想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 15420


2001#
發表於 12-7-8 11:25 |只看該作者
dodododododo姐:
生日快樂!!下年就要生仔快樂!!!!!!!!!


禁止訪問

積分: 8753


2002#
發表於 12-7-8 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8287


2003#
發表於 12-7-8 11:47 |只看該作者

版主 的帖子

dodo姐,生日快樂




男爵府

積分: 8287


2004#
發表於 12-7-8 11:47 |只看該作者

版主 的帖子

dodo姐,生日快樂





男爵府

積分: 8287


2005#
發表於 12-7-8 11:48 |只看該作者

版主 的帖子

dodo姐,生日快樂·




男爵府

積分: 8287


2006#
發表於 12-7-8 11:48 |只看該作者

版主 的帖子

dodo姐,生日快樂·




男爵府

積分: 8287


2007#
發表於 12-7-8 11:48 |只看該作者

dodododododo姐:生日快樂!!下年就要生仔快

原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表
dodododododo姐:
生日快樂!!下年就要生仔快樂!!!!!!!!! ...
dodo姐,生日快樂·




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2008#
發表於 12-7-8 11:56 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

Dodo姐~~~~~~~~~~~~生日快樂~~~




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2009#
發表於 12-7-8 11:57 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-8+11:06+對佢嚟

原帖由 qy_yeung 於 12-07-08 發表
我以為佢同總統握手添
差少少就當係




伯爵府

積分: 16074


2010#
發表於 12-7-8 11:59 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-8 11:56
Dodo姐~~~~~~~~~~~~生日快樂~~~

多謝晒


伯爵府

積分: 16074


2011#
發表於 12-7-8 12:00 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-8 11:48
dodo姐,生日快樂·


伯爵府

積分: 16074


2012#
發表於 12-7-8 12:00 |只看該作者
豬龍b 發表於 12-7-8 11:25
dodododododo姐:
生日快樂!!下年就要生仔快樂!!!!!!!!! ...

大家咁話!!希望下年生日已經係3人行


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2013#
發表於 12-7-8 12:06 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

下年我們個個都三人行




伯爵府

積分: 16074


2014#
發表於 12-7-8 12:07 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-8 12:06
下年我們個個都三人行

咁我地可以去飲茶坐夠一圍


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2015#
發表於 12-7-8 12:09 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-8+12:06+下年我

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
咁我地可以去飲茶坐夠一圍
唔至一圍wo~~~~




伯爵府

積分: 15420


2016#
發表於 12-7-8 12:11 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-8 11:48
dodo姐,生日快樂·

你同dodo姐講足5年既生日快樂~


伯爵府

積分: 16074


2017#
發表於 12-7-8 12:17 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-8 12:09
唔至一圍wo~~~~

我地個個的c6抱住個細,我地就係咁食蝦餃燒賣半肉球


伯爵府

積分: 16074


2018#
發表於 12-7-8 12:17 |只看該作者
豬龍b 發表於 12-7-8 12:11
你同dodo姐講足5年既生日快樂~

孖9好有誠意


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2019#
發表於 12-7-8 12:18 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-8+12:09+唔至一

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
我地個個的c6抱住個細,我地就係咁食蝦餃燒賣半肉球
好期待有呢一日




伯爵府

積分: 16074


2020#
發表於 12-7-8 12:39 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-8 12:18
好期待有呢一日

搞到我一陣好想去飲茶tim~~~
c6仲有1個鐘就放工喇~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo