立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
bb915思思 發表於 13-10-25 23:21 可能我一出爐就切,今次第二机好靓仔thank you
pandaray 發表於 13-10-25 23:41 水加蛋好提議wor!係唔係全蛋落?
Sarah3014 發表於 13-10-25 23:48 請教整麵包時後加牛油有什麼作用呢? 如要後加又應什麼時候加呢?謝謝高手解答 Thx ...
子爵府
積分: 14186
tp168 發表於 13-10-26 00:18 快速MODE : 250g 粉 落 3.8g idy 280g 粉 落 4.2g idy
大宅
積分: 1239
原帖由 tp168 於 13-10-26 發表 用p仔機唔使後加牛油
PrettyMother 發表於 13-10-25 23:55 我想試下整老麵,想問麵團打好後,要雪幾耐先成為老麵可以拎出黎用?一定要回溫至室溫先加入主麵團?咁老麵 ...
babyjean 發表於 13-10-26 00:04 淘寶
pandaray 發表於 13-10-26 00:05 當女士jm傾可能你地會舒服d
瑪瑙宮
積分: 135797
tp168 發表於 13-10-26 00:28 我無所謂,男女都一樣咁傾
eunice23 發表於 13-10-26 00:15 首領,你個漢堡模幾錢一個呀?
hallonatalie 發表於 13-10-26 00:29 我好 , go sleep la
積分: 1633
侯爵府
積分: 23315
tp168 發表於 13-10-26 00:29 我對錢銀好無記性 唔記得實際幾錢 係幾蚊雞,好似係 $5 都唔使,好平 ...
waiwaiwan 發表於 13-10-26 00:36 交功課先:紫菜肉鬆包 可能上得太多蛋漿所以個面有d 深色
eunice23 發表於 13-10-26 00:37 咁我都去陳枝記睇下先喇,好彩冇係FB買,貴好多
原帖由 tp168 於 13-10-26 發表 你用光波? 深色可能同溫度有關,又或焗得太耐。
waiwaiwan 發表於 13-10-26 00:49 我用光波呀 食譜話180度焗20min 我怕佢太燶,焗左10min 即轉150度焗多8min
原帖由 tp168 於 13-10-26 發表 焗得太耐,同埋上一次蛋漿得架喇
珍珠宮
積分: 44656
bobosweet 發表於 13-10-26 01:23 五回報到+Testing
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy