立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-9-17 19:01 我有clearblue棒棒同哈哈笑
我有衫仔!!
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-9-17 19:04 gangting,我仲有半支肚紋膏,你要唔要??係法國牌子,你到冬天會比較乾,個肚會拉到好大,可能會潤過aque ...
水晶宮
積分: 67416
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 你地真係堅,我諗我有排都未可以自己帶bb去街。
gangting 發表於 11-9-17 19:07 唔洗.... 我有Clarins 既oil & cream
悅同 發表於 11-9-17 19:02 d襯家的男嬰,全部都黎唔到,得女bb,連細細肚裡果個,都好大機會係女仔呀!好勁呀! ...
黃二少奶 發表於 11-9-17 19:07 唔出街好悶嫁
我bb出街要食奶粉,因為pumpmilk帶唔到去街!又要換片。諗起都覺得好大工程!
但我想滿月時帶bb去見下公公,順便慶祝埋我生日,係自己屋企同d表哥表姐開個滿月party。
但諗諗下,又有d驚,唔敢帶佢出去咁耐!!我老公話考慮下先wow!我地都未登記去申請出世紙。
gangting 發表於 11-9-17 19:08 Confirm 咗喇咩??
未confirm,只係照oscar時覺得係女仔機會大d。
悅同 發表於 11-9-17 19:12 我bb出街要食奶粉,因為pumpmilk帶唔到去街!又要換片。諗起都覺得好大工程! 但我想滿月時帶bb去見下公公 ...
男爵府
積分: 9670
悅同 發表於 11-9-17 18:21 $78 each ?????
大宅
積分: 4447
gangting 發表於 11-9-17 18:22 吉吉島就有啦,呢隻野我朋友代理架
原帖由 黃二少奶 於 11-09-17 發表 唔出街好悶嫁
悅同 發表於 11-9-17 18:50 3個女人一個墟,果日所有bb都9係女,唔知有幾多個墟啦!我屋企會熱鬧起黎。唔夠位就坐地啦! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy