跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


2001#
發表於 05-11-8 16:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

66:
你要返工架咩?


侯爵府

積分: 20995


2002#
發表於 05-11-8 16:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

icic...... 點解唔叫Julius做 "余為民"呀
更romantic啦
karen&angus 寫道:
係呀! 又如何呀 [quote]
戇居SBB 寫道:
你叫"王惠敏", 咁angus是"余偉文"?[quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


2003#
發表於 05-11-8 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我都係信箱收到佢哋d信我先知....邪!
kyleung 寫道:

有冇咁橋呀?

[quote]
karen&angus 寫道:
講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


2004#
發表於 05-11-8 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

舊c
kyleung 寫道:
66:
你要返工架咩?


公爵府

積分: 27329


2005#
發表於 05-11-8 16:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


唔好話開會
我地有時係公司吹水都會爆粗
頭先先同隔離部門大大聲係度講賤野
笑到肺甩

SZEYUEN 寫道:
喂....你地公司開會時
會唔會講到慶合合時
有人會爆粗架
我公司d人成日都會架 :mrgreen:


侯爵府

積分: 20995


2006#
發表於 05-11-8 16:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

佢番工開會 = 同佢老公開law!
即係佢會"小"佢老公
kyleung 寫道:
66:
你要返工架咩?
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


2007#
發表於 05-11-8 16:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

開親會, 一係同客, 一係同老細, 點爆粗呀, 諗都唔敢啦!
Valeriemama 寫道:

唔好話開會
我地有時係公司吹水都會爆粗
頭先先同隔離部門大大聲係度講賤野
笑到肺甩

[quote]
SZEYUEN 寫道:
喂....你地公司開會時
會唔會講到慶合合時
有人會爆粗架
我公司d人成日都會架 :mrgreen:
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


琥珀宮

積分: 165356


2008#
發表於 05-11-8 16:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

"嘩"估唔到

[quote]
Valeriemama 寫道:

唔好話開會
我地有時係公司吹水都會爆粗
頭先先同隔離部門大大聲係度講賤野
笑到肺甩


侯爵府

積分: 24274


2009#
發表於 05-11-8 16:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咁先該你都改你個仔個名係Wai Man啦
同爸爸一樣
Yu Wai man!



karen&angus 寫道:
我都係信箱收到佢哋d信我先知....邪!
[quote]
kyleung 寫道:

有冇咁橋呀?

[quote]
karen&angus 寫道:
講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"
[/quote][/quote]


琥珀宮

積分: 165356


2010#
發表於 05-11-8 16:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

每次開完會成地都係海鮮

[quote]
戇居SBB 寫道:
開親會, 一係同客, 一係同老細, 點爆粗呀, 諗都唔敢啦! [quote]


侯爵府

積分: 20995


2011#
發表於 05-11-8 16:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

Good lar!
Yu Wai man, 中文"xxx", 英文叫"xxxxxxx"
(雲妹, 講下笑jar, 唔好 我呀 )
kyleung 寫道:
咁先該你都改你個仔個名係Wai Man啦
同爸爸一樣
Yu Wai man!



[quote]
karen&angus 寫道:
我都係信箱收到佢哋d信我先知....邪!
[quote]
kyleung 寫道:

有冇咁橋呀?

[quote]
karen&angus 寫道:
講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"
[/quote][/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


公爵府

積分: 27329


2012#
發表於 05-11-8 16:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


公司 D 女同事好癲架
我已經唔係最強個位

SZEYUEN 寫道:
"嘩"估唔到

[quote]
Valeriemama 寫道:

唔好話開會
我地有時係公司吹水都會爆粗
頭先先同隔離部門大大聲係度講賤野
笑到肺甩


侯爵府

積分: 24274


2013#
發表於 05-11-8 16:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

SBB:
唔好改人地個仔個名!


侯爵府

積分: 20995


2014#
發表於 05-11-8 16:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

哦. deleted lar
kyleung 寫道:
SBB:
唔好改人地個仔個名!
謙謙在2004年10月29日出世了!


公爵府

積分: 27329


2015#
發表於 05-11-8 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


抵死
比人鬧

kyleung 寫道:
SBB:
唔好改人地個仔個名!


子爵府

積分: 12090


2016#
發表於 05-11-8 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

SZEYUEN 寫道:
喂....你地公司開會時
會唔會講到慶合合時
有人會爆粗架
我公司d人成日都會架 :mrgreen:


對客唔好,對supplier 有時會,
如果唔係"溝通"唔到。


侯爵府

積分: 20995


2017#
發表於 05-11-8 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

唔係鬧, 係建議
Valeriemama 寫道:

抵死
比人鬧

[quote]
kyleung 寫道:
SBB:
唔好改人地個仔個名!
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


2018#
發表於 05-11-8 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

草草,
唔好咁認真 我係玩得之人.....由得佢啦!
咪俾條PHD傻佬發下瘋囉
kyleung 寫道:
SBB:
唔好改人地個仔個名!


公爵府

積分: 27329


2019#
發表於 05-11-8 16:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


超!!!!!!!!!!!!


戇居SBB 寫道:
唔係鬧, 係建議 [quote]
Valeriemama 寫道:

抵死
比人鬧

[quote]
kyleung 寫道:
SBB:
唔好改人地個仔個名!
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 24274


2020#
發表於 05-11-8 16:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

乖哂!!
今晚獎你!

戇居SBB 寫道:
Good lar!
Yu Wai man, 中文"xxx", 英文叫"xxxxxxx"
(雲妹, 講下笑jar, 唔好 我呀 )[quote]
kyleung 寫道:
咁先該你都改你個仔個名係Wai Man啦
同爸爸一樣
Yu Wai man!



[quote]
karen&angus 寫道:
我都係信箱收到佢哋d信我先知....邪!
[quote]
kyleung 寫道:

有冇咁橋呀?

[quote]
karen&angus 寫道:
講樣好邪嘅嘢你知! 我依家層樓個業主都係叫 "wai man"
[/quote][/quote][/quote][/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo