跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4607


2001#
發表於 04-12-10 19:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada
應該唔會, 因為食果 d 嘢, 之前都有食, 冇咩特別...

koko
我隻囡塊面都係好多粒粒, 之前都有, 唔係好多, 但係尋日開始就好多, 今日問健康院姑娘, 佢話 bb 接近滿月會係多 d, 佢話可能熱氣, 我話餵人奶, 佢話可能我食咗 d 好補o既嘢喎, 另外仲話 bb 熱都會咁樣喎, 我諗都唔駛太擔心....


複式洋房

積分: 177


2002#
發表於 04-12-10 19:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[quote]
78ada 寫道:
wendy,

話時話我今胎都冇用薑水冲涼,因為我都係冲咗兩星期涼喳,之前未折沙布,成兩個幾星期至拆。

你買嗰D薑精完'興唔興'呀!

你有冇大煲呀!起碼煲一大桶o架,唔係點夠你冲呀,你重要洗埋頭喎!

[quote]
Ada:
就係D薑精用完都冇興既feel :-|
我先驚頭痛, 想用薑水洗頭


複式洋房

積分: 177


2003#
發表於 04-12-10 19:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TingWai:
桂枝茶辣係咩黎 ?-(
係邊度買


子爵府

積分: 12555


2004#
發表於 04-12-10 19:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendy,

咁你重唔嗱嗱'林',買幾斤薑冲涼。
記得煲薑水滾起,再煲大約半個鐘,等D薑出味,水變啡便可。

[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


2005#
發表於 04-12-10 19:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendy

buy from 藥材店
陪月話好wo


大宅

積分: 3899


2006#
發表於 04-12-10 20:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

gogoma... 我阿仔都係噤, 紅左幾日, 之後會結焦, 跟住而家"luck"緊皮. 前幾日睇左e生, e生話好多bb都係噤, 冇野架, 比左 aqueous cream 搽下囉, 唔搽都會自己好番架.


大宅

積分: 3899


2007#
發表於 04-12-10 21:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
[quote]
78ada 寫道:
婷蔚, happy mother,

除咗sit up,重有咩運動減肚腩同龍'登'。

我都想知喎 :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

我有新發現... 我做唔到sit up架, 因為我條腰會好痛.

(1) 訓係度, 用個pillow "zip"住個pat, "零"空cycling, 可以收大腿同肚腩.


(2) 做 (1) tired時, 雙腳休息, 雙手就"舉高放低" 做100下, 可以收手臂.


(3) 扶住張椅, 單腳企, 另外一隻腳就向後打10個大圈, 可以收pat pat.

不停做半個鐘, 第一次做完, 第2日大腿, 手, 肚腩痛到水水下, 所以應該有用.


大宅

積分: 4613


2008#
發表於 04-12-10 21:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

he..he..今日天氣涷去晒覺豬呀
咁少message既


伯爵府

積分: 18746


2009#
發表於 04-12-10 21:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunma,
你都好鬼大膽呀,bb飲人地d媽媽奶,比我就唔制啦...好肉酸咁呀

ada,
原來宜家幼稚園就咁多野做啦,咁我咪好快好忙囉

car仔,
我d惡露都耐唔耐come back呀 :evil: 我肯定唔係m囉,因為只有小小咁,跟住又冇左...隔幾日又有番呀...煩c人呀


伯爵府

積分: 18746


2010#
發表於 04-12-10 22:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
要唔要加片糖呀,煲幾耐呀
因為我個女都係咁呀
78ada 寫道:
gogoMa,

試吓用金銀花白菊,抹面沖涼。


大宅

積分: 4607


2011#
發表於 04-12-10 22:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all
原來咁多 bb 面仔都一粒粒, 咁即係好 common, 咁都冇咁驚, but 都幾醜怪, 人哋係女仔嘛!!!

cindy
thanks. 會 try try... 希望 work.. 要 keep fit

豬 ma
咁返嚟果 d 係咪鮮紅色??


子爵府

積分: 12555


2012#
發表於 04-12-10 22:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬 ma,

其實可加可唔加,冬天加片糖冇咁乾燥
夏天就可以唔加片糖。


奀豬mami~~ 寫道:
ada,
要唔要加片糖呀,煲幾耐呀
因為我個女都係咁呀 [quote]
78ada 寫道:
gogoMa,

試吓用金銀花白菊,抹面沖涼。
[/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2013#
發表於 04-12-10 22:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all 人奶 ma
想問一下, 餵人奶可唔可以食以下o既嘢?? 忍咗好耐 la
1. 魚生
2. 壽司
3. 10吓10吓
4. bbq
諗起都流口水
該用戶已被刪除

2014#
發表於 04-12-10 22:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


2015#
發表於 04-12-11 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
我咩都介哂架.........
car_pretty 寫道:
all 人奶 ma
想問一下, 餵人奶可唔可以食以下o既嘢?? 忍咗好耐 la
1. 魚生
2. 壽司
3. 10吓10吓
4. bbq
諗起都流口水


伯爵府

積分: 18746


2016#
發表於 04-12-11 00:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
要煲幾耐架,係唔係一滾就熄火呀???我唔識呀
78ada 寫道:
豬 ma,

其實可加可唔加,冬天加片糖冇咁乾燥
夏天就可以唔加片糖。


[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
ada,
要唔要加片糖呀,煲幾耐呀
因為我個女都係咁呀 [quote]
78ada 寫道:
gogoMa,

試吓用金銀花白菊,抹面沖涼。
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 18746


2017#
發表於 04-12-11 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
有鮮紅...有時又啡下咁囉 :evil: :evil:
car_pretty 寫道:
豬 ma
咁返嚟果 d 係咪鮮紅色??
該用戶已被刪除

2018#
發表於 04-12-11 00:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2019#
發表於 04-12-11 00:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2020#
發表於 04-12-11 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo