美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   14


伯爵府

積分: 16847


2001#
發表於 10-10-22 00:12 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:11 發表
我已好耐好耐未試過呢d感覺了


咳咳...我唔係少女啦各位


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2002#
發表於 10-10-22 00:14 |只看該作者
嘩哈哈哈哈哈哈...好絕喎...
but i like it!!!
原帖由 elong 於 10-10-22 00:11 發表


果圍係飲薯湯同食番薯餐only
hahahaha~~


伯爵府

積分: 16847


2003#
發表於 10-10-22 00:18 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:14 發表
嘩哈哈哈哈哈哈...好絕喎...
but i like it!!!


人情照收!haha
講到似層層甘
我以前去飲好好好喜歡食炸子雞架...
果層皮...wow正
今個月尾我去飲
唔知食唔食呢d野好
話曬監控期....又好想食


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2004#
發表於 10-10-22 00:22 |只看該作者
係咪將d薑掉落茶度焗就得架啦

原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:10 發表
快d沖個熱水涼呀...屋企有無薑呀??
煲杯薑茶擋一擋好喎


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


2005#
發表於 10-10-22 00:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2006#
發表於 10-10-22 00:26 |只看該作者
不是...是薑+水...煲15-30mins
然後落代糖..飲得

=蕃薯糖水個湯底
薑可辟寒...
如果淋一淋雨...飲杯好d
原帖由 manyu0826 於 10-10-22 00:22 發表
係咪將d薑掉落茶度焗就得架啦


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


2007#
發表於 10-10-22 00:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


2008#
發表於 10-10-22 00:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2009#
發表於 10-10-22 00:29 |只看該作者
果個雞皮...我真係好耐無食了
但曾是我的飛佛...

近排我也去左幾個中式飲宴
頭盆我只敢食叉燒+海蜇..
乳豬真係唔敢食
原帖由 elong 於 10-10-22 00:18 發表


人情照收!haha
講到似層層甘
我以前去飲好好好喜歡食炸子雞架...
果層皮...wow正
今個月尾我去飲
唔知食唔食呢d野好
話曬監控期....又好想食


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


2010#
發表於 10-10-22 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2011#
發表於 10-10-22 00:33 |只看該作者
哈..我都係, 以前部老公跑過, 跑咗2條電燈柱就哮喘咁.

原帖由 vicky_cheun 於 10-10-22 00:25 發表
報告尋日話個肚好漲,我諗最主要係幾日無去大大,同埋個肚好多風,唔知係咪飲左唐安琪果隻酵精,呢幾日好多屁放,就好似最初JOIN米記狂食菜時咁。

尋晚同今日終於疴清晒,即時輕番2磅幾,個肚篇番D,個人都鬆晒。

manyu0826:

我今 ...


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2012#
發表於 10-10-22 00:36 |只看該作者
thanks D媽, vicky
依家去拍薑先


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2013#
發表於 10-10-22 00:38 |只看該作者
呢兩天也唔知做乜
成日見暈...係all day暈喎
今日亞經理幫我量血壓
話我血壓低...((成日也血壓低))
我諗緊好唔好買個血壓計放係屋企??!!...


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2014#
發表於 10-10-22 01:35 |只看該作者
點解會血壓低既, 係咪食得野太少呀

原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:38 發表
呢兩天也唔知做乜
成日見暈...係all day暈喎
今日亞經理幫我量血壓
話我血壓低...((成日也血壓低))
我諗緊好唔好買個血壓計放係屋企??!!...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2015#
發表於 10-10-22 07:17 |只看該作者
我個c話上壓低係因為我休息不夠和作病
原帖由 manyu0826 於 10-10-22 01:35 發表
點解會血壓低既, 係咪食得野太少呀


大宅

積分: 1567


2016#
發表於 10-10-22 09:54 |只看該作者
好開心呀!今早49.8 kg=109.56 lbs.
昨晚飲了木瓜湯,半夜vv兩次,本來好激氣,但今早一上磅,竟然...呵呵!
原帖由 karjo214 於 10-10-21 22:53 發表
你咁勤力真抵讚,叻!

我今日返米記又還完基本步,又重返,去返114,一陣我都做吓stepper先。


禁止訪問

積分: 3930


2017#
發表於 10-10-22 10:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3930


2018#
發表於 10-10-22 10:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93980


2019#
發表於 10-10-22 10:38 |只看該作者
d媽,
你血壓低, 會不會食不夠肉, 吃些瘦肉啦..

to tomatolala,
wow..不錯啊, 又落磅..good!!!

原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 07:17 AM 發表
我個c話上壓低係因為我休息不夠和作病


禁止訪問

積分: 3930


2020#
發表於 10-10-22 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo