跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2001#
發表於 05-2-16 14:29 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,

等呀, 又唔使錢, 掛住名先law.

duke1208 寫道:
唔係化!!!!!!!!!!!!! 咁仲等唔等呀?

[quote]
wouldbe 寫道:
ASTOR, SASA,

我上次咪同你地講fanling playgroup, 我今日打去報名, 已經排到9月啦
[/quote]


男爵府

積分: 6656


2002#
發表於 05-2-16 14:39 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

KITTY, SAMS, 詩, KATIE, CARMEN :

我屋企都有用抽濕機, 有乾衣功能果種款, 係3年前已經買左架啦 ! 細細部唔多阻地方, 係NATIONAL架 ! 可以預定抽濕乾衣功能8小時 ! D衫基本上抽一晚已經可以乾哂架啦 !


男爵府

積分: 6656


2003#
發表於 05-2-16 14:39 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE :

AGREED WITH ASTOR, 不如你等毛毛打完mmr, d反應出晒黎先轉啦 !


男爵府

積分: 6656


2004#
發表於 05-2-16 14:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

FANNY :

咁誇張呀 ? 報定先囉 ! 橫掂又唔駛俾$$$. :mrgreen:

[quote]
wouldbe 寫道:
ASTOR, SASA,

我上次咪同你地講fanling playgroup, 我今日打去報名, 已經排到9月啦


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2005#
發表於 05-2-16 14:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa,
我都好似係用呢隻
chantessa 寫道:
KITTY, SAMS, 詩, KATIE, CARMEN :

我屋企都有用抽濕機, 有乾衣功能果種款, 係3年前已經買左架啦 ! 細細部唔多阻地方, 係NATIONAL架 ! 可以預定抽濕乾衣功能8小時 ! D衫基本上抽一晚已經可以乾哂架啦 !


男爵府

積分: 6656


2006#
發表於 05-2-16 14:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CLARA :

ME TOO !!!

[quote]
duke1208 寫道:
clara,

i like 芒果糯米飯 very much lei.


男爵府

積分: 6656


2007#
發表於 05-2-16 14:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

FANNY :

我同妳真係有緣呀 ! :mrgreen:


大宅

積分: 2028


2008#
發表於 05-2-16 14:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

My one is rasonic... same as panasonic.

wouldbe 寫道:
sasa,
我都好似係用呢隻 [quote]
chantessa 寫道:
KITTY, SAMS, 詩, KATIE, CARMEN :

我屋企都有用抽濕機, 有乾衣功能果種款, 係3年前已經買左架啦 ! 細細部唔多阻地方, 係NATIONAL架 ! 可以預定抽濕乾衣功能8小時 ! D衫基本上抽一晚已經可以乾哂架啦 !
[/quote]


子爵府

積分: 10015


2009#
發表於 05-2-16 14:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,
check PM 啦!


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2010#
發表於 05-2-16 14:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa,
佢好平而且反應唔錯, $360/8堂, 每堂好似2個鐘, 又有茶點. 但資助唔夠, 要隔2個月先有一班, e+最近既係5-6月班,之後就9-10月班, 7-8月係冇班.


大宅

積分: 4504


2011#
發表於 05-2-16 14:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara,

me 3! :mrgreen:

chantessa 寫道:
CLARA :

ME TOO !!!

[quote]
duke1208 寫道:
clara,

i like 芒果糯米飯 very much lei.


大宅

積分: 4504


2012#
發表於 05-2-16 14:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

fanny,

你講到間playgroup 幾好咁bor, 不過向fanling咁遠, 佢有無分校架?


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2013#
發表於 05-2-16 14:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

係bk另外一個媽咪介紹架, 你可以打去問下:-
保護兒童會: 2396 0264 親子樂園

有website架, 你search下啦


大宅

積分: 1327


2014#
發表於 05-2-16 14:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

fanny

真係好抵wor, 我都想報名, 9-10月無問題, 可唔可以俾d information我, thanks!!
wouldbe 寫道:
sasa,
佢好平而且反應唔錯, $360/8堂, 每堂好似2個鐘, 又有茶點. 但資助唔夠, 要隔2個月先有一班, e+最近既係5-6月班,之後就9-10月班, 7-8月係冇班.


男爵府

積分: 6495


2015#
發表於 05-2-16 14:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

我用的係3菱, 抽13L水的, 但真係好左地方.

kcPooh 寫道:
My one is rasonic... same as panasonic.

[quote]
wouldbe 寫道:
sasa,
我都好似係用呢隻 [quote]
chantessa 寫道:
KITTY, SAMS, 詩, KATIE, CARMEN :

我屋企都有用抽濕機, 有乾衣功能果種款, 係3年前已經買左架啦 ! 細細部唔多阻地方, 係NATIONAL架 ! 可以預定抽濕乾衣功能8小時 ! D衫基本上抽一晚已經可以乾哂架啦 !
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5300


2016#
發表於 05-2-16 15:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Fanny,

$360/8 lesson is so reasonable but in Fanling, too far.


男爵府

積分: 6495


2017#
發表於 05-2-16 15:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SA SA, FANNY,

咁我都報左先啦,


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2018#
發表於 05-2-16 15:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,
有other location架, call them啦, or visit the website for 最新消息 :mrgreen:


大宅

積分: 1327


2019#
發表於 05-2-16 15:08 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams, eva

i just call the no. they have a center in mongkok, but open tmr, you can call 2391 5517 tmr

fanny - thanks!
Sams 寫道:
Fanny,

$360/8 lesson is so reasonable but in Fanling, too far.


男爵府

積分: 5300


2020#
發表於 05-2-16 15:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty, fanny,

See the website.
http://www.hkspc.org/newsroom/cp2/

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo