跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9185


2001#
發表於 10-6-17 14:49 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 14:47 發表
could be dustmites 塵蹣 usually hide in the mattress.


聽都未聽過~~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


2002#
發表於 10-6-17 14:52 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:49 發表


聽都未聽過~~

快d call sales 上去做demo!!!!

[ 本帖最後由 AsWife 於 10-6-17 14:56 編輯 ]

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


2003#
發表於 10-6-17 14:52 |只看該作者
如果咬囡囡, 唔洗諗咁多la~
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:48 發表
好彩剩係咬我地兩公婆咋...如果咬阿b, 佢會唔舒服, 勁喊, 真係搵著我地黎搞...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11777


2004#
發表於 10-6-17 14:54 |只看該作者
係呀!為咗個女,洗幾多錢都要.

原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 14:52 發表
如果咬囡囡, 唔洗諗咁多la~


別墅

積分: 944


2005#
發表於 10-6-17 14:54 |只看該作者
部機我自己掂都末掂過,工人放假either 冇人吸or 老公吸~
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:45 發表


乜唔係應該睇下我自己鍾唔鍾意咩~?


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


2006#
發表於 10-6-17 14:55 |只看該作者
我reply不到您個msn, 因為您個account show 離線! 可能我不識用!

原帖由 Almaz 於 10-6-17 14:41 發表
哎呀!唔好咬到亞女喎,痕到跳舞!



男爵府

積分: 9875

畀面勳章


2007#
發表於 10-6-17 14:57 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-17 14:55 發表
我reply不到您個msn, 因為您個account show 離線! 可能我不識用!


我add妳唔到

que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 11777


2008#
發表於 10-6-17 14:57 |只看該作者
我無離線喎,你見唔見到我同你講嘢呀?

原帖由 YuHangMum 於 10-6-17 14:55 發表
我reply不到您個msn, 因為您個account show 離線! 可能我不識用!


別墅

積分: 944


2009#
發表於 10-6-17 14:58 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:49 發表


聽都未聽過~~

咁就要快d book 個demo 等你開開眼界,包保你永遠都唔會忘記呢個名~


男爵府

積分: 9185


2010#
發表於 10-6-17 14:59 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 14:52 發表

快d call sales 上去做demo!!!!


ok, 等埋我老公先...


男爵府

積分: 9185


2011#
發表於 10-6-17 15:00 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 14:52 發表
如果咬囡囡, 唔洗諗咁多la~


咁你又講得啱喎~~^^


別墅

積分: 944


2012#
發表於 10-6-17 15:01 |只看該作者
my bunbun too...she thinks we eat too healthy - not each grease and taste...i keep telling her that everyday she works for us she will live another day longer :)
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 14:46 發表



佢地鍾意超甜, 濃, 煎,炸嘢...唔肥唔食....但就話俾我聽好多菲律賓女仔過咗6pm唔食野..怕肥...話HK人太夜食飯....


男爵府

積分: 9185


2013#
發表於 10-6-17 15:02 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 14:54 發表
部機我自己掂都末掂過,工人放假either 冇人吸or 老公吸~


我估我會吸, 好似幾好玩咁~~


大宅

積分: 2312


2014#
發表於 10-6-17 15:04 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 15:01 發表
my bunbun too...she thinks we eat too healthy - not each grease and taste...i keep telling her that everyday she works for us she will live another day longer :)


wakkakaka.... that's true,,, she may nods and then eat the snacks after dinner again ~~~~


男爵府

積分: 9185


2015#
發表於 10-6-17 15:04 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 14:58 發表

咁就要快d book 個demo 等你開開眼界,包保你永遠都唔會忘記呢個名~


哈哈, okok~~


別墅

積分: 513


2016#
發表於 10-6-17 15:05 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 14:40 發表
在公司泵奶的媽咪,你哋有無著哺乳衣呀? 我覺得超方便呀,唔洗'拿'起件衫,凸晒個漏氣水泡出來,自己都嚇親呀~~ :;pppp:

冇穿哺乳衣呀, 但就會除晒d衫, 有時真係會超凍囉


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


2017#
發表於 10-6-17 15:06 |只看該作者
我見到您, 但都是離線, why?
原帖由 AsWife 於 10-6-17 14:57 發表

我add妳唔到



別墅

積分: 944


2018#
發表於 10-6-17 15:06 |只看該作者
想在taobao買涼鞋比阿b , size 11-14, 如果for 佢6-12 m 穿,應該咩碼?


別墅

積分: 833


2019#
發表於 10-6-17 15:08 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 14:40 發表
在公司泵奶的媽咪,你哋有無著哺乳衣呀? 我覺得超方便呀,唔洗'拿'起件衫,凸晒個漏氣水泡出來,自己都嚇親呀~~ :;pppp:


我無架,我會著開胸衫或者鬆身既衫 only (就算出街餵阿囝都係)
  


男爵府

積分: 9185


2020#
發表於 10-6-17 15:10 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 15:06 發表
想在taobao買涼鞋比阿b , size 11-14, 如果for 佢6-12 m 穿,應該咩碼?


我老公成日都唔俾我買鞋仔俾阿女著, 話佢都未識行, 唔好side錢喎~~

呀..我同事話h&m又大減價...我諗住果日我地gathering完之後, 返屋企泵完奶之後再出過去博殺~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo