成事! 好好好佩服妳同Hoiyao!

因為我本身的英文好麻麻, 所以唔想train到汶汶講得唔3唔4! 至於普通話, 汶汶知道呢 ...


侯爵府

積分: 20493


2018#
發表於 08-11-9 08:48 |只看該作者
各位,呢邊爆晒post喇,去part 5繼續傾喇


大宅

積分: 3401


2019#
發表於 08-11-9 23:13 |只看該作者
我都有興趣個d vcd喎!


大宅

積分: 3401


2020#
發表於 08-11-9 23:15 |只看該作者
如果30號, 我地可能會中午遲dd, 因為個日逸希爸爸要去disney個邊跑步比賽呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo