跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


2001#
發表於 06-10-11 10:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

原來你忙緊!
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

忙着! 又無野想講...


男爵府

積分: 5403


2002#
發表於 06-10-11 10:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我尋日又係勁忙...今日都差唔多...

TszHin媽: 下個月測驗都唔知點同呀囝溫習...我自己2號又要考試....真係煩惱.....


珍珠宮

積分: 35220


2003#
發表於 06-10-11 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

我8緊ga啦....我都好緊張
homacarol 寫道:
我尋日又係勁忙...今日都差唔多...

TszHin媽: 下個月測驗都唔知點同呀囝溫習...我自己2號又要考試....真係煩惱.....


珍珠宮

積分: 35220


2004#
發表於 06-10-11 10:24 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

你仔默書result點呀??


男爵府

積分: 5403


2005#
發表於 06-10-11 10:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:

中文默書ok 呀, 有 100分
其中寫部首果度佢拿了8分
佢今日先至默英文, 佢話easy job wor...

你囝囝呢?


男爵府

積分: 5403


2006#
發表於 06-10-11 10:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

其實駛唔駛買d 作業比佢做? 而家商務好似減價....
TszHin媽咪 寫道:
carol,

我8緊ga啦....我都好緊張 [quote]
homacarol 寫道:
我尋日又係勁忙...今日都差唔多...

TszHin媽: 下個月測驗都唔知點同呀囝溫習...我自己2號又要考試....真係煩惱.....
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


2007#
發表於 06-10-11 11:20 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

你仔真係叻, 你無乜時間同佢溫都有108分, 我日日溫住先得105分

a~z梗係easy job啦! 我諗無人唔係100分掛
homacarol 寫道:
TszHin媽:

中文默書ok 呀, 有 100分
其中寫部首果度佢拿了8分
佢今日先至默英文, 佢話easy job wor...

你囝囝呢?


珍珠宮

積分: 35220


2008#
發表於 06-10-11 11:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

都唔知會考乜 [quote]
homacarol 寫道:
其實駛唔駛買d 作業比佢做? 而家商務好似減價....
[quote]


男爵府

積分: 5403


2009#
發表於 06-10-11 12:12 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
你唔好咁講la, 其實老師無講話要寫幾多個"女"字部既生字, 所以有d 小朋友是旦寫咪唔抵lor...
我個囝都係亂寫....我估下次佢無咁好彩

你囝囝都好叻啦! 佢做足你要佢做既野...我囝就哭住黎做.... :-(

希望大家既小朋友都keep 住, 繼續努力


男爵府

積分: 5403


2010#
發表於 06-10-11 12:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb:
你好快又夠鐘食飯lu....
我今日唔知食乜好呢.....


水晶宮

積分: 51182


2011#
發表於 06-10-11 12:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀,而家食緊啦,我今日食炒麵!

食你鍾意既酸辣米線
homacarol 寫道:
Hin_bb:
你好快又夠鐘食飯lu....
我今日唔知食乜好呢.....


水晶宮

積分: 51182


2012#
發表於 06-10-11 12:27 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪,homacarol

你地仔仔好叻呀,默書有咁好成績,繼續努力!


男爵府

積分: 5403


2013#
發表於 06-10-11 12:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

.....可能去買餸飯食 ^^
HIN_bb 寫道:
係呀,而家食緊啦,我今日食炒麵!

食你鍾意既酸辣米線
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb:
你好快又夠鐘食飯lu....
我今日唔知食乜好呢.....
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2014#
發表於 06-10-11 13:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

剛剛幫老細draft 完個email....而家先至出去食飯 永遠唔諗下人....


珍珠宮

積分: 35220


2015#
發表於 06-10-11 13:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol 寫道:
剛剛幫老細draft 完個email....而家先至出去食飯 永遠唔諗下人....


男爵府

積分: 5403


2016#
發表於 06-10-11 14:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我老細就係咁...唔理時間, 仲叫我快d 食完返黎.....唉


男爵府

積分: 5403


2017#
發表於 06-10-11 14:37 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我最後買左麥樂雞包.....


珍珠宮

積分: 35220


2018#
發表於 06-10-11 14:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我想我實在是太累喇! 一陣又要應戰


男爵府

積分: 5403


2019#
發表於 06-10-11 15:01 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你休息下la, 我地成日都要作戰...我今晚又要夜返...今個星期只有星期五可以8點前返到屋企..... ^^ 大家都忙
TszHin媽咪 寫道:
我想我實在是太累喇! 一陣又要應戰


珍珠宮

積分: 35220


2020#
發表於 06-10-11 16:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

邊有得休息丫....無停過 [quote]
homacarol 寫道:
你休息下la, 我地成日都要作戰...我今晚又要夜返...今個星期只有星期五可以8點前返到屋企..... ^^ 大家都忙
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo