興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 10999


2001#
發表於 12-6-12 19:35 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2002#
發表於 12-6-12 19:36 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+19:18+我唔

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
其實醫生應該唔係第一日知你有多囊 ? 點解無端端叫你飲糖水?
我講既醫生係之前其他私家婦科醫生,而家係政府醫院既醫生俾糖水期我!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2003#
發表於 12-6-12 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表去

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
我好怕阿b無營養。我自己唔緊要
我都係禁話!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2004#
發表於 12-6-12 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表佢

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
上次比人濕左一棍。唔記得邊個濕我

太多機會可以濕你,係咪仇家太多?!





公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2005#
發表於 12-6-12 19:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表你

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
我唔會做你二代架。我就生。你死心啦
仲唔認係驅魔人?!魔鬼bb都差唔多破肚而出!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2006#
發表於 12-6-12 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表內

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
ok架喎
影頁精彩既內頁睇下!




禁止發言

積分: 10999


2007#
發表於 12-6-12 19:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


2008#
發表於 12-6-12 19:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2009#
發表於 12-6-12 19:45 |只看該作者

引用:Quote:carmenyan206+發表於+12-6-12+14:02+

原帖由 vivi0707 於 12-06-12 發表
有無朋友o既朋友價??!!!jealous!!!
用我package lor $500




禁止發言

積分: 10999


2010#
發表於 12-6-12 19:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2011#
發表於 12-6-12 19:45 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 19:36
我講既醫生係之前其他私家婦科醫生,而家係政府醫院既醫生俾糖水期我!



...
政府今日先第一次見?我諗佢都係例行check 下, 唔駛驚既.


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2012#
發表於 12-6-12 19:46 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

妖 我只不過煮完同食完個飯啫。。使唔使去左甘多頁阿?唔追了 睬你地有味




伯爵府

積分: 17147


2013#
發表於 12-6-12 19:50 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 18:41
我有左之後自己所有野都自然慢左,因為驚整親佢地,而且步步小心為上!!再加上血氣的確再差左,運動量變得好小, ...
開頭成日頭暈..想行快D都唔得
而家可以正常活動...........一陣咁多因為唔慢d黎, 又頭暈 (可能呢排熱啦)


禁止發言

積分: 10999


2014#
發表於 12-6-12 19:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


2015#
發表於 12-6-12 19:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2016#
發表於 12-6-12 19:52 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

我想講我剛食左半碗飯 有d牛同菜啦 飯後試醫生一粒消除藥(佢開前後3粒消化藥同1粒化胃氣藥 原來仲有一粒腸胃藥) 根本食1粒就夠!!!! 我食完15min就已經feel到裡面消化ing 依家無頂了 唔好比幻覺我阿 我好耐無試過食完飲唔辛苦架




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2017#
發表於 12-6-12 19:53 |只看該作者

引用:就到我,好多胃酸好辛苦.........食道就黎爛

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
就到我,好多胃酸好辛苦.........食道就黎爛
我有救了 check左d藥 係可用既




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2018#
發表於 12-6-12 19:54 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 19:53
我有救了 check左d藥 係可用既


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2019#
發表於 12-6-12 19:54 |只看該作者
回覆 KAYIBABY1987 的帖子

我比你條 link 入唔入到?


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2020#
發表於 12-6-12 19:56 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

聽晚試下食多少少野




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo