立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 10999
公爵府
積分: 25898
原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表 其實醫生應該唔係第一日知你有多囊 ? 點解無端端叫你飲糖水?
原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表 我好怕阿b無營養。我自己唔緊要
原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表 上次比人濕左一棍。唔記得邊個濕我
原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表 我唔會做你二代架。我就生。你死心啦
原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表 ok架喎
珊瑚宮
積分: 110227
原帖由 vivi0707 於 12-06-12 發表 有無朋友o既朋友價??!!!jealous!!!
男爵府
積分: 8745
vivi0707 發表於 12-6-12 19:36 我講既醫生係之前其他私家婦科醫生,而家係政府醫院既醫生俾糖水期我! ...
伯爵府
積分: 17147
vivi0707 發表於 12-6-12 18:41 我有左之後自己所有野都自然慢左,因為驚整親佢地,而且步步小心為上!!再加上血氣的確再差左,運動量變得好小, ...
原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表 就到我,好多胃酸好辛苦.........食道就黎爛
carmenyan206 發表於 12-6-12 19:53 我有救了 check左d藥 係可用既
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy