影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2001#
發表於 15-12-12 19:10 |只看該作者
Heymanma 發表於 15-12-12 17:22
哈哈,我係你死對頭,細細個跟屋企人都係紅魔fans,但喱一跣我都覺得難過
你入黎話自己係佢死對頭, 你一定未領教過佢既絕招


珍珠宮

積分: 46706

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


2002#
發表於 15-12-12 19:13 |只看該作者
janjan28 發表於 15-12-12 19:09
六龍飛天好睇嗎?
我覺得好架, 追緊, 又係個女主角講野語氣扮晒野 + 得一個表情, 其他人都演得好

點評

janjan28    發表於 15-12-12 19:16


珍珠宮

積分: 46706

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


2003#
發表於 15-12-12 19:22 |只看該作者
kcm 發表於 15-12-12 19:10
你入黎話自己係佢死對頭, 你一定未領教過佢既絕招


珍珠宮

積分: 46706

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


2004#
發表於 15-12-12 19:28 |只看該作者
回覆 希澂 的帖子




琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2005#
發表於 15-12-12 19:31 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+15-12-11+18:33+心好痛

原帖由 Heymanma 於 15-12-12 發表
哈哈,我係你死對頭,細細個跟屋企人都係紅魔fans,但喱一跣我都覺得難過
Hello, 紅魔粉




琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2006#
發表於 15-12-12 19:33 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靚寶+於+15-12-12+18:49+編輯+

原帖由 靚寶 於 15-12-12 發表
本帖最後由 靚寶 於 15-12-12 18:49 編輯
人地話難過喎




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2007#
發表於 15-12-12 19:37 |只看該作者
希澂 發表於 15-12-12 19:22
你係邊度搵到咁公仔


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2008#
發表於 15-12-12 19:37 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-12-12 19:33
人地話難過喎
咪係


珍珠宮

積分: 46706

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


2009#
發表於 15-12-12 19:39 |只看該作者
kcm 發表於 15-12-12 19:37
你係邊度搵到咁公仔
喺果位會員 D 回覆度


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2010#
發表於 15-12-12 19:43 |只看該作者
希澂 發表於 15-12-12 19:39
喺果位會員 D 回覆度
嘩! 好多呀!


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2011#
發表於 15-12-12 19:55 |只看該作者

引用:Quote:kcm+發表於+15-12-12+19:37+你係邊度

原帖由 希澂 於 15-12-12 發表
喺果位會員 D 回覆度
好得意呀




琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2012#
發表於 15-12-12 19:56 |只看該作者

引用:Quote:kcm+發表於+15-12-12+19:37+你係邊度

原帖由 希澂 於 15-12-12 發表
喺果位會員 D 回覆度
尾4 Ar果個公仔啱htts用



點評

希澂    發表於 15-12-12 20:44


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2013#
發表於 15-12-12 19:59 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-12-12+08:33+你覺

原帖由 希澂 於 15-12-12 發表
佢個角色太誇, 記性可以變成錄影帶咁, 諗返可以全部拎返出嚟, 太無可能, 但會睇多幾集, 因為暫時我除左六龍 ...
呢套應該係超現實嘅劇,唔好諗冇可能果樣野啦,我印象中承豪唔太高,亦唔覺得佢靚仔




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2014#
發表於 15-12-12 20:04 |只看該作者
希澂 發表於 15-12-12 18:52
https://www.youtube.com/watch?v=G4dqa1alzHY

係呀, 呢段更好聽
呢首先似樣
佢上年7月去日本FM, 今年2月又去, 都去得好密下


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2015#
發表於 15-12-12 20:05 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-12-12 19:56
尾4 Ar果個公仔啱htts用

點評

janjan28    發表於 15-12-12 20:53
ccdccl    發表於 15-12-12 20:50
希澂    發表於 15-12-12 20:46
felixthemom    發表於 15-12-12 20:36


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2016#
發表於 15-12-12 20:06 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-12-12 19:56
尾4 Ar果個公仔啱htts用
不過佢忙緊好彬彬


水晶宮

積分: 63751


2017#
發表於 15-12-12 20:16 |只看該作者

引用:Quote:Heymanma 發表於 15-12-12 17:22 哈

原帖由 kcm 於 15-12-12 發表
你入黎話自己係佢死對頭, 你一定未領教過佢既絕招
係,好鬼嬲,不過宜家曼聯都頭4,唔好嬲人,做好自己先,利記爭氣就好了


水晶宮

積分: 63751


2018#
發表於 15-12-12 20:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-12-12 發表本帖最

原帖由 ccdccl 於 15-12-12 發表
人地話難過喎
所以我憎死佢呀,謝拉特真係好傷心


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2019#
發表於 15-12-12 20:22 |只看該作者
靚寶 發表於 15-12-12 20:17
所以我憎死佢呀,謝拉特真係好傷心
你係咪傻左呀

點評

ccdccl    發表於 15-12-12 20:51


水晶宮

積分: 63751


2020#
發表於 15-12-12 20:42 |只看該作者

引用:Quote:靚寶 發表於 15-12-12 20:17 所以我

原帖由 kcm 於 15-12-12 發表
你係咪傻左呀
冇傻,我宜家學cocok發功,佢以曼聯迷黎笑謝拉特,觸動了我的神經


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo