立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16847
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:11 發表 我已好耐好耐未試過呢d感覺了
積分: 16016
原帖由 elong 於 10-10-22 00:11 發表 果圍係飲薯湯同食番薯餐only hahahaha~~
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:14 發表 嘩哈哈哈哈哈哈...好絕喎... but i like it!!!
大宅
積分: 2804
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:10 發表 快d沖個熱水涼呀...屋企有無薑呀?? 煲杯薑茶擋一擋好喎
禁止訪問
積分: 13094
原帖由 manyu0826 於 10-10-22 00:22 發表 係咪將d薑掉落茶度焗就得架啦
原帖由 elong 於 10-10-22 00:18 發表 人情照收!haha 講到似層層甘 我以前去飲好好好喜歡食炸子雞架... 果層皮...wow正 今個月尾我去飲 唔知食唔食呢d野好 話曬監控期....又好想食
原帖由 vicky_cheun 於 10-10-22 00:25 發表 報告尋日話個肚好漲,我諗最主要係幾日無去大大,同埋個肚好多風,唔知係咪飲左唐安琪果隻酵精,呢幾日好多屁放,就好似最初JOIN米記狂食菜時咁。 尋晚同今日終於疴清晒,即時輕番2磅幾,個肚篇番D,個人都鬆晒。 manyu0826: 我今 ...
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 00:38 發表 呢兩天也唔知做乜 成日見暈...係all day暈喎 今日亞經理幫我量血壓 話我血壓低...((成日也血壓低)) 我諗緊好唔好買個血壓計放係屋企??!!...
原帖由 manyu0826 於 10-10-22 01:35 發表 點解會血壓低既, 係咪食得野太少呀
積分: 1567
原帖由 karjo214 於 10-10-21 22:53 發表 你咁勤力真抵讚,叻! 我今日返米記又還完基本步,又重返,去返114,一陣我都做吓stepper先。
積分: 3930
翡翠宮
積分: 93980
原帖由 ABCD媽咪 於 10-10-22 07:17 AM 發表 我個c話上壓低係因為我休息不夠和作病
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy